Multi: Kerem'cim💕 atletine gurbannn😍
Ha bir de başlamadan buraya sosi mediyamı da koyim: instagram--->mrs.isabellaw 💃
Şimdi hadi başlayalımmm!✔🤐💚mr.efkan
İyi ki bekletme dedik mq (07.30)Kravatımı sağ elimle çekiştirip gevşettim ve dudaklarının arasına bir dal sigara aldım. Ucunu alevlendirmek için çakmağa uzanırken, bildirim geldi ve ben sigaradan daha önemli tuttuğum bir şeyi fark ettim.
alindaa
Ben hazırım, kapının önünde bekliyorum. (07.33)Bu dediği şeyle birlikte kaşlarım çatıldı ve sigaramın ucunu tutuşturmadan kapıya gittim ve kapıyı açtım. Cidden de dediği gibi o da formasını giymiş, kapının önünde bir ayağı önünde beni bekliyordu. Saçları topuzdu. Kravatı benim aksime gayet düzgün ve sıkıydı.
"Bugün denemen olduğunu biliyorsun değil mi?"
Kaşlarım çatıldı. "Varoş gibi görünüyorsun." diye de ekledi ardından.
Bir iki adım bana yaklaşıp, elleriyle kravatımı tuttu ve düzeltti. O bunu yaparken ben de ona bakıyordum.
"Şimdi daha iyi." derken geri çekilmemişti.
"Özgür!" İçeriden gelen ses ile birlikte bir iki adım geri çekildi ve boğazını temizleme ihtiyacı hissetti.
"Piercing için aldığımız gazlı bezler, yara bantları nerde?"
"Nasıl?" dedim Atlas'ın lafının arkasından.
"Böyle." dedi Demir kaşına yapmış olduğu pansumanla gelirken.
"Mal çocuk, yarım saattir o poşeti arıyorum!" Atlas içeri geçerken, Demir poşetin banyodaki aynanın önünde olduğunu söyledi.
"Deneme olduğu için sıkıntı çıkarmasın."
"Sen ne ara geldin?" dedim Demir'e şaşkınca.
"Ben geldiğimde odada değildin. Görmedin." Sözünün arkasına bir şey deme gereksinimi hissetmedim.
"Gidelim." dedim ve ayakkabılarımı giymek için birkaç adım geri gittim ve dolaptan ayakkabılarımı çıkarıp hızlıca giydim.
"Okyanus." dedi Alinda. Eğildiğim konumda yüzüne baktım. Dudaklarını işaret ederken, "sigara." dedi. O an ucunu alevlendirmedin, gibi bir anlamla söyledi bunu.
"Hallederiz." dedim ve sol ayakkabımı da oturttuğumda, yan köşede duran sırt çantamı da aldım ve çıktım.
Kapıyı üstümüze kapatıp, onun basamaklardan inmesi için bekledim.
O önden, ben arkadan bahçeye çıktığımızda, Alinda ona yetişmem için beni bekledi.
"Daha bir saat var okula." dedi.
"Konuşmamız gereken bir mevzu var." dedim ve onun yanına geldiğimde yürüyerek bahçe kapısından çıktık.
Sigarayı dudaklarım arasından çıkarıp sağ kulağımın arkasına sıkıştırdım.
"Benimle bir ay boyunca balkonda, sırt sırta yaptığın şey neydi?"
"Sen." dedi ve birkaç adımda önüme geçip arkasını döndü.
"Şu alışkanlığını bırak." dedim kaşlarımı çatarken. Geri geri yürümesinden bahsediyordum.
"Bizi dinledin." dedi sağ işaret parmağı ile beni gösterirken.
"Düşeceksin ve ben bu sefer seni kurtarmayacağım."
"Sabah." dedi kaşları çatılırken.
"Hafif sağ -" dememe kalmadan Alinda ile bir çocuk çarpıştığında, çocuk bir şeyler mırıldanarak çatık kaşlarıyla yanımızdan geçip gitti.
Yanıma gelip, sessizce birkaç adım daha attık.
"Sana soru sormuştum." dedim olduğum yerde dururken. O yürümeye devam ederken, onu kolundan yakaladım ve kendime çektim. İlk önce gözlerime, sonra ise gözleriyle yan tarafa baktı, ben de tam baktığı yere bakmak üzereyken, elini göğsüme koydu. "Bakma." dediği sırada telefonuna bir bildirim geldi.
"Saat 8'de burda buluşalım. Gitmem gerekiyor." dedi telefonundan başını kaldırıp. Tuttuğum kolunu daha da sıkı tuttum.
"Ben de geliyorum."
"Okyanus, lütfen."
Kulağına kadar eğilip, yaklaştım.
"Biliyorum." diye fısıldadım.
"Ben de seni özledim Güneş."
Kitap tam gaz dwvamediyorkeeee💕💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
Genç Kız Edebiyatı"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...