❄▪Mr.Efkan|66

83 14 1
                                    

"Ben hazırım." dedim odamdan salona çıkarken. Demir salondaki tekli koltukta yaygın bir biçimde oturuyordu.

"Siyah." dedi ve gülümsedi. "Kusursuzsun." dedi yerinden kalkarken.

Ben ona doğru değil de kapıya doğru adımladım.
"Gecikmeden çıkalım, çok acıktım." dedim siyah spor ayakkabılarımı askılığın kenarından alırken.

Çok uğraşmadan ayakkabılarımı giyip, doğruldum ve ben ayakkabılarım ile uğraşırken önüme geçmiş olan Demir'i kolundan tuttum.

O sırada Demir'in telefonu çalmaya başlarken kaşlarım çatıldı.

Telefonunu arka pantalon cebimden çıkarıp, ekrana baktı.

"Atlas arıyor." diye kısa bir açıklama yapıp, gelen telefonu yanıtladı.

"Atlas." Atlas'ın telefonda ne dediğini duyamıyordum.

"Evet yanımda." dedi bana bakarken. Birkaç saniye bana baktıktan sonra kapıya gidip, kapıyı açtı.

Ben onu izliyordum, kapıyı açtığında kapının önünde Atlas'ın olduğunu fark ettim.

"Günaydın." dedi telefonunu kapatırken.
"Günaydın." diye yanıtladım onu. Elinde bir kutu vardı.

"Gece Çisem ile çıkmayı planlıyoruz-" Atlas'ın lafını kesen Demir'e gelen bildirim sesiydi.

Bir an Demir'e baktığımda, Demir elindeki telefonundan bildirime bakıyordu. Kaşları çatılmıştı.

"Gece bize katılır mısın?" dediğinde bu sefer dikkatimi tekrardan ona verdim.

Cevabımı vermeden önce, Demir'e baktım.

"Demir?" dedim soru sorar bir biçimde.
Demir başını telefonundan kaldırıp bana baktı.

"Güzelim."

"Güzelim?" Demir'in bana olan hitabını garipsemiş olacak ki Atlas araya girdi.

"Evet." dedi Demir net bir sesle.

"Gece bize katılır mısın?"

"Ne yazık ki hayır bebeğim. Bir işim var akşama. Ama benimle olmak istersen, işimi hallettikten sonra seni alabilirim."

"Bebeğim?"
Atlas Demir'in bana kullandığı hitapları sorgulamaya devam ediyordu.

"Okyanus ile sevgili olduğunu sanıyordum." dedi Atlas kaşları kalkık bir biçimde.
Benim cevabımı beklemeden tekrar konuştu, "Demir ile kalmıyorsunuz değil mi?" dedi hafif alaylı bir tavırla.

"Kalıyoruz." dedim çekinerek. "Yaklaşık 1 haftadır." diye tamamladı beni Demir.

"Bu ne demek amına koyayım?"

"Demir benim abim." dedim sonra.

"Ona göre öyle." dediğinde birden ona baktım.

"Onun hiçbir kötü düşüncesi yok." dedim Demir'i arkalarken.

"Böyle mi düşünüyorsun?" Kaşları hafiften kavislendi.

"Evet ve seni çok seviyorum."

"Abi olarak?" diye sordu Atlas.

"Abi olarak." diye ekledim.

Ona sarıldığımda, "ah güzelim, ah. Ne hallere düşürdün beni." diye kısık serzenişini duydum.

Demir'de benim bilmediğim bir şeyin olduğunu seziyordum.
Demir ne yapıyordu?







Yarın kitap 2. Ayını dolduruyoooorrrrrr çok mutlu ve heyecanlıyım. Buna karşılık Okyanus'tan bir yazı yazmak istiyorum. Kafasını yazmak istiyorum.

Eğer sorularınız varsa onu buraya bırakın benim küçük sevgi tanelerim istediğiniz kadar çekinmeden sorabilirsinizz😘



Çok öptüm💓

Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin