❄▪Mr.Efkan|44

121 20 2
                                    

Güneşin altın sarısı ışınları, kirpiklerimden göz bebeklerime süzüldüğünde, kafamda bir ağrı hissettim ve refleks olarak sırtımın üzerine yatıp, sağ elimi başıma koydum ve gözlerimi açmadan ovuşturdum.

Biraz bu haraketime devam ettikten sonra, ağrı kesici almak için ilk önce gözlerimi araladım daha sonra yatakta doğruldum.

Yandan kısık bir ses geldiğinde, sesin geldiği yere baktım ve gördüğüm manzara ile birlikte hareketlerimi yavaşlattım.

Demir pufun üzerinde, ellerini dizine koyarak yastık yapmış, ve başını onun üzerine koyarak uyuyordu.

Bu hâline gülümsemeden edemedim. O sırada telefonuna gelen bildirimle biraz kıpırdandı.

Yavaşça, ses çıkarmamaya çalışarak yataktan kalktım ama kalktığım gibi başımın dönmesi bir oldu ama dengemi korumayı başardım.

O sırada yastığın yanındaki telefon titreyip, ekranı aydılandığında, tekrar yatağa oturup, telefonumu elime aldım.

Instagram 1 bildirim

mr.efkan: Konuşalım (06.48)

Mesajına görüldü atıp, telefonun ekranını kapattım ama tekrar telefon elimde titredi.

mr.efkan: Sana adam gibi konuşalım dedim.

Acı dolu bir mırıltıyla Demir'e baktım. Sağ eliyle boynunu oluştururken yavaşça doğruldu.

"Tutulmuşum." derken sesi biraz tuhaftı.

"Sesin." dedim ayağa kalkarken. O sırada arkadaki perde Demir'in önüne geçtiğinde pencerenin açık olduğunu anladım.

Hızla ayağa kalktığım sırada Demir de perdeden kurtuluyordu, pencereyi örttüğümde, Demir'in yanına eğilip alnına elimin tersini dayadım.

"Ateşin var gibi." Demir bileğinden tutup elimi kucağına indirdiğinde, elim piercingine de dokundu.

"Ben kolay kolay hasta olmam."

"Ama olmuşsun." diye direttim.

"Doktora gideceğiz." Kaşları çatıldı.

"Saçmalama." dedi ve boğazını temizledi.
O sırada gözleri bi anlık arkama kaydı.

Telefonun çalıyor. Hemen oturduğum yerden kalktım ve telefonuma baktım.

instagram mr.efkan kişisinden görüntülü arama

Telefonu meşgule atıp neti de kapattım.
"Hadi gidiyoruz." dedim tekrar Demir'e dönerken.

"Gitmiyoruz. Hem 1 gecede hasta olunur mu hiç Alinda?"

Birden ona yaklaştım ve kolunu tutup onu kalkması için çekiştirmeye başladım.

"Hadi amaa!"

"Çocuk gibi davranıyorsun." Omuz silktim.

"A, dur-"

"Okula gecikiyoruz. Okul çıkışı söz gideriz."

"Söz mü!?" dedim heyecanlanarak. O oturduğu puftan kalkıp silkelendiğinde, "sekizde seni alırım burdan." Başımı olumlu anlamda sallayıp giriş kapısına kadar onu takip ettim.

"Dikkat et." derken Demir hızlıca dairesinin kapısını açıyordu bile.

"Bir daha içme." deyip, dairesine girdi ve alnından bir asker selamı verip kapıyı kapattı.

Demir'in yanında iyi hissediyordum ama bunu o an anlamlandıramadım.

Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin