Multideki parça bölüm parçamız❤
"Ben." dedim ve öylece kalakaldım.
"Bir şey söyleme." dedi daha demine nazaran daha net bir sesle.
"Hislerimi kontrol edemedim." derken kamelyadan yalpalayarak kalktı."Vay!" Yandan bir ses geldiğinde, ikimiz de aynı anda sağa baktık ama bize doğru gelen suileti sokak lambasının aydınlattığı yere kadar göremedim.
İki adımla loş alana girdiğinde, yüreğimin cızladığını hissettim. Ağlamamak için zor duruyordum.
"O-Okyanus." dedim yanan genzimi bastırmaya çalışarak.
Birden ayağa kalktım ve Okyanus'a doğru koştum. Okyanus kollarını açmış, beni bekliyordu.Ona sarıldığım an, derin bir nefes çektim ciğerlerime ama bu benim içimi taşıran damla olmuştu.
Ağlamaya başladım. Kafam çok doluydu.Okyanus beni göğsüne gömüp, saçlarımı okşadı biraz.
"Şşt, ben burdayım bebeğim."Saçlarıma bir öpücük kondurdu.
Ağlamam biraz olsun dinip, iç çekişlerine döndüğünde, Okyanus konuştu."Asu ile ne yapıyordun bu gece?"
Okyanus'un göğsünden yavaşça çıktım ve Okyanus'un kolunun altında, Demir'e döndüm.
Bana bakıyordu."As-" Okyanus sorusunu yenilerken, Demir Okyanus'un lafını kesti.
"Gerçekleri mi istiyorsun?" dedi sanki bana soruyormuş gibi.
Alt dudağım büküldü, gözlerim de doluyken, başımı yukarı aşağı salladım. Bana doğru biraz yaklaştı.
"Okyanus'u kazanman için sana yardım ettim. Bir süre hislerimi içimde tutabildim, ama olmadı işte. Her anında yanında olmak." dedi ve durdu. Nefes alma ihtiyacı hissetti.
"Her anında yanında olmak, sana beni hayran etti. Kontrol edemedim. Ve sen sevdiğin adama gittiğinde..." diye ekledi. Ağlamak üzereydim.
"Ben." dedi ve tekrar durdu. Derin bir nefes aldı.
"Ben seni seviyordum. Seni ellerimle Okyanus'a teslim ettim. Seni seviyorken bile, sana aşık biriyken bile," sustu. Yanağımdan bir yaş kaydı.
"Asu meselesine gelecek olursak," dedi Demir Okyanus'a bakarken. "İş birliği yapmak istedi. Seni elde etmek için."
"Sen ne yaptın?" dedi Okyanus soğuk bir ses tonuyla.
"Alinda'nın mutluluğunu istedim."
"O seni seviyorken, benimle mutlu olamazdı. Sevdiğim kız, sevdiği adam için kucağımda ağlıyordu. Ne yapabilirdim ki?"
Bu lafının üzerine yanımıza kadar yürüdü. "Hoşçakal güçlü kızım."
dedi ve gitti.
Birden bir hıçkırık ağzımdan kaçtığında, Okyanus beni hızlıca sardı ve çenesini başıma koyup, derin bir nefes verdi.
"Meleğim, iyi olacağız." dedi Okyanus fısıltıyla.
"Gel, gidelim." dedi. Göğsünden çenesine baktım. Yüzünü bana eğdi.
"Nereye istersen." diye ekledi.
"Kumsala gitmek istiyorum." dedim fısıltıyla.
Beni omzunun altına alıp, birlikte yürüdük. İçimde bir ağırlık vardı. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Demir veda etmişti.
Ben Demir'i düşünürken, ne ara geldiğimizi bilmediğim limanın ışıltısı beni ana mekana döndürdü.
"Kayalıklara çıkabilir misin meleğim?"
Başımı olumlu anlamda aşağı yukarı salladım. İlk önce merdivenli kaldırımlara sonra, denizi tam gören bir kayalığa kadar çıktım ve oturdum.
Manzaranın güzelliği bile canımı yakıyordu. Ben manzaraya bakarken, yanımda çalan sesle birlikte yanıma döndüm.
Zaten yanan içim, gördüğüm manzara karşısında biraz daha cız etti.
Okyanus ve kemanı."Okyanus." dedim içimdeki çaresizliği de Okyanus'a sararak.
Gözleri kapalıydı, bana söz verdiği parçayı kemanıyla bir bütünmüş gibi çalarken, gözümden birkaç damla akmasına mani olamadım.
"Senin içindi." dedi son notalarını çalarken.
"Hep öyle olacak doğum günü kızı."Ah benim hep yanımda olan güzel kalpli civcivlerim❤ ben vedayı becerebilen biri değilim🙁 veda etmek istemiyorum❄
Abi ne diyim şimdi sevineyim mi üzüleyim mi bilmiyorum😯 özel bölümlerle gelirim diye düşünüyorum 💓
Şu zamana kadar yanımda olduğunuz için o kadar minnettarım ki size🖤
İyi ki benlesiniz💓
İyi ki bu tayfaylasınız❤
Sizi hepimiz çok seviyoruz☄
Güzel kalın🌊Kitap yorumu bölümü😯☄🌊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
ChickLit"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...