Demir: Hazır mısın bakalım prenses? (19.02)
Siz: Hazırım ama nasıl giyineceğimi bilemedim ben de tulum giydim:(
(19.10)Demir: Sıkıntı yok, ben dışarıdayım şimdi, on beş dakikaya ordayım.
(19.11)Son mesajına görüldü atıp, Okyanus ile olan sohbetimize geçtim.
Siz: Bebeyiiim (19.12)
Gönderdiğim mesaj anında görüldü alırken, şaşırdım.
Canım💜: Ben de sana yazacaktım manit (19.12)
Canım💜: Senin şu Demir ile olan işin ne oldu? (19.12)Siz: Demir ile konuştum, geliyormuş.
Canım💜: Seni seviyorum:)
Canım💜 çevrimdışı
Siz: Ben de seni seviyorum💕
Mesajımı yazıp, oturduğum koltuktan kalktığımda, boy aynasına doğru yürüdüm.
Üzerim düzgündü. Bu gece ne yapacağımızı bilmediğim için dolabımdaki herhangi bir tulumunu giymiştim. Saçlarım hafif dalgalıydı ve omuzlarından düşüyordu.
O sırada bahçede yankılanan bir korna sesiyle hızla pencereye koştum ve dışarı baktım.
Demir, sigarasını bana doğru tutup, elini kaldırdığında, gülümsedim ve perdeyi kapayıp, kapıya gittim.
Hızla spor ayakkabılarımı giydikten sonra, kapı mı açtığım anda karşı dairede kapıya dayanmış kişi gülümsememe sebep oldu.
"Okyanus." dedim kapıyı kendime çekerek kapatırken.
"Güzelim." Bana doğru yaklaştı ve elimi tuttu.
"Bahçeye birlikte ineriz diye düşündüm. Tabii yanına bu kılıkla ne kadar yakışırsam." dedi boş olan sağ eliyle kendini gösterirken.
Üzerindeki sıfır kol büyük haki tişörtün altında eşofmanı vardı.
"Olur." dedim onu süzdükten sonra.
O kapısını kapatma gereği duymadan, merdivenleri işaret etti ve birlikte bahçeye kadar indik.
Apartman kapısını benim için açtığında, kolunun altından geçtim ve onu bekledim.
Demir arabasına dayanmış, bir şeyler içiyordu.
Hiçbir şey söylemeden, Okyanus ile el ele Demir'in yanına kadar yürüdük.
"Sevgilini bu gecelik çalıyorum." dedi Demir boş viski şişesini hemen yanındaki geri dönüşüm kutusuna atarken.
"Alinda'nın yanında içme." dedi Okyanus net bir sesle.
"Bir taneden bir şey olmaz." dedi Demir çıplak kolunun tersiyle ağzını silerken.
Okyanus ile kenetli olan ellerimizi ayırdım ve Okyanus'a baktım. Ama yüzünde anlam veremediğim bir ifade vardı.
"Neden böylesin?" dedim kulağına yaklaşıp.
Yeni çıkmaya başlayan sakalları yanağıma batıyordu.
"Senden ayrılamıyorum." dedi o da benim gibi fısıldayarak.
"Hadi ama,uzun bir gece değil bu." diyip, Okyanus'tan yavaşça uzaklaştım.Demir'in yanına kadar geri geri geldiğimde, Okyanus'a gülümsedim.
"İyi geceler." dedim bir yandan hâlâ gülümsemeye devam ederken.Demir benim yanımdan geçip, kapımı açarken, kapıyı tuttum ve binmek için bir ayağımı içeri almıştım ki, Okyanus da apartmana girmek için döndü.
"Ha bir de!" dediği sırada öylece durdum ve Okyanus'u dinledim.
"Yürürken geri geri yürüme. Seni hastanelerden toplamak istemiyorum."
Demir'in kaşlarının çatıldığını gördüm. Sanki bir şey demek istiyor ama diyemiyor gibiydi.
Başımla Okyanus'u onaylayıp, arabaya bindim ve sürücü koltuğuna Demir'i bekledim.
Demir de nihayetinde arabaya bindiğinde, arabayı çalıştırmadan önce biraz durdu. Onu düşünceli görmüştüm.
"Demir." dedim dikkatini çekmek için.
Umduğum olmuştu.
"Aslında bu gece planım belliydi." dedi hemen."Ama bu gece sanki son gecemiz gibi eğlenelim istiyorum. Lunaparka ne dersin?"
"Çok güzel olur!" dedim heyecanla.
Bu heyecanım karşısında Demir gülümseyip, arabayı çalıştırdı.
Lunaparka gidene kadar onu çok düşünceli görmüştüm.
Peki onu bu kadar derine sokan şey neydi?
Demir;
"Ne demek, Okyanus ve Alinda'yı ayırmamda yardımcı ol? Delirdin mi sen! Benden ne istediğinin farkında mısın!?"
Boş spor salonunda sesim yankılanıyordu."Farkındayım." dedi Asu ellerini önünde bağlarken.
"İkimiz için de kârlı bir yol. Sen Alinda'yı elde edeceksin, ben de Özgür'ü."
"Alinda benim-"
"Hadi ama bu kadar saf ayağına yatma. Her şeyden haberim var."
Bu lafının üzerine kaşlarım çatıldı ve hiçbir şey söylemedim."İlk amacım, Özgür'ü elde etmekti ve bunu Alinda'yı senin aracılığınla Özgür'den uzak tutarak yapacaktım ama sen başarısız oldun."
"Beni kullandın yani!?" dedim bir adım ona yaklaşarak.
"Eh öyle de denebilir. Alinda o gün, o hastanede elime büyük bir koz verdi. Şimdi senden tek istediğim," dedi ve bana baktı.
"Alinda ile tekrar yakınlaşman. Alinda'yı gerçekten istiyor musun?"
Abicim napionuz ya napionuz 60 bölüme geldik nerdeyse bi olay bitmedi bi yavaş olum yavaş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
ChickLit"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...