Akşam olan konuşmamızın ardından, gece sabaha gebeyken balkonda tayfa ile oturuyorduk.
"Korkak bir anonimim var." dedim bir anda.
"Ne?" dedi Atlas.
"Ya keşke benim de olsa!" Kerem'in bu espri anlayışına karşılık, Demir kafasına sert bir şekilde vurdu.
"Oğlum sorunumuz bu mu şimdi amınakoyayım?"
"Duydunuz." dedim ve yanımdaki bira şişesini kafama diktim.
"Engelle." dedi Demir net bir şekilde.
O sırada telefona gelen bildirimle birlikte tüm gözler telefonuma döndü.
Ekrana baktım ve tayfaya döndüm."O."
0545 *** ** **: İyi geceler bebegg:)♡
Yüzüm ekşidi. Bu kızda hiç mi gurur yoktu cidden?
Okyanus: Sana onca şey söylüyorum
Okyanus: Ve sen bana yazmaya devam mı ediyorsun cidden? Gurur meselesi falan.0545 *** ** **: Bu gece çok fazla içmedin mi? Bu 5. Bira
Birden telefondan başımı kaldırdım ve hızlıca yerimden kalkıp balkondan dışarı baktım.
"Burda!" dedim.
"Ne burda?" Tayfa da benimle birlikte ayağı kalkarken, ilerideki sokak lambasının altında bir suilet gördüm.
"Geliyorum şimdi." Tayfanın cevabını beklemeden hızlıca telefonumla birlikte içeri koştum ve aşağı inmek için kapıya gittim.
Kapıyı açıp hızla ayakkabılarımı giydim ve gri eşofmanım ile çıplak bir şekilde aşağı indim.
Dış kapıyı açıp bahçeye çıktığımda, ordaki suilet aynıydı. Ama tek farkı 3 kişi olmalarıydı. Oraya doğru yürümeye başladım.
Yaklaştıkça her şey daha da belirginleşti.
"Yaklaşma bana, fena olur!" Adımlarımı hızlandırdım ve onlara yaklaştım.
"Ne olurmuş?" Elindeki bıçağı önündeki kıza salladı.
Ama bu oydu.
Bu Alinda'ydı, hani okulda yeni olan kız.
Nefesi sıktı anlaşılan koşmuştu. Bir an gözlerimiz kesişti.
Diğer adam bana laf attı. "Sen de kıza mı geldin?"
Yürümeye devam ettim. "Yok, geçiyordum."Bıçaklı adam kıza yaklaştığında kız anı bir haraketle adama bıçağı attırdı ve 2 adamla dövüşmeye başlamıştı.
Ben ise olanları izliyordum.
"Bak yorgun olmasam döverim ikisinide!" Anlaşılan bana bağırıyordu.
O sırada 2. Adam bıçak çekip kıza giriştiğinde kızın bileğini çizdiğini gördüm ama kız ses çıkarmadı.
"Ne bakıyorsun! Yardım etsene!" Sanki ondan bu lafı bekliyormuş gibi, 2. Adama daldım. 2. Adamı ben yere sererken, Alinda 1. Adamın üzerindeydi, yüzünü yumrukluyordu.
"Yeter." dedim net bir sesle ve kızın havaya kalkmış elinin bileğini tutup kızı kendime çektim.
"Bu saatte dışarda olursan, başına bu gelir tabii. Saat sabah 5 ."
Bileğini benden hışımla çektiğinde uyguladığı kuvvet karşısında şaşırmıştım çünkü diğer kızlardaki kuvvet gibi değildi. Ben ise bileğini bırakmamak için daha fazla sıktım.
Anonimim olup olmadığını soramazdım çünkü eğer değilse, eline koz verecektim.
"Bu saatte burda ne işin var senin? Anan baban sana geceyi öğretmedi mi? Gece uyunduğunu falan? Senin şuan sütünü içmiş bir şekilde yatakta uyuyor olman lazım değil miydi?"
"Peh!" Tekrar bileğini benden kurtarmak için çektiğinde bu kez ona izin verdim.
"Evime gidiyorum zaten!" Birden yanımdan hızla ayrıldığında, ben de onu takip ettim ev kapısına kadar.
Rotasını bizim binaya çevirdiğinde, şaşırdım.
"Dur bir dakika? Bu binada mı oturuyorsun?"
Bana dönüp geri yürümeye devam etti."Ne o, beğenmedin mi?" Gözlerini devirip tekrar önüne döndü ve yürümeye devam etti.
Bir şey demedim. "Beni takip etmeyi kes." Sesi netti.
"Seni takip ettiğimi de nerden çıkardın?" Dedim ve güldüm ama bu daha çok içtenlikten uzak bir gülümsemeydi.
"Ne demek bu?" dedi geri geri yürürken, yüzünü bana dönmüştü.
"Düşeceksin." Ne kadar umrumdaysa?
"Düşme-" dediğim olmuştu. Ayağı takıldığı sırada geriye doğru düşerken, ben hızlı davrandım ve ona doğru koşup onu belinden kavradım. Sağ eli boynumu kavrarken, eğik duruyordum ve gözleri kapalıydı.
"Tabii sen düşmezsin." Gözlerini yavaşça açtı ve derin bir nefes verdi. Burunlarımız birbirine 1 santim arayla duruyordu.
Balkondan birisi ıslık çaldığında kız kendine geldi. Balkona baktım. Kerem'di.
"Sadece bir aksilik. Beni tutmana ihtiyacım yok." Bunları söylerken eskisi gibi gözlerime bakarak söylemedi.
"Ne o, gururun mu zedelendi?"
"Gurur." dedi ve arkasını dönüp hızla kaldırıma çıkıp apartmana girdi.
Apartmana girmeden önce söylediği şey ise,
"Teşekkürler Okyanus Özgür Efkan." olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
Literatura Feminina"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...