❄▪Mr.Efkan|22

185 22 0
                                    

Söylediği cümleden sonra, çırpınmam durdu, kendime akıllı düşünmek için kendime zaman tanıdım.

"Arkana bak." dediğinde, dediğine anlam veremesem bile dediğini yaptım ve arkamı döndüm.

Demir'in koluna da birisi girmişti ve Demir'in çenesi kasılı bir biçimde duruyordu. Gözlerimiz kesişti.

"Ne istiyorsun?" dedi Demir kolunu çekiştirirken. Demir'in sorusu üzerine beni tutan adama baktım.

"Sizle bir oyun oynayacağız." dedi yüzüne gülümseme yerleşirken.

"Ve siz ikiniz, sorgulamadan her dediğimizi yapacaksınız, yoksa..." dedi ve daha çok gülümsedi.

"Alinda sevdiğini, Demir ise arkadaşını kaybedecek. Bunu istemeyiz değil mi? Özgür'ün acı çekmesini istemeyiz?"

Adam beni bırakıp lafına devam etti.

"Size mesaj atacağız isteklerimizi ve sizde nerde, nasıl olursanız olun bizim isteğimizi yapacaksınız."

Kimse bir şey demediğinde, anlaşılan adam rahatsız olmuştu.

"Anladığınızı varsayıyorum."
Arkasını dönüp bir adım öne atmak üzereydi ki, aklına bir şey gelmiş olacak ki, durdu ve sağ elinin işaret parmağını havaya kaldırdı.

"Ha bu arada!" Döndü ve kaldırdığı parmağını bana yöneltti.

"Sen, Alinda Yamaç, Özgür'e anonim olmayı kesiyorsun."

Duyduğum ek cümle karşısında kaşlarım çatıldı.
"Bu ne demek!"

"Ne oluyor amınakoyayım!"

Adam bana tekrar yaklaşmaya başladığında, Demir'den bir hırıltı çıktı.

Elini yüzüme doğru uzatmaya başladığında, "dokunma ona!" bağırışını duydum Demir'in.

Adamın eli sabit kaldığında, sesli bir şekilde güldü. Elini indirip tekrar arkasını döndü.

"Telefonum!" diye bağırdım arkasından. "Bir süre bizde kalacak!" Uzaklaşırken sesini duyurmak için bağırmıştı.

Diğer adam da Demir'i bırakıp arkasından gittiğinde, koştum ve Demir'e sarıldım. Demir'in kolları da beni sararken kulağıma "şşt." diye fısıldadı. Kalbim çok hızlı atıyordu.

Göğsünden yüzüne baktım. "Benim yüzümden seni de yaktım. Özür dilerim." Başını olumsuz anlamda sallayıp başını eğerek bana baktı. Önün göğüs kafesine geliyordum. "Özür dilenecek bir şey yok. Tek olsaydın bile seni yalnız bırakmamanın bir yolunu bulurdum."

Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin