"Bir şeyden emin olmak istiyorum." Okyanus cümlesi ile birlikte tam karşımda aramızda mesafe bırakarak durdu.
Emin olmak istediği şey tam olarak neydi?Hiçbir şey söylemeden onun lafını bekledim.
"Demir'i gerçekten seviyor musun?" dediğinde kaşlarım çatıldı. Cevap vermek için Asu'nun bize söylediklerini düşündüm."Demir ile 1 ay sevgili gibi davranın."
"Okyanus'un öfkesini yönetebilirim.""Şst." dedi ellerini yanaklarında hissediyorken. "Ağlama." Sesi kısıktı.
"Onu seviyorum." dedim zorlukla.
Kızgınlıkla karışık kesik kesik 3 kahkaha attı.Yanaklarımdaki ellerini bileklerinden tutup aşağı indirdim.
"Yoksa bu da mı benim için?" dedi ben tam mekandan çıkacakken.
Lafı adımlarımı kesti, omzumun üzerinden ona baktım."Bizim için." Derin bir nefes aldım.
"Hep bizim içindi." Ve onu öylece mekanda bırakırken hızlıca ikişer üçer merdivenleri çıktım.
Okyanus:
Alinda'nın her haraketi biraz daha beni sarsarken bu son lafına anlam veremedim. Bizim için olan şey, Demir'i sevmesi miydi?
Onun ardından ben de hızla merdivenleri çıktım ve barda Asu'dan çok gözlerim Alinda ve Demir'i aradı."Özgür!" Sesimi duyduğumda kılımı kıpırdatmadım ve adımı söyleyen kişinin yanıma gelmesini bekledim.
"Burda olacağını biliyorduk." dedi Atlas.
"Benim o mükemmel zekamla burayı akıl ettiler çünkü bana danıştılar." dedi Kerem ciddiyetten uzak bir şekilde.
"Demir nerde?" dedi Atlas.
"Asu?" diye ekledi Kerem."Asu sikimde değil, Demir sevgilisi ile birlikte."
"Nasıl sevgilisi?" dedi ve durdu Kerem.
"Kim?" diye ekledi sonrasında."A-Alinda mı?" dedi Demir benim baktığım yere bakarak.
Başımı olumlu anlamda sallamakla yetindim.*
"Yeter bu kadar." dedi Atlas, barmenin bana uzattığı bardağı alarak.
"Karışma bana." dedim ve ayağa kalktım.
"Bu halde nereye?" Sorusunu yanıtsız bırakıp insanların arasından geçerek, tuvalete yürüdüm.
Loş koridora geldiğimde, önümdeki kişiyi zor olsa bile seçebildim ve adımlarımı biraz daha hızlandırdım.Bay ve bayan tuvaletini ayıran karavandan bayana dönerken hızlıca önüne geçtim ve onu paravana aniden itip, paravanla kendi aramda sıkıştırdım Alinda'yı. Bağırmaması için ağzını elimle kapatırken sol elimle de karavana tutunuyordum.
"Şşt, benim." dedim geveleyerek ve ağzından elimi çektim.
"Ne yapıyorsun?" dedi fısıldayarak ama kızıyordu da.
"Seni anlamaya çalışıyorum."
"Leş gibi içki kokuyorsun." dedi fısıldayışının arkasına bağırışını saklarken.
"Demir'i sevmiyorsun sen." Kendimi mi kandırıyordum?
"Okyanus." dedi kaşları kavislenirken.
"Okyanus, ne?" dedim ve gözlerimle onun gözlerinde olan kahvenin en güzel tonuna baktım. Loş ışıkta bile kendimi görüyordum.
"Kıskanıyorum seni! Sürekli Demir'in yanında olman, sevgilisi olmanı söylemen, deli ediyor beni!"
Her gün bölüm atıyorum ve kendimle gurur duyuyorum😬❤💅
Bu arada bi de Multi Alindaa❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
Chick-Lit"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...