"Ne demek, akşam eve gelmedi?" dedim ses seviyemi ayarlayamayarak, sesim umduğumdan yüksek çıkmıştı.
"Gelir, merak etme." Kerem'in bu lafı beni biraz daha sinirlendirdi.
"Merak etme mi?!" Sinirle karışık iki kahkaha attım.
"Okyanus ortada yok!" Ağlayasım geliyordu.
"Arada bir böyle kaçamakları olur onun, alışmalısın." dedi tezgaha Kerem'in yanına dayanmış Atlas.
"Neden?" dedim en büyük bilinmezliği ortaya atarak.
"2 gündür Okyanus nerde?! Kimse bilmiyor mu!?" dedim volta attığım odada aniden dururken. Sesim git gide yükseliyordu.
"Şşt." dedi Demir oturduğu sandalyeden kalkıp kolları açık bir şekilde bana doğru gelirken.
"Belki." dedi Atlas.
"Belki Asu biliyordur." diye ekledi sonra.
Demir beni kollarının arasına alırken, çenesini kafamın üzerine koydu ve "ara." dedi Atlas'a."Bende numarası yok ama." dedi Atlas telefonunu cebimden çıkarırken.
Demir beni sardığı kolundan birini açtı, telefonu çıkartıp Atlas'a uzattı.
Atlas çok beklemeden Asu'nun numarasını çevirip, hopörlere verdiğinde, uzun bir çalışın ardından telefon açıldı.
"Demir." dedi Asu.
"Atlas, ben." diye açıklama yaptı Atlas, Demir'in telefonundaki Asu'ya.
Arkadan garip bir ses geliyordu. Müzik çalıyordu ve bu müzik benim için anlamı olan büyük bir parçaydı ama buna takılmadım.
"Okyanus'u merak ettik. Nerde olduğunu biliyor musun?"
dedi Atlas bana bakarak.
"Biliyorum." dedi kısa ve öz bir cevap vererek.
"Nerde?!" dedim hemen konuşmaya dahil olarak.
"Vay vay vay." dedi Asu benim sesimin ardından.
"Kalabalıksınız anlaşılan."
"Oyalama da söyle." dedi Demir dayandığı tezgahtan.
"Okyanus benimle birlikte."
Duyduğum cümle karşısında, ne yapmam gerektiğini bilemedim."Ne demek seninle birlikte?" Bu soruyu Atlas sormuştu.
"Kafası çok karışıkmış, benden yardım istedi, ben de seve seve yardım ettim." Seve seve kelimesini vurgulayarak söylemişti.
"Telefonu Okyanus'a verir misin?" dedim Demir'i belinden sararken.
"Duşta."
Bu lafı beni kırmıştı. Birden Demir'in göğsüne kafamı gömdüm ve içimde olan anlamlandıramadığım hisleri dinginleştirmeye çalıştım ama çok zordu."Okyanus'u da arayacağım." dediğini duydum Atlas'ın.
Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor.
Nerdeydi?
Nasıldı?
Hiçbir şey bilmiyordum.Birden ağlamaya başladığımda Demir beni daha da fazla sardı.
"Diyorum, Okyanus gelir. Arada yapar böyle şeyler." dedi Atlas."Korkacak bir şey yok." dedi Kerem hemen ardından.
"Demir." diye fısıldadım.
"Güzelim." dedi bana doğru eğilirken.
"Gidelim mi?" dedim başımı kaldırarak.
Başımı kaldırdığımda, gözlerimiz kesişti.
"Nereye gidelim?" diye soruma sorusu ile yanıt verdi.
"Nereye olursa."
Abicim senin Okyanus'u araman gerekmio muydu O_O
Saat 03.32 ama yayımlıyoruuum😋💜
Ahh bir 60 bölüm olduu 2 aycıkta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
ChickLit"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...