Asu ile konuşmamızın ardından telefonum elimde çalmaya başlarken arayan kişiyi gördüğümde, kaşlarım çatıldı.
0536 *** 1221 arıyor...
Telefonu çok çaldırmadan açıp kulağıma tuttuğumda, suskunluğumu korudum.
"Okyanus Özgür." dedi karşıdaki kalın ses.
"Aramazdın hiç." dedim sakın bir sesle."1 gün daha devamsızlık yaparsan, sınıfta kalacağını bilmen gerekir diye aradım."
"Ne?" dedim ses tonumu korurken. Ne ara o kadar devamsızlık yapmıştım cidden?
"Duydun." dedi ve durdu.
"Sınıfta kalma." diyerek telefonu kapatırken, Alinda yatakta kıpırdandı ve yüzünü bana doğru döndü. Ben ise tavana bakıyordum. Elini kalbimin üzerine yerleştirip, başını koluma aldı ve göğsüme sindi.Barda son anda ona yetişmiştim ama onu bulduğumda o, sanırım korkudan, baygındı.
Kimseyi beklemeden onu evine getirip, üzerini çıkartıp bulduğum birkaç kıyafeti ona giydirdim ve kendine geldiğinde saçlarını okşayarak onu uyuttum. Gitmek için alnından öpüp tam gidecekken işaret parmağımdan tutmuş ve korkuyorum diye sayıklanmıştı. Şuan ise çift kişilik yatakta, iki kişi yan yana uzanıyorduk. Saat yediye yaklaşmıştı.
Alinda'nın yan tarafta telefonu titremeye başlarken Alinda kıpırdandı.
"O-Okyanus." dedi çatallı sesiyle.
Yattığım yerden göğsüme baktım. Kalbimde olan eliyle gözlerini ovuşturdu, başı hâlâ kolumdaydı."Üstüm!" dedi birden doğrulurken.
"Neden üstüm değişik?" dedi bana bakarken."O ateşli hatunla aynı yatakta rahat yatamazdım." diyip göz kırptığımda "iğrençsin." diye önüne döndü ve üzerindeki battaniyeyi benim üzerime atarak ayaklarını yataktan sallandırdı ve telefonunu eline aldı.
Bir süre telefonunu kurcalarken onu öylece izledim.
"Okyanus." dedi kaşları havalı bir biçimde bana doğru dönerken.
"He." derken gözlerimi kapattım.
"Senin bugün doğum günün mü?"
Lafıyla birlikte gözlerimi açtım ve kaşlarımı çattım.
"Bugün ayın kaçı?" dedim yattığım yerde doğrulurken.
"6 Mayıs." Ben de ayaklarımı yataktan sallandırıp ayağa kalktım.
"Öyle." diye geçiştirdim.
ahu.yamak: Doğum günün mutlu olsun biriciğim❤ @mr.efkan👑
200 beğeni
yorumlar kapalıOnun önüne geldiğimde, oturduğu yerden telefonunu bana gösterdi.
"Ahu kim?" cevabımı beklemeden, telefonunu kucağına indirdi, "nerden biriciği oluyorsun ki sen onun?"
Dudağım şeytani bir şekilde yukarı kıvrılırken Alinda'nın bu hali hoşuma gitmişti.
"Arkadaşım." dedim ve geçiştirdim.
"Başka kim kutlamış?"esran.efkan: ilk olmak istedim, iyi ki hayatımdasın @mr.efkan❤
300 beğeni
yorumlar kapalı"Esran diye biri, sanırım akraban." Odadaki pufun üzerine oturdum ve onu izledim.
"Evet." dedim son sözü için.
ddoga_0: My boys, ❤ nice birlikte yıllarımız olsun @mr.efkan seni seviyorum🖤
407 beğeni
Yorumlar kapalı"Başka yok mu?" dedim o hâlâ telefona bakarken.
"H-hiç." dedi ve telefonu kapatıp yanına koydu.
"Sen git, ben okul için hazırlanacağım."
"Emin misin bir şey olmadığına?"
Başını olumlu anlamda salladı ve ayağa kalktı.Çok fazla üzerine gitmeyip, evinden çıktım.
Onunla ilk defa bu kadar çok yakın olmuştum ve biraz olsun kafam ağrıyordu.
Onunla yattığımız bu gecede ben de ilk defa bu kadar uzun uyumuştum. Yaklaşık 4 saat.
Ve bu bana gayet iyi gelmişti. Onunla bu kadar yakın olmam yanlıştı, Demir'in sevgilisiydi sonuçta, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
أدب نسائي"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...