Mr.Efkan| 2.Perde

198 25 0
                                    

Anonim,

Ona kimliğimi açıklama nedenim, bana yönelik planlarını yıne bana anlatmamasıydı. Eğer anonimliğe devam edersem ve sonradan kimliğimi ona söylersem, bu sefer "ben sana güvendim." meselesi gün yüzüne gelebilir ve ben onu kazanmak isterken, kaybedebilirdim. Bunu göze alamazdım.

Normal telefonum tanı başımda titrerken telefonu elime aldım ve gelen bildirime baktım.

Gönderen: 0546 *** ** **
Kimliğini açıklayacağını söyledi
Okyanus

Mesajından bunun Demir olduğunu anladım ama numaram ona nasıl ulaşmıştı? Hızlıca rehberime Demir'i kaydedip, mesajına cevap yazdım.

Gönderilen: Demir
Yarın ilk teneffüs bahçede

Saate baktım. Saat akşam ona geliyordu ve anonim olarak Okyanus'a yazmadan önce balkona çıktım.

Okyanus tayfasının balkonuyla bizim balkonu ayıran duvara sırtımı yasladım ve yere çöktüm.

Okyanus ve tayfa balkondaydı. Onları dinledim.

"Birinden hoşlanıyorum." dedi Demir yarım yamalak konuşmasıyla.

"Medeni halim ve kalbim sap." dedi Kerem sanırım sigarasını tutuştururken çünkü çakmak çakılma sesi geldi.

"Birini zaafım yapmam, aptallık olur." dedi Okyanus, o da anlaşılan sarhoştu çünkü kelimeleri yuvarlıyordu ağzında. Karanlık havada bir anda bir aydınlık düştü ve yüksek ses ile birlikte şimşek bir anlık ortalığı aydınlattı.

Çok geçmeden yağmur yağmaya başladığında, istemsiz bir şekilde içimden yağmura bakmak geldi ve ayağa kalkıp demir parmaklıklara yürüdüm. Demir de parmaklıklardan karşıya bakıyordu. Keskin gözleri uzağı görmek için biraz daha kısılmış, kemikli elleriyle sağ eli bira şişesini tutuyorken, ona baktığım sırada çenesinin kasıldığını fark ettim.

Tam ona baktığım sırada elimde tuttuğum telefon, elimden kaydı ve bahçeye düştü.

Hızla balkondan çıkıp, salondan koşarak kapıya geldim ve ev terliklerimle bahçeye indim.

Hava sağanak yağmurluydu ve sokağı aydınlatan tek bir sokak lambasıydı.

"Aradığın şey bu mu?" Karanlıktaki bedenininden kim olduğunu anlayamasam bile, telefonu aydınlığa sallıyordu.

Ona yaklaştıkça o beni uzağa sürükledi ve sonunda durdu.

Telefonu almak için bir hamle yaptığım anda, bileğimden kavrayan kişi beni kendine çekti ve bir anda üzerime eğildi.

"Ne-" sesimin gürlüğü onu rahatsız etmiş olacak ki, sol eliyle ağzımı kapattı. Dikkatli bir biçimde yüzüne baktım.

"Şşt, sessiz ol." dedi ve gülümsedi. Bu gülümseme içtenlikten uzak bir gülümsemeydi.

Kafamı hızla sağa sola salladım ve elinden kurtulmaya çalıştım.

"Uslu dur." dedi ve belimi kavrayan elini daha da sıkılaştırdı.

"Senin Okyanus'un anonimi olduğunu biliyoruz."







2. Perde dedim ki konumuz hafif sapmalara uğrayacakkk o yüzdennn

Öptümmm🖤❤

Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin