Hüzün Kovan Kuşları

4.6K 263 29
                                    

Mutluluğun tanımını yapabilir misin? Yapamazmısın, yada
Belki mi, bence yapamazsın..
Peki özgürlüğün tanımını yapabilir misin?
Evet bunu kolayca yapabilirsin
Hani şu klişe olan sözler mi geldi aklına
"Başkalarının hayatına zarar vermeden  istediğimizi yapmak" kesinlikle, bingoo ... bu çok doğru bi kavram ama sizcede çok genel değil mi ? Bence özgürlüğü bu kadar fazla irdelememek lazım, neden daha tehlikesiz ve kestirme yol dururken karanlık ve uzun bi yola sapalım ki, şunu demek istiyorum Madam Bovary, insanlar neden özgür olmak ister, tabikide mutlu olmak için aslında her şey mutluluk için değil mi kim hüzünlü olmak için uğraşır ki, hiçkimse. Eee o zaman özgürlük le vakit harcayacağına direk mutluluğu bulmayı denesene , sakın özgür olmadan  nasıl mutlu olayım deme bana, bi sirk hayvanını düşün eminim ki sadece yaşadığı için zaten mutludur o hayvan fazlasını istemez özgür olmayı aklından bile geçirmez peki ya kafese hapsedilmiş bi kuş oda eminim o halde bile bizden daha mutlu bi hayata sahiptir. Bununla kalmayıp bizim de mutlu olmamız için bi şeyler yaparlar kuşlara bak sen, çıtayı ne kadar yükseltmişler o kuşlardan neyimiz eksik peki ! Tamam uçamıyoruz, rengarenk tüylerimiz yok dünyayı kanatlarımızın altına alamıyoruz ama biz insanız, konuşmak gibi harikulade bi yeteneğimiz var uçmayı mı konuşabilmeyimi tercih ederdin desem cevabın değişmez di bence; en hüzünlü anında annenle  dertleşmek, arkadaşının mutsuz olduğu zamanlar onunla serserice uğraşmak, sevdiğin değer verdiğin birine hafiften utanarak şarkı söylemek,ilk kez bi 23 nisanda gururla  şiir okumak, asla unutmayacağın  o gün geldiğinde "EVET" diye haykırmak,,, ve daha binlercesi yani sende konuşabilmeyi tercih ederdin.
Eğer bana katılıyorsan bırak daha da özgür olmayı sen mutlu olmaya çalış mutlu olan bi insanı asla özgürlüğünden mahrum edemezler zaten
Sen gülümseyerek yola çık ayakların yorulmayı unutur ve hüzün kovan kuşları seni bi yerde elbet bulur sen sadece Gülümse....  :-)

Huzur ve mutluluk seninle olsun...
@rambobilgin

YILDIZLARA ASTIĞIM ŞİİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin