#Kiss The Rain
#By Bevani
"sayfalarda yıprandı çoğumuzun elleri kimimiz sahilde buz gibi bir bankın üzerinde tutunduk kelimelere , kimimiz yorganın altında kulakta son ses müzikle... biz hep avare biz hep mi yalnız kimiz biz söylesene biz nerden geldik bunların arasına, ne zaman bakmaz olduk arkamızdan koşan çocuğun soğuktan pembeleşmiş yüzüne... ne kadar bencilsin matmazel ne zaman bu kadar gaddar oldun sen, seni bulduğum hikayedeki kişi değilsin artık zaman seni kaç defa soyundurdu, benden ne zaman bu kadar uzaklaştın oysa ellerinin sıcaklığı ellerimdeydi bir zamanlar, seni yabancı yapan da kim bana söyle...
dar sokaklarda duvara yazılan sitemkar kırmızı bir yazıda gördüm geçen seni dakikalarca baktım okudum, gitti yazan tek bir kelimede saatlerce seni anlattı bana duvarlar...
hep söylerim ya umut cebinde diye sana meğer benimki düşmüş hiç bilmediğim bi yere sonra hatırla o gece yi hani demiştim sana huzur yüzünde sen sadece tebessüm etmelisin ben unuttum tebessüm etmeyi, bu yüzden hüznü yazıyormuşum meğer kalemimin ucu hep bu yüzden kırılıyormuş...
ne desen boş artık bi şeyde deme zaten şimdi masmavi değil gökyüzü güneş ısıtmıyor sanki bende toparlandım senden sonra kızma bana tek çarem buymuş aldım bi kaç parça eşyamı yanıma gittim senin gibi, şimdilerde bir sahi kasabasındayım belki yarım yamalak bi haldeyim ama inan eskisi kadar acıtmıyor iyileşmiyorum belki ama ölmediğimin de farkındayım sadece yazıyorum biliyorsun yapamam başka türlü, sonra bütün gün dolanıyorum orda burda geceler bitmek bilmiyor bazen atıyorum kendimi soğuk bir rüzgarın kollarına esip götürüyor hayallerimi ellerim üşüsede deniz çarpsada buz gibi yüzüme seviyorum burayı banklar hep boş insanlar sıkıcı belki belkide yabancıyım diye öyleler ama geçenlerde küçük bi çiçekçi gördüm en sevdiklerinle dolu içerisi bi gün sahibiyle tanışmayı düşünüyorum eve de yakın belki iyi birisidir kafamın dağılması lazım yalnızlıktan yalnızığa göç etmiş gibiyim kafilesini kaybetmiş yaralı leylek evet o benim , yeni bir sayfa açtım ama hiç kolay dolmayacak mış gibi ama yinede mutlu olmak lazım zaman affetmez bi bakmışsın yüzün çizgilerle doluvermiş aynadakini tanıyamaz olmuşsun...
ben iyiyim merak etme... sende iyisindir umarım sana anlatmak istediklerim bu kadar değil ama her şarkının bi sonu var buda öyle bi şey ki bilir başka bigün yine yazarım sana... hoşçakal..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA ASTIĞIM ŞİİRLER
Poezja"şiir ki bu bi devrim, gülümsemek gibi tertemiz" -A.BİLGİN-