Luck ain't even Lucky

9.5K 314 38
                                    

Ne demek mi? Şans bile şanssız.

Durum bu kadar vahim yani. Bu başlığı çoktandır açmak istiyordum ama kimsenin beni anlamayacağını düşündüm o yüzden sürekli erteledim ama bugün şunu öğrendim ki bi konuda nasıl düşünürseniz düşünün hiç bir zaman yalnız değilsinizdir bi yerlerde sizinle aynı şekilde düşünen bi insan evladı mutlaka vardır. Evet bu bi şarkı sözü (dinlemek isteyenler için (Bon Jovi İt's my life) bu birkaç kelime aslında bize bi çok şeyi anlatıyor.Eminim ki kafanızda her zaman şu sorular olmuştur; Şansı ben mi yaratmalıyım? Şans bana ne zaman gülecek? Falan filan .. size burda felsefik bi cevap vermiycem sadece ben şuna inanıyorum ki şans denilen şey sadece bi düşüncedir inanırsan var inanmazsan yok.

Kesinliklebi yerlerde sizde şahit olmuşsunuzdur bazıları şans cebinde doğar ama elini o cebine hiç atmaz çünkü onu kaybetmeden göremez. Bazılarıda ömrünü şansı aramakla geçirir.Bazıları sadece durakta bekler belki uğrar diye sadece bekler bunlar hayalperest tir genelde bekleyerek insan ne elde edebilir ki biz tavuk değiliz oturduğumuz yerden kıymetlimize kavuşalım biz insanız, hatırlattığım iyi oldu değil mi. Her neyse burayı dikkatli oku matmazel Eğer şansa inanıyorsan onu bul, onu bul ki kendini yalancı çıkarma.Benim şansla işim olmaz ben gerçeğin elçisiyim diyorsan da zaten sana diyecek hiç birşey yok... Peki Ben şansa inanırmıyım?

Bütün samimiyetimle yazıyorum ki benim evrenim de şansa yer yok iyi bi şeyler yaşayıp anlık bi olayı sırf olumlu seyrettiği için şansa yorumlamak saçma geliyor bana,

ben ne kadar şanslı biriyim diye düşünmektense, daha önceleri bi yerde doğru bi şeyler yaptığım için bugün de bu olay lehime sonuçlandı diye Düşünürüm

Geçmişte attığın her doğru adım seni şans dediğin o gerçekliğe götürür. İşte farkta burada ortaya çıkar sen buna şans dersin ben olması gereken buydu derim şimdi bi kez daha düşün ve kararını ver Şansın sen misin yoksa başka birimi?......

Mutluluk ve huzur seninle olsun...
@rambobilgin

YILDIZLARA ASTIĞIM ŞİİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin