# Evimi bir parti sonrası temizlemek için saatlerce uğraşıyorsam, birçok arkadaşım var demektir.
#Faturalarımı ödeyebiliyorsam, bir işim var demektir.
#Pantolonum biraz sıkıyorsa, aç kalmıyorum demektir.
#Gölgem beni izliyorsa, güneş Işığı görebiliyorum demektir.
#Okuluma, işyerime yürüyerek gitmem gerekiyorsa, ayaklarım sağlıklı demektir.
#Duraktaki adam anahtarıyla ses çıkarıyor, bebeği ağliyorsa, duyabiliyorum demektir.
#Camları silmem, çatıyı onarmam gerekiyorsa, bir evim var demektir.
#Telefon faturam yüksek geliyorsa, sevdiklerimle uzunca konuşabiliyorum demektir.
#Kardesimle her gün kavga ediyorsam, bir kardeşim var demektir.
#Yığınla yıkanacak ve utulenecek çamaşırım varsa, yığınla giyebilecegim kiyafetim var demektir.
#Çalar saatim sabahın köründe çalıyor sa, yaşıyorum demektir.
#Aksamları kendimi çok yorgun hissediyorsam, o gün çok çalışmışım demektir.
#Derslerimden düşük not alabiliyorsam, bir okulum var demektir.
#Annem azarliyor, babam kızıyorsa, bir ailem var demektir.
#O gün oltama hiç balık gelmediyse, hiç balık öldürmedim demektir.
#Ve bütün bu olaylara bu açıdan bakıyorsam, iyimserim demektir...
Kaynak- Hayatınızı değiştirecek Öyküler- Hakan BÜYÜKDERE
Bana soracak olursanız bu kadar iyimser olmakta iyi değil ama günün sonunda gerçekten gülebiliyorsan gerisi hikaye be kardeşim kaç gün ömrümüz kaldı ki sınavın sonuna kaç dakika var hiç düşündünüz mü kendimizi öyle bi kaptirmışız ki dünyanın hilelerine, bağımlısı olumuşuz her şeyin kendini lunaparkta unutmuş bi çocuk gibiyiz evet eğleniyoruz hayat güzel ama biz neyiz amacımız ne, sevdiklerimiz nerde biliyormuyuz? Şükredelim ki yaratıcımız bizi affetsin yoksa halimiz duman, yoldan feci çıktık bi daha dönebilirmiyiz bilmiyorum ama o öyle yüce ki bizi bi şekilde affedecektir buna inanıyorum çünkü ona inanıyorum her hüzünlü anımda acı çektiğim de kalbimde bi umut Işığı tütüyorsa bu onun varlığı nın kanıtıdır. Ellerimi açıp ona seslendiğimde huzur kalbime doluyor sa işte bu onun yüceliğidir. Umarım bizleri affeder ve burda yaşadığımız mutluluğu tüm sevdiklerimizle ordada yaşarız...
Onu her zaman hatırlayın o size canınızı, ailenizi, sevdiğinizi veren yaratıcınızdır.
@rambobilgin Mutluluk ve huzur sizinle olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARA ASTIĞIM ŞİİRLER
Puisi"şiir ki bu bi devrim, gülümsemek gibi tertemiz" -A.BİLGİN-