Bi Şeyler Yazabilmek

15.2K 430 87
                                    

Elinize bi kalem alın ama hemen bitmeyecek bi kalem olsun bu çünkü aklinizdakiler hiç bitmez. Hiç bi zaman ben yazamam demeyin, önce kafanızdaki leri önünüze serin ve en güzel kelimeleri seçin biliyorum bunu yapabilirsin çünkü sende bizden birisin...

Başlarda  sıkıcı gelir sonra öyle bi alışırsınız ki cepleriniz şiirlerle, kâğıtlarla, hikâyelerle dolup taşar. Basit yaşam öyküleri bir bir romana dönüşür ve sizde işte o zaman kendi kabiliyetizin farkına varırsınız. Sonrası zaten bi Aşktır.Hiç solmayacak bi çiçeğin tohumları artık ellerinde...

Neyse artık elinize bi kâğıt-kalem alabilirsiniz yeni dünyalara seyahatiniz uzun olabilir, onun için bütün duygularını,bütün anılarını,bütün sevdiklerini, çocukluk hayallerini, tecrubelerini , size dair her şeyi doldurun bavulunuza ve sıkıca kapatın fermuarı onlar seni sen yapan şeylerdir birinin eksik olması bu tarifi bozar...

Gereken her şey hazır; kâğıt, kalem,özgüven ve size dair olanlar... O zaman pastayı yapmaya başlayabiliriz.

Şimdi bi başlangıç noktası bulman gerekiyor, yaratacağın dünyanın giriş kapısı bu aşama çok önemli eğer buna hemen karar veremezseniz baştan başa yanlış bi yola girersiniz bekledikçe kafanız karışır ve binlerce kelime gelir akliniza ee haliyle kafanız karışırİşte o kelimelerde size köstek olur eğer bunun yerine kelimelerin size itaat etmesini istiyorsanız onlara bir kaç lider seçmelisiniz bu sizin başlığınız olabilir ki bu birkaç kelime sizi okuyucularınıza bağlayan düğümdür, ne kadar sağlam atarsanız kelimelerde size o kadar bağlı olacaktır.Eğer başlığınızı da hallettiyseniz şimdi de bavulunuzu açabilirsiniz ....

Şimdi yaratıcılık yeteneginizi kullanmanın zamanı geldi bildiğiniz bütün kelimeler size en güzel yazıyı yazabilmeniz için yardım edecekler, asıl ise bu kelimeleri birbirine  yakıştırmaktır...

Aslında kendi düşüncem de şu, yazmak için hep kurallara uymak gerekmez fark yaratmak istiyorsanız kendi yazınızda kendi kurallarınız olsun yani siz kurallara göre değil kurallar size göre olsun...

Bir yazıda mükemmeli yakalamak istiyorsan vurguları çok iyi yapman gerekiyor okuyucu yu o bölümde mest edebilirsin tabi  kelimeleri anlamının ötesine taşıyabilirsen...
Bunu da başarabilirsen
Adım adım yazar olma yolunda ilerliyorsun demektir.
Ben bunları size yazarken benimde profesyonel olduğumu düşünmeyin ben de henüz 18 yaşındayım ve önümde keşfetmem gereken bi derya var tabi sizinde...fakat ben kendime güvenirim evet bunu her zamanda vurgularım size başta bahsettiğim şey de bu özgüven, ben onu yakaladım bunu sizde yapabilirsiniz....

Şuna da değinmem gerek ki bunu sizde seveceksiniz müzik dinleyerek yazmak tabi bu metal veya rock demek değil enstrümantal müzikler, fon müzikleri öneri olarak #Alizbar# dinleyebilirsiniz.
Böyle yazı yazmak sizi motive eder ve kelimeleri bi ritme sokabilmenizi sağlar..

Size anlatmak istediklerimi anlamak çok ta zor değil eğer azimli biriyseniz çok güzel şeyler yazabilirsiniz...
 
                Ve şunu da asla unutmayın...
Yazı dünyasına seyehat ederken sevdiklerinizi unutmayın onlarıda düşüncelerinizin en güzel yerine koyun onlarında aklınızda olmaları sizi mükemmele ulaştıracaktır...
Ve bitti... :-)
"Huzur ve mutluluk sizinle olsun"
@rambobilgin

YILDIZLARA ASTIĞIM ŞİİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin