Prolog

193 16 11
                                    

Naira se narodila jako normální dívenka. Její matka Ganna byla velice šťastná, protože dítě si opravdu přála. Po narození měla Naira mírně zašpičatělé ouška, krásné skoro bílé vlásky a světlou pleť. Časem se však začala měnit.

Její modré oči zoranžověly, uši byly čím dál tím víc špičatější, začal jí růst ocas jako ještěrce, ale na konci měl malé ostny a záda se pokryla šupinami. Byla chápavá a rychle se učila, ale ostatní děti ji neměly rády. Smáli se jí a házeli po ní kameny. Naira si jich zprvu nevšímala, ale jednou už to nevydržela.

Naiře bylo pět let. Tmavovlasý o tři roky starší kluk s dvěma kamarády se jí smáli. ,, Ještěrko jedna! Co děláš mezi námi? Běž si hrát se sobě podobnými!" Naira tiše seděla a hrála si s dřevěným dráčkem, kterého jí vyřezal otec když ještě žil. Kluk k ní došel a hračku jí vytrhl. ,, Vrať mi to!" Vykřikla Naira. ,, Tak si ho vezmi." Kluk zvedl ruku vysoko nad hlavu a smál se. Naira vyskočila, ale i tak to bylo moc vysoko. Kluk i jeho kamarádi se jí smáli. Naira se na něj podívala a její zorničky se najednou zúžily na tenké čárky. Oči jí rudě plály. ,, Vrať ho!" zasyčela a vrhla se na něj. Kluk, který jen překvapeně heknul najednou ležel na zemi a Naira mu dala nečekanou silou do spodní čelisti, až mu cvakly zuby. Vyrvala mu svou dřevěnou hračku a pak ho ještě silně kopla do boku. Kluk se svil do klubíčka a rozplakal se. Jeho kamarádi radši utekli.

Ve vesnici Naira žila ještě rok. Celou dobu to bylo strašné. Děti se jí bály a stranily se jí. Jejich rodiče jí nadávali, jen co se objevila poblíž. V šesti jí jedna matka přetáhla bičem přes záda a Naira ji, i když měla šest, malém udusila. Lidé z vesnice usoudili, že je pro ostatní nebezpečná, tak ji odtáhli do lesa, kde ji přivázali ke stromu. Byla ponechána dravé zvěři případně smrti hladem. Naira však svými ostrými zuby lano po dlouhé době překousala a začala žít svůj divoký život.

Ahoj, jsem tu nová a tohle je můj první příběh. Možná to bude mírně nesmyslné, ale pokusím se to napsat srozumitelně a bez chyb. Jestli objevíte něco, co nedává smysl, napište do komentů a já se to pokusím spravit.

Dračí bojovniceKde žijí příběhy. Začni objevovat