Ali dn Alicia sarapan bersama2 di dapur. Secara tiba2 Alicia berasa mual. Alicia pun pergi ke sinki lalu muntah.
Alicia : Buwekkkk !! Buwekkk !! 🤮🤮
Ali : Ehh Alicia, knp dgn awk ni ? Awk demam ke ?
Alicia : Entahlah Ali, dri pagi tdi asyik rasa nk muntah shj.
Ali : Klu mcm tu, jom kita pergi klinik.
Alicia : Kita pergi MATA Medical Centre blh ? Nnti blh terus pergi HQ.
Ali : Blh jugak.Di MATA Medical Centre.......
E. Geetha memeriksa Alicia sementara Alicia baring di ats katil.
Selesai memeriksa, E. Geetha duduk di kerusi diikuti dgn Alicia.Ali : E. Geetha, mcm mana dgn keadaan Alicia ?
E. Geetha senyum ke arahnya lalu berkata.....
E. Geetha : Tahniah Ali. Kamu akn jdi seorang ayah 😊😊
Ali : Huh !!! Alicia mengandung ke E. Geetha ?!! 😀😀
E. Geetha : Ya Ali 😊😊
Ali : Alhamdulillah, akhirnya awk akn jdi seorang ibu Alicia 😊😊Alicia membalas dgn senyuman. Kemudian, E. Geetha menyambung...
E. Geetha : Alicia, saya sarankan awk tdk ikuti latihan pd hri ini. Saya akn maklumkan pd general tntg kamu 😊😊
Alicia : Baik, E. Geetha 😊😊
E. Geetha : Klu xde apa2, kamu blh pergi
Ali : Baik, terima kasih E. Geetha 😊😊
E. Geetha : Sama2 😊😊Ali dn Alicia pun kluar dri bilik E. Geetha. Ali kemudiannya memeluk Alicia dgn erat.
Ali : Terima kasih Alicia sbb mengandungkan anak kita 😊😊
Ali mlpskan pelukkannya. Namun, dia perasan wajah Alicia kelihatan sedih.
Ali : Alicia, knp awk sedih ni ? Awk x suka ke kita nk ada anak ? 😕😕
Alicia : Awk suka ke ?
Ali : Mestilah saya suka. Siapa yg x mahu jdi seorang ayah ? Awk pun nk jugk kn jdi seorang ibu.
Alicia : Tpi ini kan anak saya dgn awk ? Bkn awk pernah ckp ke yg awk x suka nk ada anak dgn saya 😢😢😢Kata2 Alicia itu membuatkannya terdiam. Dia sedar yg sblum ini dia pernah ckp yg dia tdk mahu ada anak bersamanya.
Flashback on......
" Lagi satu aku nk igtkan kau Alicia. Spnjg kita berkahwin ni, kau jgn hrp nk tidur sebilik dgn aku. Bukan tu je, aku pun x ingin nk ada anak dgn kau Alicia !! Aku x mahu ada anak dri darah daging perempuan jahat mcm kau !! 😡😡 "
Flashback off.....
Mengingatkan kembali apa yg dia kata pd Alicia membuatkannya serba salah. Dia tahu yg dia tlh lukakan hati Alicia sblum ini. Ali pun mendongakkan sikit muka Alicia yg sdg menunduk itu dn berkata....
Ali : Alicia, saya minta maaf. Saya tahu awk terasa dgn kata2 saya sblum ni tpi awk tahu kan masa tu saya cuba nk bencikan awk 😔😔
Alicia : Saya tahu Ali. Saya x salahkan awk. Saya pun berhak utk terima mcm tu sbb saya pun selalu sakitkan hati awk 😔😔
Ali : Tk Alicia. Awk x berhak utk terima semua itu. Saya yg patut sebenarnya.Ali mengundurkan sedikit badannya ke belakang lalu membuka tangannya seluas2nya. Alicia pelik dgn perbuatan Ali itu.
Alicia : Apa awk buat ?
Ali : Alicia, saya tahu awk sedih dgn kata2 saya dulu. Klu awk nk pukul atau marah saya, awk buatlah. Lpskan kemarahan awk tu pd saya 😔😔
Alicia : Tpi knp ? 😢😢
Ali : Saya nk awk gembira shj Alicia. Buat shj. Smpi masuk wad pun xpe. Saya rela dihukum olh awk Alicia.Alicia tdk berbuat demikian sebaliknya dia berlari dn terus memeluk Ali smbil menangis.
Alicia : Ali hisk.....hisk.....knp awk nk suruh saya pukul awk ? Awk tahu kan saya sayangkan awk. Awk x sayang saya ke ? 😢😢😢
Ali : Sbb sayanglah saya suruh awk pukul saya. Saya x nk tngok awk sedih lagi.
Alicia : Saya akn lagi sedih klu saya pukul awk. Pleasee Ali, jgn suruh saya pukul awk. Cukuplah saya sedih masa saya belasah awk dulu. Saya x nk ulangi lagi Ali 😢😢😢
YOU ARE READING
Ali's Anger ( Ejen Ali Fanfiction )
FanfictionMengisahkan tntg seorang ejen MATA yg bernama Ali. Dia merupakan seorang ejen yg sgt lemah. Wlubagaimanapun spnjg Ali berkhidmat dgn MATA, dia byk mempertahankan MATA. Namun, pljr2 di akademi tdk suka padanya memandangkan Ali hnya bergantung pd iri...