Halusin Vain Huomiosi

993 47 73
                                    

Harry ja Draco pääsivät ehjin nahoin Rohkelikkotornin oleskeluhuoneeseen, jossa hiljaisuus kiiri nurkasta toiseen. Ainoa valonlähde oli takkatulessa roihuava tuli, joka samalla lämmitti punertavaa huonetta.
-Sinäkö siellä, Harry? kuuluu yhtäkkinen ääni nojatuolien luota. Potter säikähtää kuoliaaksi huomatessaan vasta nyt Deanin, joka on noussut seisomaan.
-Öh, joo, minä tässä... Mitä sinä siellä teet? Etkö saanut unta? arpinaama hymähtää vastaukseksi. Hän vilkaisee taakseen, jossa tietää Dracon olevan näkymättömyysviitan kera.
-En. Tavallaan odotin myös sinun tuloa, Thomas huokaisee hieman oudosti. Harry nielaisee.
-Minun? Miksi? hän kysyy häkeltyneenä. Draco seuraa tarkasti tilannetta. Hän liimautuu rakkaansa selkää vasten, kun huomaa Deanin tulevan lähemmäksi. Harry nieleksii jännittyneenä.
-No, ajattelin kysyä mitä mieltä sinä olet, Thomas selittää katseensa vieriessä välillä jaloissaan. Hän näytti hieman hermostuneelta, muttei sentään yhtä paljon kuin Harry, joka yritti näyttää mahdollisimman normaalilta.
-Missä asiassa? arpinaama kysyy hämmentyneenä.
-Onko Seamus ollut sinusta vähän outo? Ajattelin kysyä sinulta, kun olet nykyään hänen kanssaan enemmän tekemisissä ja no... Olet sen Malfoyn kanssa yhdessä, Dean sanoo asiansa vihdoin. Draco katselee poikaa kysyvästi näkymättömyysviitan alla.
-Draco? Miten meidän suhteemme tähän liittyy? Ja Seamusko outo...? Harry puuskahtaa vaivaantuneena.
-Seamus puhui jotain poikaystävästä. Ja kun sinulla kerta sellainen on, niin ehkä olet enemmän tietoinen näistä asioista. Tai siis... Yritän tässä kysyä, että luuletko Seamusilla olevan joku ihastus? Joku poika...? Hän käyttäytyy todella oudosti enkä tiedä mitä hän minulta salailee, Dean selittää huokaisten. Potter katsoo tuota hieman oudosti. Thomas on kyllä todella lähellä Seamusin salaisuutta, mutta samalla niin kaukana. Tietenkin Finnigan on ihastunut Deaniin, eikö se ole jo tullut selväksi?
-Ehkä sinun pitäisi kysyä häneltä itseltään, silmälasipäinen toteaa yrittämättä sanoa sanaakaan ystävänsä salaisuudesta.
-Huoh... Olen yrittänyt jutella hänelle, mutta hän vain sivuuttaa kysymykseni, Thomas kertoo ärsyyntyneenä. Harry kurtistaa kulmiaan kysyvästi.
-Kiinnostaako sinua noin paljon kenestä hän tykkää? hän kysyy yllättyneenä. Dean katsoo tätä hetken, kunnes pudistaa päätänsä.
-Olisi aina mukava tietää miten hänellä oikeasti menee... No, se siitä sitten. Lähden nukkumaan. Öitä, Harry, hän mutisee hiljaa lähtiessään portaita pitkin poikien makuusaliin.
-... Öitä, Potter hymähtää vaivaantuneena. Hänen olisi niin paljon tehnyt mieli kertoa, että Seamus varmasti kertoisi kaiken, jos hän ei olisi niin epävarma omista tunteistaan.
-Harry, Draco tulee esiin viitan alta, jolloin rohkelikko hätkähtää. Hän oli jo meinannut unohtaa, että Malfoykin oli paikanpäällä.
-Mitä sinä mietit? luihuinen kysyy nähdessään poikaystävänsä poissaolevan ilmeen.
-Minä vain... No, tavallaan minua säälittää Seamus ja Dean, Harry vastaa haikeasti.
-Miksi? He itse selvittävät asiansa eikä sinun tarvitse ottaa sitä harteillesi, Draco alkaa silittämään toisen poskia.
-Niin mutta... Harry yrittää inttää vastaan, kunnes pidempi keskeyttää hänet.
-Ei muttia. Olisit nyt onnellinen, kun meillä on kaikki hyvin. Haluan nähdä sinut iloisena seurassani, Malfoy sanoo ankarasti. Potter katsoo lattialle. Hän huokaisee syvään, sillä oli juuri muistanut asiat joita hänen piti kertoa poikaystävälleen aikaisemmin. Siitä miten häntä mietityttää tuleva viikonloppu ja se, onko hän edes hyvä miellyttämään luihuista. Draco on niin paljon itsevarmempi ja taitavampi tekemisissään kuin Harry. Vaikka luihuinen oli monta kertaa sanonut, ettei tarvitse murehtia tuollaisia, Harry silti murehti. Se oli myös syy siihen, miksi hän ei kertonut toiselle sitä miltä hänestä tuntui. Jos Draco on väsynyt kuuntelemaan toisen valitusta, ja sitten hän päättääkin, etteivät he tekisi mitään viikonloppuna... Ei Harry sitä tahtonut. Hän kyllä tahtoi mennä, muttei vain tiennyt  mitä piti tehdä.
-... Onhan meillä kaikki hyvin? Draco herättää toisen ajatuksistaan.
-Joo, Harry vastaa myöntyvästi.
-Kerrotko sitten mikä painaa mieltäsi? Malfoy kysyy uteliaana.
Harry vilkaisee kelloa, joka näyttää puolta yhtätoista.
-Ei minua mikään paina. Väsyttää vain. Lähdetään nukkumaan, jotta herätään aikaisin, hän valehtelee. Miksi hän noin sanoi? Nyt olisi ollut loistava tilaisuus kertoa asiansa. Harry hätiköi niin paljon, että Draco aisti selvästi jonkin olleen pielessä. Hän ei kuitenkaan kysynyt enempää, vaan sujahti näkymättömyysviitan alle ja seurasi toista poikaa makuusaliin, jossa hämärä peitti nukkuvat velhot kokonaan.
-Ota tästä nämä, Harry kuiskaa ojentaessaan matka-arkustaan yövaatteet toiselle. Draco ottaa ne vastaan, menee toisen sängyn viereen ja alkaa vaihtamaan. Harry tekee samoin.
-En tarvitse tätä, luihuinen sanoo yhtäkkiä, jolloin arpinaama kääntää katseensa toiseen. Hän näkee tämän kädessä roikkuvan paidan, joka on tarkoitettu palautettavaksi. Dracon ylävartalo on paljas ja hänen kasvonsa näkyvät hämärästi tummuudesta. Harry ottaa paidan itselleen, nousee ylös ja laittaa sen takaisin matka-arkkuun. Hän vaihtaa vielä housunsa ja seuraa samalla sitä, kun toinen kömpii rohkelikon sängylle sekä jää odottelemaan, että toinenkin tulisi. Harry istuu pehmeälle sängylle ja alkaa laittamaan verhoa kiinni omalta puoleltaan. Dracokin tekee samoin, ja kun he sitten pääsevät sängyn päätyyn, tämä ottaa lyhyemmän vatsasta kiinni.
-Draco...? Harry äännähtää mahdollisimman hiljaa tuntiessaan nyt huulet painautuvan hänen niskaansa.
-Yritän kyllä pitää itseni aisoissa... Draco kuiskaa toisen korvaan ja liimautuu nyt kokonaan kiinni tuon taakse.
-Mutta se käy liian hankalaksi aina, kun olemme kahden... hän jatkaa lausettaan, jolloin Harry saa kylmiäväreitä.
-Uhm... Potter mumisee jännittyneenä. Hän ei oikein osannut reagoida, kun päässä oli niin paljon asioita samaan aikaan. Draco asetti rakkaansa makaamaan sängylle ja asettautui itse puoliksi hänen päällensä. Tämä pisti kätensä alla olevan pojan lantiolle samalla, kun siirsi katsettaan hänen kehossaan. Harry katsoi vaaleahiuksista sydän hakaten.
Draco nosti hiljalleen päänsä ja suuteli poikaystäväänsä haluavasti. Suudelman jälkeen, luihuinen siirtyi kaulaan. Harry pisti silmänsä kiinni ja yritti olla ääntelemättä.
-En malta odottaa enää viikonloppua... Draco kuiskaa siirrellessään kättään lyhyemmän lantion kohdilla. Rohkelikko säikähti hieman tuota lausetta, kun muisti mielessään olevat asiat, joita hän oli kantanut turhankin pitkään omilla harteillaan, vaikka Draco olisi ollut valmis kuuntelemaan. Hän pukkaa toista hieman kauemmaksi, katsoo tätä hetken, kunnes ottaa peittonsa ja käpertyy sen alle.
-Ruvetaan nukkumaan  ennenkuin joku herää, hän mumisee vaivaantuneena. Draco katsoo tätä häkeltyneenä yhtäkkiseen toimintaan.
-Onko kaikki hyvin? Pelästyitkö jotakin? luihuinen kysyy.
-Mm, kaikki hyvin. Minua vain väsyttää... Öitä, Harry kääntyy selkä vasten toista velhoa.
-Öitä... Draco toivottaa epäilevästi. Hän jää katselemaan surullisena sitä, kun arpinaama oli melkein reunalla ja vielä selkä tähän päin. Lisäksi luihuinen tiesi, ettei kaikki ollut hyvin. Hän oli aistinut sen asian jo koko päivän ajan. Mutta miksei Harry pystynyt kertomaan siitä? Pelottiko häntä?
Draco kömpi peiton alle nyt itsekin. Hän katseli pimeyttä yläpuolellaan ja huokaisi syvään. Eikai Harryn käytös viikonlopusta johtunut? Hänen painajainenkin, jota oli hetki sitten nähnyt suuressa salissa, kertoi kaukaisella tavalla jonkinnäköisestä pelosta. Kului noin kymmenen minuuttia, jolloin Harry vihdoin kääntyi luihuiseen päin. Malfoy käänsi hetkessä katseensa velhon suunnalle ja tuli lähemmäksi. Hän peitteli tämän lämpimästi peiton alle ja otti syleilyynsä. Harry, joka esitti nukkuvansa, haistoi yhtäkkiä toisen parfyymin. Hän aukaisi silmänsä ja katseli toisen kaulaa.
-Sinä taidat pelätä vielä harrastaa seksiä minun kanssani... En ole pettynyt siihen, sillä en ikinä satuttaisi sinua, mutta olen hämmentynyt. Mikset kerro minulle miltä sinusta tuntuu? Ethän pelkää vastaustani? Luuletko, että nauraisin sinulle? Harry rakas... Tahdon kuulla miten sinulla menee enkä ikinä vähättelisi asioitasi, Draco kuiskii haikeasti. Harry kuuntelee toista tarkkaan.
-Jos sinua pelottaa, ettet tiedä mitä sinun pitäisi tehdä, niin minä kyllä ohjeistan sinua. Pääasia, että sinä tulet nauttimaan siitä. Jos sinua pelottaa, että joku saa tietoon sen, niin älä murehdi. Me emme elä täällä miten muut haluavat, vaan miten me itse haluamme. Ja jos edelleen pelkäät Wrightsia, niin pyydän sinua jättämään ne ajatukset pois. Siitä nulikasta päästiin eroon jo aikoja sitten. Nyt tässä olen vain minä ja pidän sinut lähelläni ikuisesti. Haluan viedä neitsyytesi, koska sinä kuulut minulle ja minä rakastan sinua vietävästi, Malfoy selittää lohduttavasti. Harry yrittää pidätellä itkuaan. Hän sai kuulla kaiken sen, minkä halusikin.
-Jos sinua pelottaa joku muu asia kuin viikonloppu, niin muista, että olet minun poikaystäväni ja jos joku koskee sinuun, murhaan sen tyypin. Kun kuulut minulle varmistan, ettei sinua satuteta. Ja jos sinulla on vain pahamieli, niin kerro, jotta voin tehdä olosi paremmaksi. Teen mitä vain, kunhan vain pyydät, Draco jatkaa halatessaan toista lämpimästi. Harry pistää päänsä velhon kaulaa vasten. Hän käpertyy suloisesti Dracon lähelle pistäen myös kätensä tuon ympäri. Luihuinen virnuili tyytyväisenä sille, että oli vihdoin saanut poikaystävänsä lähelle nukkumaan. Hän varjeli rakastamaansa poikaa koko sydämestään.
-Olet rakkain, Draco hymähtää suukottaessaan toista vielä päälaelle, kunnes oli itsekin valmis nukahtamaan. Toinen lähellä eikä ketään muita... Se oli parhain tunne koskaan.

...
Harry aukaisee hitaasti silmänsä. Hän katsoo kelloa, joka näyttää tasan viittä.
-Mmh... tuo mumisee väsyneenä yrittäessään venytellä. Draco oli tämän selässä kiinni ja piteli kättänsä rohkelikon paidan alla.
-Draco... Herää, Harry kääntyy selälleen. Luihuinen aukaisee hetkellisesti silmänsä, kunnes pistää ne takaisin kiinni ja lähentyy entisestään toista.
-Ei vielä... Ollaan hetki näin, hän kuiskaa hiljaa. Harry katselee vaaleahiuksista tarkkaavaisena. Hänen kasvonsa näyttävät kauniilta jopa nukkuessaan.
Dracon käsi, joka oli rohkelikon paidan alla, tuntui viileältä.
-Meidän pitää kohta lähteä, Harry ilmoittaa.
-En tahdo... Ei mennä tänään tunneille vaan pysytään täällä, Draco mutisee silmät edelleen kiinni.
-Annat minulle turhaa toivoa... Joku saa vielä tietää, että olet täällä, Harry tuhahtaa ankeasti.
Draco ei vastaa mitään vaan jatkaa uniaan.
-... Hmph. Kenestä sinä oikein näät unta? Potter miettii turhautuneena. Hän kömpii toisen päälle ja aukaisee paitansa napit. Kuin salamaniskusta Draco aukaisee silmänsä ja katselee nyt virnuillen toisen paljasta ylävartaloa.
-Tottakai päätit herätä nyt, kun sinä itse hyödyt siitä, Harry puuskahtaa.
-Miten voisin enää nukkua, kun minulle tuli tärkeämpää tekemistä? Draco puraisee huultansa. Harry katsoo tätä huokaisten.
-Jaa, hän alkaa pistämään paitansa nappeja takaisin kiinni, kunnes luihuinen pysäyttää hänet.
-Tuhma Potter... En antanut lupaa tähän. Olet äkäinen, koska en antanut sinulle äsken huomiota, eikö niin? Draco kysyy ilkikurisesti. Harry laittaa päänsä hieman vinoon ja ottaa paitansa nyt kokonaan pois.
-Onko nyt hyvä? hän kysyy.
-Parempi. Olet sitten näyttänyt kiihottavan minua heti aamusta, vai? Malfoy naurahtaa virnuillen.
-Kuten itse sanoit... Halusin vain huomiosi, Harry vastaa pistäessään kätensä toisen paljaille olille.
-Ja sitä sinä myös saat, luihuinen hymähtää vetäessään toisen sängylle makaamaan ja alkaessa suutelemaan häntä joka puolelta ylävartaloa. Se mitä Draco sanoi eilen yönä, teki Harryn onnellisemmaksi kuin koskaan aiemmin. Hänellä oli maailman upein poikaystävä.

~~~~
💗💗💗
Mitään en mene vielä lupaamaan, mutta saattaapi olla, että seuraavassa luvussa nähdään kohtaus kauan odotetusta viikonlopusta 🤫
Nauttikaa kuitenkin vielä tästä luvusta ja näiden kahden söpöydestä, ennenkuin päästään "next level" osaan... 😉🔥
Haluan vielä kiittää teitä siitä, että tulitte addaa mut snäpissä!! Ensimmäinen kysely tuokiokin ehti jo tulla sinne 😂💓 Kaikkee kivaa on vielä luvassa, joten mistään ette tule jäämään paitsi. Ja jos nyt on käynyt niin, ettei juuri sinua olla siihen priva ms lisätty, niin se johtuu luultavasti siitä, etten ole tiennyt sinun olevan tämän tarinan lukija. Muistathan siis ilmoittaa minulle, jos siihen priva ms tahdot? 💖
Joka tapauksessa, ihanaa, että luitte 💜
Byee!! ~~🌹

To The Boy I LoveWhere stories live. Discover now