guest

125 27 85
                                    

Bir hışım sinirle dışarı çıktığımda arabayla biraz turladım. Daha sonra aklıma Chaewon geldi ve hazır dışarı çıkmışken ona bir kimlik çıkarttım. Şimdi resmiyette de kızım olarak gözüküyordu. Bir de ufaklık için çocuk koltuğunu almıştım. Eve geri dönerken öğle yemeğini atladığımız için hamburger almaya karar verdim ne kadar hazır yiyeceklere karşı olsam da. Üçümüz için sipariş edip beklemeye başladım. Eğer eve gidip kendim pişirseydim sebzelere kesip haşlarken aynı işlemi Kai'ye de yapabilirdim. Bu yüzden böylesi en iyisi.

Siparişlerim hazır olunca parasını ödedim ve arabama binip eve doğru sürmeye başladım.








                     あかさたなは








Evin önüne park edip arabadan indim. Ben eve gelene kadar hava kararmaya başlamıştı ve yağmur bulutları da toplanıyordu gökyüzünde. Hamburgerler daha fazla soğumasın diye elimi çabuk tutup eve girdim. Kapıyı açar açmaz Chaewon koşarak bacağıma sarıldı. Onun da arkasından Mungmool koşarak geldi.

"Dur, dur ufaklık. Sadece birkaç saat evde yoktum."

"Olsun. Özledim."

Elimdeki poşet dikkatini çekti ve içine bakmaya çalışıyordu.

"Baba elindekiler ne?"

"Bizim için hamburger aldım."

"YAŞASIN!"

Elimdeki poşetin bir tanesi alıp zor da olsa mutfağa götürmeye başladı. Bende montumu ve ayakkabımı çıkarıp mutfağa gittim. Elimdeki poşeti tezgaha bıraktım.

"Ben üstümü değiştirip geliyorum tamam mı?" 

Üstümü değiştirmek için yatak odasına yöneldim. Geldim geleli Kai'yi ortalıkta görmemiştim. Odamın kapısına yaklaşınca Kai'nin kapısının açık olduğunu fark ettim. Ben aralık kapıyı fark edince kapı kapandı. Sanırım beni gözetliyordu. Gözlerimi devirip odama girdim.

Üstüme rahat bir şeyler giydikten sonra mutfağa geri döndüm. Şimdi yemek yiyecektik ama Kai hala yoktu.

"Chaewon, Kai'yi çağırır mısın?"

Koşarak gitti. Birkaç saniye sonrada yine koşarak geldi.

"Geliyor mu?"

"Hayır. Yemek istemiyormuş."

"Hamburger olduğunu söylemedin mi?"

"Söyledim ama yinede gelmek istemedi."

Sinirim yine tepeme çıkıyordu. Sırf tartıştık diye yemeğede küsemezdi. Ben emindim onunda acıktığına.

"Ben gidince bir şey yedi mi?"

"Hayır yemedi."

Poşette bir hamburger, cola ve patates hariç diğer şeyleri çıkarıp Chaewon'un eline tutuşturdum.

"Bunu ona verip gelir misin?"

"Tamam baba."

Ben yine koşmadan git demeye kalmadan toz olmuştu. Bende o gelene kadar paketleri açmaya başladım. Ben açmayı bitirdiğimde Chaewon da gelmişti. Onu sandalyesine oturttum ve kendimde yerine geçip yemeye başladım.

Yemeğinizin bitmesine yakın yağmur yağmaya başlamıştı. Yemeğimizin geri kalanını yağmur sesiyle yemiştik.

"Baba doydum. Beni indir."

"Tamam."

Kollarını havaya kaldırıp onu tutmam için bana yer açmıştı. Koltuğunun altından kaldırıp yere indirdim.

DILEMMA|| KAISOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin