7.bölüm

3.4K 182 348
                                    

Kübra'dan

Samet geri çekildiğinde ben hala üzerimdeki şaşkınlığı atamamıştım. Zorlukla birkaç kelime çıktı dudaklarımdan. "Bu...Bu ne demekti şimdi?"

"Sen zeki bir kadınsın. Bence çoktan anladın."

Yutkundum sertçe. "Sen...Ne ara ya?"

"İlk resmini gördüğüm andan beri." Açık olan ağzımı isteme günündeki gibi çeneme eliyle dokunarak kapattı. Ve yine aynı o günkü gibi göz kırparak yatağa doğru ilerledi ve pijamalarını alarak tekrar yanıma geldi.

"Ben banyodayım. Sen rahat rahat giyin."

Samet gözden kaybolunca yatağın kenarına oturup düşündüm. Daha ilk günden bana ilanı aşk eden bir adamla ne kadar süre bu evliliği oyun olarak devam ettirebilirdim ki? Bu durum hiç iyi olmamıştı.

Üzerimi çıkartmak istedim ama arkadaki düğmeler o kadar minik ve fazlaydı ki kollarım ağrıdı kısa sürede. "Hay seni seçen aklıma tüküreyim ben. Offf!!"

"Kübra? Bir sorun mu var?"

"Sorun biter mi bende? Bir makas verir misin bana?"

Bana ne yapmaya çalıştığımı anlamak ister gibi bakıyordu ama arkamdaki karmaşayı görmediği için anlamaması normaldi.

"Beni mi kesmeyi planlıyorsun?"

"He canım ya sorma. Dedim kurtulamıyorum bari ilk geceden koca katili olayım. Yahu gelinliği keseceğim."

"Neden? Sevmedin mi yoksa? Keşke beğendiğin bir tane alsaydın."

"Beğendiğim için aldım zaten. Ama sonrasını hesap edememişim. Arkası düğme dolu ve hepsi minik minik. Açmadan da çıkmıyor malesef. Ben de kesmeye karar verdim."

Anlattıklarım bana eziyetten farksızdı ama Samet için komikti anlaşılan çünkü gülüyordu halime. "Ne gülüyorsun be?"

"Gelinliği kesmek için makas istemek yerine benden yardım istemeyi deneseydin ya?"

"Yardım? Ne yapacaksın? O klişe dizi ve kitaplardaki gibi ben açarım diyerek romantizm mi yapacaksın?  Yok canım almayayım. Yeterince romantizmin dibine vurdum az önce sayende."

Ama beni dinlemedi tabi ki. Gülümsemesini yüzünden silmeden arkama geçip düğmeleri çözmeye başladı. "Klişeler bazen sandığından daha güzel olabilir."

Düğmeleri çözme işlemi bittiğinde boynuma eğilip derin bir nefes aldı. Aynı anda açık kalan sırtımda parmağını gezdirip aklımla oynamayı başardı. Ama çok uzun sürmeden geri çekilince ben de yatağın üzerine konulan gecelik yerine dolaptan pijama takımı alıp, Samet'in yüzüne bakmadan banyoya attım kendimi.

Aynada kendime baktığımda yanaklarımın kızardığını farkettim. "Adam bildiğin ateş. Kendiyle beraber beni de yakmaya niyetli. Yandın kızım Kübra. Bu herif seni sulu dereye götürür susuz geri getirir. Sağlam dur yoksa sonun fena..."

Gelinliği çıkartıp kendimi duşa attım. Sıcak su bedenimi gevşetti. Biraz daha iyi hissettim bu gevşemeyle. "Aman canım, ne olacaksa olur. Kasma kendini Kübra. Kendini kasar, gerilirsen o kazanır. Sen rahat ol ve kimsenin sana istemediğin bir şey yaptırmasına izin verme yeter."

Kendime telkinlerde bulunup gevşeyen bedenimi havluya sardım. Yüzümdeki kalıntıları temizledim ve üzerimi giyinip başıma sardığım havluyla içeriye geçtim. Samet yatağa uzanmış tavanı izliyordu. Ben gelince bana çevirdi gözlerini ama uzun süre göz teması kurmasına izin vermeden aynalı masanın önüne gidip tarak aradım.

Aşk Sarmalı -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin