BF&GF 8.

136 4 0
                                    

Oscars perspektiv.

Efter alla de goda nyheterna åkte vi hem till Ogges för att ha en liten "fest". Katia och Daff kom också med. Vi gick in till köket och drog fram all mat och sött vi kunde hitta för en grym fest. Vi ställde allt i tvrummet och började äta och prata om allt vi fick reda på innan. Vi fick också reda på att vi skulle va i USA i 3 hela månader! Vi satte på "All over the world" och sjöng och dansade som fånar. Wilma stod och skrattade med Katia borta i ett hörn. Vi hade kommit närmre varandra helatiden men med en långsam fart. Men det gör inget för jag skulle göra vad som hälst för att få vara med henne. Jag älskar henne! Och jag visste att jag var tvungen att berätta det för henne men jag visste inte hur. Hon vill ju inte att det ska gå för fort men jag e tvungen så jag gick fram till Katia och Wilma.

"Wilma... kan vi prata lite?" "Visst!" Katia log mot mej och nickade. Hon visste nog va jag skulle säga. Vi gick uppför trappan och gick in i Wilmas rum. Vi satte oss på sängen, jag bara stirrade framåt.

"Vad tänker du på?" Frågade wilma. Ja fortsatte att titta framåt då ja svarade.

"Usa..." "mmmh..." jag vände mej mot henne.

"Nejj... vem försöker jag lura. Jag tänker på dej. Jag gör det hela tiden! Jag kan inte konsentrera mej på nåt annat. Jag kan inte sjunga eller dansa utan att se dej framför mej! Å, jag älskar dej så mycket att det dödar mej! Och jag vet att jag låv... mer hann jag inte då jag kände hennes underbart mjuka läppar mot mina. Hon släppte och tittade gjupt in i mina ögon.

"Jag älskar dej också Oscar!" Hon kysste mej igen och jag log. Ja har aldrig varit lyckligare!

Felix perspektiv.

Erter en stund av dansande sjungande och pratande, märkte jag att oscar och Wilma var borta. Och jag var inte den ända som märkt det.

"Heyy var e Wilma och Oscar!?" Ropade Omar.

"De e och reder ut saker" svarade Katia. Jag såg i Omars ögon att han blev lite nere. Vänta! Betyder det att...? Nejjdå... eller, kanske? Jag måste nog rata lite med honom senare.

Wilmas perspektiv.

Det är så skönt att vi äntligen har pratat om allt och att vi fick reda på att båda känner lika dant. Nå låg vi på "min" säng och myste lite. Oscar satt och gav mej små kyssar på huvudet och axlarna. Jag rös varenda gång, en härlig känsla som jag aldrig fått känna innan.

"Såå... betyder det här att..." "att vi e ihop??" Avbröt jag. Han nickade och tittade undrande på mej ochh jag fortsatte.

"Ja, det gör det!" Jag log och pussade han passionerat på munnen. För första gången fick han inträde och våra tungor började brottas. Vi svängde så att Oscar låg över mej och jag började röra min hand över hans magrutor som han spände lite extra. Helt plötsligt öppnades dörren och in kommer Katia!

"Ojj, förlåt att jag störde!" Vi satte oss upp i sängen.

"Nejj men det gör inget!" Svarade jag snabbt.

"Jag tängte bara säga att vi ska börja kolla på film nu och tänkte att ni säkert ville vara med?" Vi nickade och hoppde ur sängen och gick ut ur rummet. Vi gick hand i hand ner till tvrummet. Oscar satte sej på soffan och klappade på sina knän för att visa att jag skulle sätta mej men jag satte mej bredvid han istället. Han gjorde dn urgullig pupieface men jag skakade på huvudet och lutade den mot Oscars axel.

"Såå... va ska vi titta på?" Frågade Omar.

"Kan inte Kat och jag få välja film idag?" Frågade jag och fast killarna var tveksamma så gick de med på det. Vi valde "LOL" för det är bådas favorit. Ogge hämtde 7 cola burkar som vi satt och drack under filmens gång.

"Du?" Jag lyfte upp mitt huvud och tittade Oscar in i ögonen.

"Kan du inte komma och bo hos mej ett tag?" Jag log och nickade. Han log tillbaka och pussade min panna.

Efter filmen pratade vi med Ogge om vår idee och han gick direkt med på det. Jag och Oscar sprang upp till mitt rum och började packa, jag slängde ner mästadels av mina kläder allt smink och övriga saker jag kunde behöva. Då allt var packat och klart  gick vi nar till de andra som satt och pratade om turnen.

Katias perspektiv

Wilma och Oscar kom ner till tvrummet och satte sej med oss. Wilma skulle "flytta" till Oscars. Jag e så glad att det funkar för dem! Önskar att det vore samma sak för mej och Daff. Och Wilma har rätt... jag måste prata med han om mina känslor innan det blir för kritiskt. Men inte idag... kanske i morgon? Eller nästa vecka... Mina tankar avbröts av Daff.

"Öhmm.. Du Wilma? Vi har en äxtra säng i tourbussen och jag har funderat ett tag på detta... men, jag tycker att du ska följa med... om du vill alltså?" "JAAA!!!" Ropade alla i mun på varandra och Wilma gav Daff en snabb vänskaplig kram. Daff tittade mot mitt håll och jag log och nickade. Han gav ett fint leende tillbaka.

Dehär kommer att bli det bästa året någonsin!

*

Så ett nytt kapitel är ute! Nu börjar det hända saker men vad tycker ni? Ska Omar tycka om Wilma eller är det något annat som han döljer? Det är ni som bestämmer så komentera så mycket ni orkar! Ska försöka ge ut ett nytt kapitel i moron:) förlåt för stavfel... har haft ganska mycket i min hjärna denna veckan. Men rösta och komentera!

Xoxo

You And I ~Oscar Enersad~Where stories live. Discover now