Ogge 1.

264 6 0
                                    

Wilmas perspektiv

Jag kan inte fatta att jag äntligen ska få åka till Sverige!! Man kan ju bara gissa min reaktion när jag fick reda på att min syrras kille är kusin med självaste Oscar, Ogge, OG Molander!!

Sverige resan fick jag som en present av mina päron (föräldrar) och syrrans kille fixade så att jag skulle få bo hos Ogge... Omg!

Nu sitter jag på flyget mot Arlanda. Ja lyssnar på Wild Hearts på samma gång som jag stirrar på min biljett... En one way ticket till paradiset! Mina päron sa till mig att de bara gav mig en sån biljett för att jag själv skulle få välja när jag ville komma hem.

"Aldrig!" sa ja tyst för mig själv.

Mina tankar avbröts då en flygvärdinna sa att vi skulle landa om 10 minuter i radion. Ja log.

"Ett bättre liv... här kommer jag!" Då jag äntligen hade fått alla mina väskor började ja titta mig omkring. Jag såg han inte någonstans! Det vat nämligen Ogge och hans mamma som skulle komma och hämta mej. Helt plötsligt hörde jag massa skrik typ 200 bort. Ja log och började gå mot skriket, ja där stod han. Ogge som ja fick se för första gången nånsin,  han va väldit vacker att se på.

Han tittade mot mitt håll och kom gående mor mig. Han lade ett enormt leende på sina läppar och sa

"Och du måste vara Wilma?" Jag nickade och svarade

"Och du måste vara Ogge?" Bara för att retas lite och han bara skrattade.

"Behöver du hjälp med dona väskor och jag nickade.

"Ska du flytta hit eller?" Ja skrattade åt hans kommentar.

"Aa jag har funderat på det"

"Va kul! Kom, hitåt ska vi" jag följde efter honom ut och det regnade, vilket jag hatar! Vi satte oss i bilen, Då började Ogge skratta

"Du har massa vatten droppar på dina glasögon" han log så mycket att jag trodde att han skulle spricka.

"Ja vet... och tro mig jag njuter inte av det" Vi forsatte å skratta ett tag tills att bilmotorn stängdes av.

"Framme" sa Ogge och log  

*

Första delen är ute!! Hoppas att ni kommer gilla denna novellen lika mycket som jag gör! Denna delen var nog ganska tråkig men den blir bara bättre med tiden. Ska oxå försöka uppdatera så ofta jag kan

Xoxo

You And I ~Oscar Enersad~Место, где живут истории. Откройте их для себя