Wedding plans 30.

85 3 2
                                    

Daffs pov.

Idag gäller det... det är nu eller aldrig! Det är idag jag kommer att ta reda på om jag kommer få leva förevigt lycklig med min älskling, eller om jag kommer att leva förevigt gömd i skuggorna. Idag är dagen.

Throwback.

"Jag har samlat er alla här idag för att jag har något väldigt viktigt att berätta, så jag vill inte att ni avbryter mig nu okej?"

Jag tittade ut över bordet framför mig där Ogge, Oscar, Felix, Omar, Wilma, Emilia och Mickan satt. Alla nickade och jag drog ett djupt andetag innan jag fortsatte.

"Joo alltså... Jag hade tänkt att fria till Katia! Och jag vet att det är sjukt spontant och att vi bara varit tillsammans i ett par månader nu men... Jag kan inte tänka mig att leva ett par månader till utan att hon är min fru..."

Jag lyfte upp blicken från mina händer och riktade den mot alla de andra som såg ut att ara i ren chock.

"Men säg nåt för fan!" Jag hade hunnit bli så nervös av tystnaden att jag inte kunde komma på något sätt att vara lugn.

"Alltså, har jag fattat detta rätt...? Du har varit tillsammans med Kat i ca 3 månader och tänkte redan fria?" Frågade Mickan.
Jag nickade kort och sänkte min blick igen.

"Som du sa, det är väldigt spontant..." fortsatte Emilia. Jag suckade för jag visste precis vart det här skulle leda...

"Det är perfekt!" Ropade Wilma och alla vände sina blickar mot henne medans hon fortsatte.

"Amen tänk lite! Ni båda älskar varandra? Båda vill se er som gifta i framtiden och vill leva så länge som möjligt så?"
Jag nickade.

"Så varför inte börja nu?!" Lade Emilia som verkade totalt överlycklig för idén.

"Jaa varför inte?" Lade killarna med och gav mig glada leenden.

"Då är det bestämt! Men då jag behöver all hjälp jag kan få!"

"Du kan räkna med oss!" Fick jag som ett svar innan alla rusade fram till mig och gav mig en massa kramar.

Happieness overload!

*

Kort kapitle jag vet! Men denna fan-ficen är anart slut... Men det kommer att komma en bok 2! Så stay tuned

Xoxo

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 31, 2015 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

You And I ~Oscar Enersad~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant