Skulle ni haft sex? 12.

119 5 0
                                    

Wilmas perspektiv.(i gallerian)

Vi satt på en bänk och pratade efter att ha varit i 3 butiker. Vi hade bara köpt typ ett klädesplagg var enså länge. Min telefon pipade.

Från Oscar: Planen fungerade! Han är bara rädd att visa känslor...

Till Oscar: snyggt jobbat! Jag tror att vi börjar komma tillbaka till studion nu:)

Från Oscar: okej vi är snart klara;)

Jag läggde undan mobilen.

"Du ska vi åka tillbaka?" Hon nickade med huvudet ner vänt. Vi steg upp och började gå mot studion.

Daffs perspektiv.

Killarna hade rätt... Jag får inte vara rädd för att berätta om mina känslor för henne. Jag måste berätta för henne. Men nu är hon ju inte här så... jag får göra det imorn. Killarna hade övat klart så jag skukke åka hem. Då jag öppnade dörren ut, mötte jag Katia... tiden stod still, jag viste inte vad jag skulle göra. Men jag måste ju säga något?

"Öhmm Katia... jag är såå ledsen att jag bara gick sådär! Du förtjänar ett svar..." "Nej tack Daff" hon gav mej en blick av sorg, irritation och "i don't care"... Hon gick förbi mig och gick in genom dörren. Wilma satte sin ena hand på min axel.

"Jag ska prata med henne..." jag nickade och började sakta gå hem. Hon kommer aldrig vilja prata med mig igen...

Ogges perspektiv.

Vi satt på golvet och pratade. Daff hade precis gått. Katia tittade in i studion med ledsna ögon. Hon gick vidare till toaletten.

"Varför såg hon så ledsen ut? Hon måste väl ha mött på Daff eller? Han låvade ju att berätta om han mötte henne!" Omar såg ut som ett stort frågetecken.

"Tänk om han ballade ur?" "Troligen..." svarade jag på Felix fråga. Wilma kom in och satte sig framför Oscar som satte sina armar runtom henna och gav henne en kyss på kinden. De är otroligt gulliga tillsammans!

"Pratade Daff och Katia? Frågade jag henne.

"Daff försökte säga hur han känner... men katia totalt dissade han innan han hann berätta... hon sa att hon inte ville höra han säga det! Vi alla suckade.

"Men vi får inte ge upp!" Sa Oscar och vi höll med honom. Det måste bli något!. Vi gick alla hem till sig efter vår diskussion.

Oscars perspektiv.

Jag vred om nyckeln i låset och vi steg in. Mina föräldrar var fortfarande bortresta men skulle komma hem imoron.

"Såå... vad vill min prinsessa göra?" "Titta på film?" "Vilken?" Hon funderade en stund "If I Stay?" Jag nickade och satte på den. Vi satt i soffan med en filt över oss. Filmen var väl okej? Men med Wilma blev den jättebra!

Jag strök med handen över hennes huvud där hon satt i min famn. Jag ville kyssa henne så mycket att det gjorde ont! Men hon var för inne i filmen förr att bry sig om att ge mig en kyss eller två... Men då det kom en puss scen i filmen, kunde jag bara inte hålla mig längre. Jag gav henne små kyssar från kinden ner till hennes känsliga pungt på halsen. Jag kände hur hon rös och jag log.

Wilmas perspektiv.

Oscar gav mig en kyss på min känsliga del av halsen och jag rös. Men jag ville spela svår idag så jag lådsades inte reagera.

"Ååhh Wilma, du är ju omöjlig!" Jag skrattade lite och vände mig om så jag satt med benen på varsin sida av Oscar. "Då lyckades jag!" Svarade jag. Han tittade konstigt på mig. "Vad menar du?!" "Ähh... shut up and kiss me boy!" Han kysste mig rättså intensivt och jag njöt... bättre kille får man allt leta efter, men de som enns försöker kommer ändå inte hitta nån, så tjejer... GIVE UP! Oscars händer letade sig ner mot min rumpa. Han klämde lite så jag stönade och tungan slank in. Hina fringrar masserade hans hårbotten. Och precis då vi hånglade för fullt...

"Hmhhhmm!" Vi släppte varandra snabbt och kollade mot ljudet. Jag kände inte igen kvinnan men jag kunde gissa mig fram till att det måste ha varigt Oscars mamma.

Oscars perspektiv

"Öhh... Hej mamma! Va gör ni hemma redan?" "Vadå skulle ni haft sex om vi inte kommit hem tidigare eller?" Jag gav henne en sträng blick. "Nejj men jag och din pappa tänkte komma hem tidigare så att du inte skulle behövt vara hemma ensam längre! Men jag ser att du har sällskap. Ska du inte presentera henne för mig?" "Hmm, joo. Detta är Wilma, hon e från Finland och bor hos oss just nu, om det är okej? " "Visst Oscar! Välkommen!" Hon gav Wilma en kram. "Det är jag som är Mia(vet inte om hon heter det...)!"

"Kom Wilma vi går upp till 'vårt rum'!" Det där sista sa jag lite högre för att mamma skulle fatta att vi vill vara ifred. Mamma är förstående men irriterande(behöver inte vara sant). Vi gick upp och satte oss på sängen.

"Fy faan va pinsamt!" Sa jag. "Hon verkar vara jättetrevlig!" Sa Wilma. "Men påträngande!" Avslutade jag. "Om du då bara viste hur mina föräldrar e..." "Tjaa... kan du inte berätta?" Hon skakade på huvudet och gav mig en puss. Är det något med hennes familj som hon inte vill berätta om?

*

Nytt kapitel! Hann inte skriva nåt igår så den kom idag istället hoppas att ni gillar den! Komentera och rösta!

Xoxo

You And I ~Oscar Enersad~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora