10.

107 4 0
                                    

Wilmas perspektiv.

Jag vaknade på morgonen med Oscars armar runt om mej. Han flåsade mej tungt i nacken och det kittlade. Min mobil började ringa så jag slingrade mej ur Oscars gräpp. Det va Katia (W=Wilma, K=Katia)

 W: Hej Kat!

K: Oh thank god att ni äntligen svarade! Jag har ringt både dej och Oscar 2000 gånger!

W: okejj... varför då?

K: öhmm... hallåå!! Har ni sett klockan? Den e kvart i 12! Ni skulle ha vart här för en halvtimme sen!!

W: ojj... vi kommer med en gång!

K: ahh hejdåå!

W: hejjdåå

 "Oscar!!!" "Vad...?" Han tittade på mej med sina halvöppana ögon. "Vi skulle ha vart i studion för en halvtimme sen!" "Vafaan!!" Han hoppade ut sängen och började dra fram kläder. "Oscar jag har inget att ta på mej!!" "Vi kan gå och shoppa senare idag, du får ta nåt av mej nu!" Jag tog fram ett linne. Och satte en "bandeo"(vet inte hur det stavas) under och drog på mej svarta shorts. Vi sprang ut och åkte iväg mot studion.

Katias perspektiv.

En kvart efter att att jag ringt Wilma kom de in staplande genom dörren. Oscar sprang fram till de andra killarna och började dansa. Wilma kom fram till mej och vi kramades.

 "Hejj Kat, hur mår du!?" "Jättebra! Och du?" Hon log och såg generad ut. "Wilma! Vad hände egentligen hos Ogges?!" "Tjaaa... vi gick till mitt rum och han berättade hur han kände för mej och det gjorde jag också!" Vi skrek lite tyst som små tjejer. "Och sen då vi kom hem till Oscars så pussades vi och hånland väll lite..." "OMG Wilma!" Hon nickade och fortsatte "sen såg Oscar mej utan tröja och jag ble sjuk rädd... men han sa att han älskar mej för den jag är...!" Vi skrek lite till... "Och ja... nu e vi gf&bf!!" Jag log "jag e så sjukt glad för dej Wilma!" Jag drog in henne i en stod kram. "Några framsteg med daff?" "Nejj tyvärr inte... jag har inte haft något bra tillfälle att prata med han..." " den kommer, och tills dess ska jag hjälpa dej att samla mod." Hon log och jag gjorde det samma.

Wilmas perspektiv.

Jag och Kat pratade om kärlek då ja kände ett svättigt avsikte borra sej in i mitt hår och ett par arnar so  var lika svettiga runt min midja.

 "Oscarr!!! Neeejj!!" Skrek jag så mycket jag orkade. Jag försökte sprattla mej låss, men det gick inte...

 "Hah! Nu går du ingenstans!" Han gav mej våta pussar över hela nacken och axlarna och jag skrek för att det kittlades så mycket! "Snart slutade han och viskade "Ska vi gå och shoppa nu?" Jag vände mej om och tittde in i hans ögon.

 "Inte då du e så svettig som du e!!!" "Men jag går ju och duschar först" han tittade på mej med puppyface. Jag suckde... "okejj då om du nu måste och shoppa...!" Svarade jag för att retas lite. Han skrattade lite lätt och skuttade iväg till omklädningsrummet. Efter en liten stund var han klar och vi sa hejdå till alla och åkte iväg.

*

Jätte kort del jag vet men om jag skulle ha skrivit mer så skulle det ha blivit så långt och klockan är ju 22:40 finsk tid så jag orkade inte! I nästa del kommer det komma en del kat and daff stuff so stay tuned! Men i allafall tråkit kapitel men det blir bättre! Komentera och rösta så ses vi imorn! """"""""Ohh btw jag ändrade det förra kapitlet lite för att min plan om denna novellen ska funka. Men om ni inte orkar läsa den nya uppdateringen så var det bara att Oscar såg ett stort ärr på Wilma mage, men frågade inte varifrån den kom. Den delen kommer senare :)""""""""

Xoxo

You And I ~Oscar Enersad~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora