Oscars perspektiv.
Vi bytte om till pyjamas, eller ja... wilma gjorde det. Jag skulle sova i bara kallimgar. Vi lade oss ner under täcket med våra ansikten mot varandra.
"Du..." "mmm...?" "Varför vill du inte berätta om din familj?" Hon tittade in i mina ögon innan hon sängkte blicken. "Vissa saker har jag svårt att prata om... t.ex. mitt liv där hemma... men jag kommer att berätta för dig! Jag är bara inte redo än. Hon vände sig om så jag hade hennes bakhuvud i ansiktet. Efter en stund sov vi båda två.
Ogges perspektiv (följande dag)
Vi hade blivit kallade till studion ganska tidigt på morgonen. Nu satt vi alla inne i rummet bredvid inspelningsrummet. Wilma var oxå här. Efter ett par minuter kom Daff och Katia in.
"Tja, jag och Katia har pratat..." började daff "Vad bra!" "Och vi kom fram till att det är bäst att jag lämnar hemma då ni går på turnen...!" Fortsatte Katia. "Men..." "va..." "Faan!" Stammade alla fram. "Men Katia du kan inte!" Utropade Oscar. "Det kan jag visst det!" "Men USA då?!" Frågade Omar "Det är ett senare problem..." svarade Daff. "Nejj nu helvete!" Ropade Wilma och tog tag i både Kat och Daff och förde in dem till inspelningsrummet. "Här får ni stanna tills att ni har pratat om era problem!" Sa hon skarpt och låste dörren från utsidan. Oh that girl has the power! Vi fick vakta dem två och två så att det inte skulle hända nåt och det var Wilma och Oscar som fick börja. Vi andra gick ut och chillade lite.
Daffs perspektiv.
"Snyggt...!" Stönade katia hon satte sig ner på soffan och jag satte mig brevid henne. Hon flyttade sig längre bort från mig och jag kände en kniv i ryggen.
"Du vet att vi måste prata eller hur...?" Hon satte armarna i kors och lutade sig bakåt. "Tja jag tänker INTE prata!" "Okejj... då får du bara lyssna då!... Då du berättade dina känslor för mig blev jag väldigt förvånad... jag trodde inte att du kände så. Jag blev så förvånad att jag inte kunde prata. jag fick panik så jag sprang iväg... dagen efter hade vi träningar och jag snackade med killarna och de gav mig råd. De sa att jag skulle prata med mig om allt. Så då vi möttes utanför studion skulle jag ha berättat men du bara stack iväg... jag blev helt förstörd och var helt säker på att du aldrig skulle velat prata med mig igen! Men jag älskar dig ju!..."
Katias perspektiv
Vänta... sa han att han älskar mig? Jo... det gjorde han väl?
"Jag är bara så himla skit på att visa mina känslor och jag hatar mig själv för de..." längre hann han inte innan jag pressade mina läppar mot hans... jag drog ifrån. Han tittade undrande på mig.
"Jag älskar ju dig oxå!" Sa jag och log "Och du ska inte hata dig själv för dina svagheter!" Han nickade. Vi fortsatte att prata om allt och inget i typ en halvtimme. Jag älskar han så sjukt mycket!
*
Nytt kapitel äntligen ute! Har inte haft tid att skriva... haft olika kalas hela veckoslutet p.g.a. jag har fyllt 15!!hur som hällst... sorry för massa stavfel. Kat och Daff va... vad tycker ni?? Komentera och rösta!
Xoxo
YOU ARE READING
You And I ~Oscar Enersad~
FanfictionWilma blir överlycklig då hon får reda på att hon skulle få åka till Sverige. Och inte bara med de... hon skulle få bo hos självaste OGGE MOLANDER! hon får tillbringa mycket tid med killarna i The Fooo Conspiracy och efter ett tag börjar hon känna...