Zobaczyłam coś co chciałam zobaczyć od początku naszej znajomości... Klatę mojego matematyka. Stał on na środku kuchni z mokrymi włosami i czerwonymi bokserkami na sobie.
A ja stałam jak głupia i patrzyłam na jego absa.- Długo jeszcze będziesz się tak patrzeć? - Wyrwał mnie głos nauczyciela
- Nie, bo... Ja.. Nie.. T-oo. Ja
-Mhm rozumiem - Powiedział i się zaśmiał
- Masz cos na p...przebranie?- Powiedziałam i pokazałam na siebie palcem. Wtedy Jimin spojrzał się na mnie i obleciał mnie wzrokiem od góry do dołu.
- Dla mnie możesz tak zostać - Powiedział i zaczął iść w moją stronę
- Ale ja bym chciała..
- Już już - Powiedział i wyminął mnie na schodach.
Wszedł na górę a ja za nim.
Wszedł do jakiego dużego pokoju ale ja wolałam zaczekać przed.- Proszę - Jimin dał mi swoją bluzkę i jakieś spodenki.
- Dziękuję - Powiedziałam i zniknęłam za drzewami od pokoju w którym będę spać. Ubrałam się w to i pierwsze co zobaczyłam to to że te spodenki odsłaniają mi pół tyłka, chciałam już iść spać ale ktoś zapukał do moich drzwi.
-Ymm proszę
- Cześć może chciałabyś.. - Powiedział nauczyciel i zmierzył mnie od góry do dołu chyba z 4 razy - Ślicznie wyglądasz nawet w takim wydaniu - Powiedział i popatrzył na moje nogi
- Emm dzięki i co bym chciała? - zapytałam bo bardzo chciało mi się piciu
- Jeść lub pić - Powiedział takim napalonym głosem. Oj czyżby nauczyciel miał przeze mnie problem w dolnej partii ciała.
- Chętnie - Powiedziałam i wyminęłam go w drzwiach
Czułam jak wzrok Parka ładuje na moich pośladkach a jak już zaczęłam schodzić po schodach Jimin raczył sie ruszyć i iść za mną.Podeszłam do lady i chwyciłam za szklankę. Chciałam już nalewać wodę do szklanki ale poczułam uścisk na na biodrach i usta na szyi.
- J.. Jimin co ty robisz...- speszyłam się
- Nawet nie wiesz jak długo na to czekałem - Powiedział i zaczął robić mokre ślady na mojej szyi i ramionach. Chyba alkohol zaczął na niego działać...
🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠
Dziś trochę krótszy rozdział ale proszę bo dziś miało go nie być.
Kocham was i proszę powiedzcie czy podoba wam się bardziej gorąca część z Chimem czy tylko przelotne kręcenie.359 słów ❤️
CZYTASZ
𝕄𝕒𝕥𝕙 𝕋𝕖𝕒𝕔𝕙𝕖𝕣 ~ ℙ.𝕁𝕄
Fiksi RemajaW TRAKCIE POPRAWY Na początku może być trochę Cringe ale później da się czytać 😭✋ Nazywam się Kaya mam 18 lat i mieszkam w Seoulu. Pochodzę z Polski i chodziłam tam do szkoły lecz byłam gnębiona więc chciałam zmienić szkołę. Moi rodzice są dość bo...