-Co?!!!?!- krzyczą wszyscy oprócz 5 moich przyjaciół
- um... Muszę iść do pokoju? Meli chodź pójdziemy się ubrać i wykąpać- mówię do córy i biorę ją na ręce a następnie szybko ich wymijając idę do góry. Na górze szykuje ciuchy na przebranie i idę z małą wziąść prysznic. Po nim ubieram się w to;
A Meli ubieram w to;
W końcu ja dziś idę do szkoły i to mój pierwszy dzień, a melke odprowadzi Gloria do przedszkola. Tak, więc schodzę szybko ją dół i zostawiam tam Melke z Glorią no, a sama podchodzę do Zayna i Harrego i ciągnę ich za reke. Za nimi idzie reszta. Tzn. Lou, Li i Ni. Okazało się, że kupili już duża wille no i właśnie niedługo się tam przeprowadza tylko muszą coś tam jeszcze zabezpieczania kamery i inne sprawy gangu. Tak więc no. Dziś idą ze mną do szkoły. Niektórzy po prostu nie zdali, a niektórzy są po prostu w moim wieku itp.
W każdym razie zanim natknę się na Caluma i resztę szybko wychodzę z chłopakami i wsiadamy ja swoje motory. Moim ulubieńcem stał się najszybszy motocykl na świecie, więc właśnie na nim jadę hehe. Do szkoły nie potrzebuje jakiejś dużej torby czy coś dlatego mam tylko torebkę w której mam;
- e-peta
- gumki do włosów
-prezerwatywy(tak na wszelki)
- jakiś błyszczyk
- chusteczki higieniczne mokre i suche
- jakiś tam długopis
-podpaski (choć chyba mi nie będą potrzebne)***
Gdy jesteśmy już blisko szkoły rozpedzam się jeszcze szybciej czyli jadę ok. 300km/h i wjeżdżając staje na jednym kółku. I parkuje driftem. Ludzie jak ludzie gapią się. Niestety w tym mój brat i jego paczka i w tym jakieś...um...coś? No nie wiem co to. Może wy wiecie? Takie ,,kobiece" kształty, ale silikonowe. Jakieś stringi i do tego jakiś za mały stanik. Znaczy to ma służyć za bluzkę i spodenki, bynajmniej ja tak myślę... Do tego beton większy na twarzy niż na chodniku i...um....jakby to... Tipsy? Niech przyjmie się że tipsy. One mają je dłuższe od tych piosenkarek co mają je 15cm do nagrań. Jak one w tym funkcjonują?! Dobra spokojnie... Schodzę z motoru jak to się potocznie mówi i widzę że chłopcy już mają wianuszek dziewczyn. Biegnę w tamtą stronę i korzystając z okazji, że Harry jest odwrócony tyłem, wskakuje mu na plecy. On chyba nie był na to przygotowany, więc lekko się zachwiał. Odwraca głowę w moją stronę, a ja zaczynam się szczerzyć.
CZYTASZ
~ Love is where you silently want it ... ~ 5sos/ 1D/Zakończone
Fanfiction17 letnia Tosia kilka lat wcześniej uciekła od brata, który się nad nią znęcał wraz ze swoimi kumplami. gdy dziewczyna zostaje zgwałcona przez kolegę swojego brata a on nic z tym nie robi, wydaje wszystkie swoje oszczędności na bilet do Sydney kropk...