Selam selam selam selam selam
BANA NAZAR DEĞDİ BEN BU KADAE GEÇ YB ATMAZDIM ÜST ÜSTE
Nasılsınız bakalım herkes yaşıyor mu
Neyse iyi okumalarrr
•
•
•Çok (!) eski zamanlarda, bilinmeyen (!) Bir diyarda; Jeongguk ve Taehyung adında iki bebek yaşarmış.
Ebeveynleri dolayısıyla sık sık bir arada bulunan ikili, o kadar iyi (!) anlaşırlarmış ki anneleri onların oyun alanlarının arasına geçemeyecekleri surlar (oyuncak çitler) inşaa etmişler. Tabii bu çaba, iki çocuğun birleşmesini engelleyememiş. Birbirlerine oyuncak fırlatan ve saçma sapan kelimeler (Genel olarak 'agu', 'bugu ve 'ınga') söyleyen iki arkadaş birlikte büyümüş, konuşma çağına gelmişler.
Jeongguk ay farkı ile büyük olmasının da getirisi ile Taehyung'tan birkaç ay önce konuşmaya başlamış. Çok (!) sevdiği bir diğer arkadaşı Yoongi'nin annesinin (Bizim pornocu Bayan Min) adını ilk kelimesi olarak seçmiş.
Bu olay da iki krallık (aile) arasında büyük bir kaosa neden oluyor. Jeongguk'un anne ve babası çok üzülmüş, çünkü çocuklarının ilk kelimesinin anne/baba falan olmasını bekliyorlarmış. Çocuklarını pornocu arkadaşlarına emanet ettiklerine pişman olmuşlar tabii ama her şey için çok geçmiş.
Laf arasında Jeongguk'un annesi ve Taehyung'un annesi iddiaya giriyorlar. İddianın konusu, Taehyung'un ilk kelimesi. Jeongguk'un annesi demiş ki, "Taehyung'un ilk kelimesi kesinlikle 'anne' olacak, bizimki gibi yaramaz değil o." Taehyung'un annesi arkadaşını reddetmiş, "Kesin Jeongguk'a özenip saçma sapan bir şey söyleyecek bu çocuk, ben biliyorum evladımı, vefasız o."
Tüm bunlar olurken Jeongguk ve Taehyung birlikte oyun oynuyorlarmış, yani ne kadar çok oyun denirse... Jeongguk Taehyung'un oyuncaklarını kırıyor, Taehyung da buna gülüyormuş. Jeongguk minik Taehyung ile uğraşmaktan sıkılıp Jimin'in yanına gittiğinde Taehyung da kocaman olmuş gözleriyle üzgün üzgün Jeongguk'a bakıyormuş. Onun gitmesini istemediği için en sevdiği oyuncağını alıp Jeongguk'un arkasına fırlattıktan sonra "Jungkook!" diye bağırarak ağlamaya başlamış.
Anlayacağınız Taehyung'un ilk kelimesi 'Jungkook' olmuş.
O günden sonra Jeongguk'a Jungkook lakabını takmışlar, sanki ikinci bir isimmiş gibi sıkıldıkça Jungkook demeye başlamışlar.
Mutlu son...
Bunu neden düşünüyorum? Bilmiyorum. Sanırım etrafta kurumuş bitki bırakmamak amacıyla büyük bir hırs içerisinde yağan yağmur aklıma karı getirdi, kar kış aylarını getirdi, kış ayları da Noeli getirdi ve Noel de Taehyung'un doğum günü olan 30 Aralığı.. 30 Aralık ise onun doğduğu günü hatırlattı ve bebeklik anılarımıza döndüm...
Defalarca kere dediğim gibi, mükemmel anılarımız vardı.
Ve mükemmel bir anı daha...
Şu an binanın önündeydik ve yağmur o kadar şiddetli yağıyordu ki sevinç çığlıkları atarak ıslanabilirdim. Öte yandan karşımda beni mutluluktan havalara uçurabilecek bir görüntü vardı.
Ah, Bogum... Eşini bulmana öylesine sevindim ki...
Bayan Ahn'ın alfa oğlunun Bogum'un eşi olacağı yıllarca düşünsem yine aklıma gelmeyecek bir şeydi. İkisi birkaç metre ötemde kırmızı ve sarı renkli gözleri ile şaşkınca birbirlerine bakarken kendimi hiç olmadığım kadar keyifli hissediyordum. Eğer bu an manik dönemime denk gelseydi kuşkusuz bir kafeden içeri dalar, "Tüm yemekler benden!" diye bağırır, çekinmeden tüm magazincileri çağırır, rezil olmayı umursamadan yağmur dansı yapar ve midemi patlatacak kadar yemek yerdim; kafenin hemen girişinde "Bogum'un siktir olup gitmesi şerefine parti!" yazardı hatta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hated
Fanfic"Bizim nefretimiz bir şaheser." Taehyung ve Jeongguk aralarında daima bir rekabet olan çocukluk arkadaşlarıdır. Paylaştıkları bu özel bağa 'nefret' adını veren ikilinin türlerinin açıklanması ise büyük bir çelişki oluşturur çünkü yüz yılda bir gelen...