31. Soyadı Kavgası

6K 527 1.6K
                                    

SERİN BİR 9 AĞUSTOS GECESİNDEN HEPİNİZE MERHABA!

Evet bugün 9 Ağustos itirazı olan var mı??? (🤬)

9 AĞUSTOS DEDİM SİZE (🤬🤬🤬)

Neyse, jungkookthjk BUGÜN bu güzelliğin doğum günü ve bu bölüm ona ithaf

İyi okumalar!



Gittikçe yaklaşan adımlarla zemine düşen su damlalarının seslerinin ardından yeni duş aldığından dolayı fazlasıyla yoğun ve ferah halde olan feromonların tanıdık sahibi olduğu yerde, yatağın tam önünde durdu. Suratım yumuşak yastığa gömülü olsa da üzerimdeki bakışlarını hissedebiliyor, odağının bende olduğunu biliyordum. Saçlarını kuruladığını belirten hışırtılar, hemen peşinden odanın bir diğer tarafına fırlatılan havlu. Eğilip açıkta kalmış ayak parmaklarımı dürttü hafifçe, huysuz bir homurdanma eşliğinde ayağımı kendime çekip dokunuşundan kurtuldum. En sonunda, "Hey," dedi dikkatimi çekmek için. "Jungkook."

"Ne var," diye mırıldandım uykulu olduğumdan boğuk, çatlak ve kısık çıkan sesimle, yavaşça ve ağır ağır. Yüzümü yastıktan kaldırıp bedenimi yan döndürdüm, omzum üzerinde yatmaya başladım. Gözlerimi açmaya gücüm yoktu, Taehyung bıraksa son kalmış bilincimi de, yıkanmanın getirdiği mayışma hissinin etkisiyle kaybedecek, kahvaltı (veya öğle yemeği) için ikimizi bekleyen arkadaşlarımızı umursamadan akşama kadar uyumaya devam edecektim. Yorgun, bitkin ve halsizdim.

"Yine mi uyuyacaksın?" diye sorduğunda göz kapaklarımı aralayıp göz ucuyla ona baktım. İlk başlarda fazlasıyla bulanık olan görüşüm yavaş yavaş düzelmiş, Taehyung'u giderek daha net görebilmemi sağlamıştı. Altında rahat, dizlerine kadar inen siyah bir şort vardı. Üstüyse, türü gereği hafif yapılı, kaslı karnını gösterecek şekilde çıplaktı. Esmer teninin üzerinde usulca akan su damlalarına, tüm o uykulu halime rağmen birdenbire irileşmiş gözlerimle bakıp dilimi dudaklarımın üzerinde açlıkla gezdirmeme karşın; çok geçmeden kaşlarımı çatıp ayıplar, onaylamaz bir tavırla yüzümü buruşturmuş ve bakışlarımı üst bedeninden kaçırmıştım. "Delta torpili..."

"Evet evet..." Alay edercesine söyleyip gülmeye başladığında sıkıntıyla iç çektim ve ani bir hareketle ileriye uzanıp kolunu tuttum. Böylece sesini kesip merakla tenine sarılmış parmaklarıma bakmış, şaşkınca kirpiklerini kırpıştırmıştı. Dalgınlığından faydalanarak onu kendi tarafıma çekiştirdim birkaç kez, yatakta geriye kayıp onu da kendimle birlikte sürükledim. Savrularak bana doğru gelmiş ve dengesini sağlamak için tek dizini yatağa dayadığında öncekilere oranla çok daha kuvvetli bir hareketle onu çekmemle kendini yüz üstü yatar konumda bulmuştu.

Biraz yüksek ve anlamsız bir şaşkınlık bağırışından sonra çabuk toparlanıp yattığı yerde biraz doğruldu ve emekleyerek yatak başlığına gitti, sırtını ona yaslayıp ayaklarını ileriye uzattı. Böylece tam yanımda yerini almış, ayaklarını belli bir ritimde sallandırıp ellerini kalçasının iki yanına yaslarken amacımın ne olduğunu kavramak için sessizce, hafif çatık kaşları ve kısılmış gözleriyle, hala yatmakta olan beni izlemeye başlamıştı.

Küçük bir küfür mırıldanıp tıpkı onun yaptığı gibi emekleyerek yatağın üstünde, ikimizin arasında çok az bir mesafe kalacak kadar ilerledim, yüzlerimiz dip dibe geldiğinde durdum ve gözleri üzerimde merakla dolanmaya devam ederken uyuşuk, ağır bir hareketle kalçamı baldırlarının üstüne yerleştirdim. Refleksle avuç içlerini yumuşak kumaştan ayırıp bedenimin etrafına, beni sarmak amaçlı götürdüğünde çoktan bacaklarımı çevirerek kucağında yan bir pozisyon almış ve yanağımı göğsüne yaslarken iyice kıvrılıp bir top şekline gelmiştim. "Senden nefret ediyorum..."

HatedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin