ΚΕΦΆΛΑΙΟ 1 : ΛΟΥΣΊΑ

475 25 5
                                    

Έχεις δει ποτέ την ζωή σου να αλλάζει ριζικά? Εγώ δεν ήξερα ότι αυτό μπορεί να συμβεί ή τουλάχιστον δεν το πίστευα ώσπου γνώρισα αυτόν που με έκανε να νιώθω όπως για κανέναν άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις και για να τις γνωρίσεις πρέπει να ρισκάρεις.......

ΛΟΥΣΙΑΣ POV

Ο Φρανσίσκο εξαφανίστηκε για να βρει την Ελένα. Εγώ όμως έμεινα πίσω να ανησυχώ για τον οξύθυμο χαρακτήρα του. Κάθομαι στην αγκαλιά του αδελφού μου του Φράνκο καθώς έβλεπα να εξαφανίζεται ο δίδυμος αδελφός μου.
Η Ροζαλία έρχεται προς τα εμάς και ο Φράνκο τεντώνει το χέρι του και την τραβάει και αυτήν στην αγκαλιά του.

Κατά κάποιον ανεξήγητο τρόπο ήξερα... ήξερα πως τα πράγματα μετά από αυτό θα άλλαζαν απλώς δεν γνώριζα το πώς.
Η μητέρα μας έρχεται προς τα εμάς.
- Κάνει μια τεράστια τρέλα., αναφωνεί. Η ανησυχία είναι ζωγραφισμένη στο υπέροχο πρόσωπο της.
Η Άλι έρχεται και αυτή με τα παιδιά της να ακολουθούν από πίσω.
Βλέποντας τα πρόσωπα του Γουίλιαμ και του Ρίτσαρντ καταλαβαίνω πως γνωρίζουν κάτι για την ξαφνική εξαφάνιση της φίλης μου. Δεν μπορώ όμως να τους παρεξηγεισω γιατί είναι η αδελφή τους. Και εγώ το ίδιο θα έκανα για τον καθένα από τα αδέλφια μου.
Ο Πατέρας μου με τον Χάρι έχουν βγει για να σταματήσουν τον αδελφό μου αλλά είναι μάταιο.

Ο Φρανσίσκο ήταν να παντρευτεί την Ελένα.... εκείνη όμως το έσκασε. Καταστράφηκαν τα συναισθήματα και των δύο οικογενειών.
Η μητέρα μου δείχνει συντετριμμένη και η Άλι πληγωμένη και κουρασμένη.

Η μέρα κύλησε απαίσια. Η Βασιλική οικογένεια της Αγγλίας έφυγε. Ο Χάρι και η Άλι μας χαιρέτησαν και συνεννοήθηκαν με τους γονείς μου για να στείλουν φρουρές να βρουν και τον Φρανσίσκο και την Ελένα.
Ελπίζω σε ένα θαύμα γιατί και οι δύο είναι πεισματάρηδες καθώς και έξυπνοι.

Πηγαίνω στο δωμάτιο μου το βράδυ και κάθομαι στο κρεβάτι μου. Κοιτάζω στο κενό. Πώς διαλυθηκαμε έτσι.
Κοιτάζω στο κομοδίνο. Πιάνω το ποτήρι μου και πίνω μια γουλια νερό.
Δίπλα στο ποτήρι μου είναι μια πρόσκληση. Την πιάνω στα χέρια μου. Ινδία! Ο Βασιλιάς της Ινδίας μας κάλεσε στο παλάτι για τον γάμο της αδελφής του που θα διαρκέσει περίπου δύο μιση μήνες με τρεις περίπου.
Πριν από το συμβάν αυτό ήμουν ενθουσιασμένη. Τώρα δεν έχω απολύτως καμία όρεξη να πάω εκεί.
Που θα αφήσω την οικογένεια μου έτσι εδώ να ψάχνει τον αδελφό μου.

Μια εβδομάδα αργότερα

- Λουσία!,η πόρτα του δωματίου μου ανοίγει και η Ροζαλία μπαίνει μέσα.
Με κοιτάζει με ένα λάγνο βλέμμα.
- Τι έγινε?,την ρωτάω. Αφήνω το βιβλίο που διάβαζα στο κρεβάτι και σηκώνομαι.
- Έχει προκύψει ένα σοβαρό θέμα Λουσία.,μου λέει. Παίζει με τα δάχτυλα της πράγμα που προδίδει πως είναι όντως πολύ σοβαρό το θέμα.
- Πάμε.,της λέω. Δείχνω προς την πόρτα και βγαίνουμε έξω.
Περπατάμε στον διάδρομο.
- ξέρεις τι αφορά?,την ρωτάω.
Κουνάει αρνητικά το κεφάλι της.
- Δεν ξέρω. Μακάρι να γνώριζα. Τα ξημερώματα ακούστηκαν ουρλιαχτά και έπειτα ένας δυνατός ήχος. Στο παλάτι κάνεις δεν λέει τίποτα. Το βράδυ ασφαλισαν τις πόρτες μας για να μην βγούμε. ,μου λέει.
Μένω με το στόμα ανοιχτό. Τι είναι τώρα αυτό?
- καλά δεν άκουσες τίποτα?,με ρωτάει ξαφνιασμένη.
- Μάλλον κοιμάμαι βαριά., λέω και χαμογελάω αμυδρά.

ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΣΟΥWhere stories live. Discover now