*15 lipca*
POV Jasmine
Około godziny 7:30 skończyliśmy oglądać pierwszy sezon. Kiedy skończył się ostatni odcinek, spojrzałam na Tinusa.
[Ja] Nie spałeś?
[Tinus] Oczywiście, że nie. Chyba muszę już wracać.
[Ja] Dlaczego?
[Tinus] O 11 muszę iść pożegnać się z ... - urwał.
[Ja] Charlotte.
Już nic nie powiedział, tylko odwrócił wzrok. Chciałam wstać z łóżka, ale uniemożliwiła mi to jego ręka. Złapał mnie w talii i nie chciał puścić pomimo tego, że się szarpałam.
[Ja] Tinus puść mnie.
[Tinus] Jak dasz mi buziaka.
Odwróciłam się w jego stronę i zbliżyłam się do jego policzka. W ostatniej chwili przekręcił głowę i pocałowałam go w usta, a on po chwili pogłębił pocałunek. Oczywiście go oddałam, bo chciałam to zrobić. Oderwaliśmy się od siebie, kiedy usłyszeliśmy, że ktoś wszedł do pokoju. Nie zobaczyliśmy kto to był, bo natychmiast uciekł.
Wstałam z łóżka, wyciągnęłam z szafy koszulkę i spodenki i pobiegłam do łazienki się przebrać. Kiedy wróciłam, Tinusa nie było już w pokoju. Położyłam się na łóżku i zaczęłam płakać. Po chwili do pokoju ktoś wszedł i usiadł obok mnie.
[Mac] Nie płacz, powiedz mi co się stało. Widziałem, że się całowaliście, ale wyszedłem. Co się stało później?
[Ja] Czyli to Ty.
[Mac] Przepraszam, nie chciałem.
[Ja] Nic się nie stało. Może to nawet dobrze, że przyszedłeś.
[Mac] Dlaczego?
[Ja] Bo przerwałeś to, co nie powinno się wydarzyć.
[Mac] Nie chciałaś tego?
[Ja] To nie takie proste.
[Mac] Wyjaśnij mi wszystko, mam czas.
[Ja] Już wczoraj wieczorem mnie pocałował, ale to był tylko buziak i od razu mnie przeprosił, więc zapytałam czy żałuje, powiedział, że nie, ale i tak przeprasza. Dzisiaj skończyliśmy rano oglądać serial i chciałam wyjść, ale powiedział, że mnie puści jak go pocałuję, więc chciałam w policzek, ale w ostatniej chwili się odwrócił i trafiłam w usta, a po chwili pogłębił pocałunek.
[Mac] A co Ty zrobiłaś?
[Ja] Oddałam go, ale jak usłyszeliśmy, że ktoś wszedł, to przestaliśmy, a ja wzięłam ciuchy i poszłam się przebrać.
[Mac] I jak wróciłaś, to już go nie było?
[Ja] Tak.
[Mac] Czy ja dobrze rozumiem? Całą noc oglądaliście serial?
[Ja] Tak.
[Mac] I w ogóle nie spaliście?
[Ja] Nie. Gdzie on jest?
[Mac] Poszedł gdzieś. Wiem, że ma się dzisiaj spotkać z tą Charlotte.
[Ja] Wiem, mówił mi. Za trzy godziny mają się spotkać.
[Mac] Porozmawiam z nim.
[Ja] Nie musisz. Nie mam pojęcia dlaczego mnie pocałował, ale jeśli nie chce, to niech tego nie robi.
[Mac] Jakby nie chciał, to by tego nie robił. Ale wiesz, że on nigdy wcześniej się z nikim nie całował?
[Ja] Naprawdę?
CZYTASZ
Marzenia się spełniają | Marcus and Martinus
FanficHistoria opowiadająca o bliźniaczkach, które spędzają wakacje w Norwegii. Są fankami Marcusa i Martinusa. Czy już pierwszego dnia pobytu w Oslo ich życie się odmieni? Czy spotkają Marcusa i Martinusa? Czy spełnią swoje największe marzenia? Dowiesz s...