Bevezetés + Kérdés

926 16 3
                                    

Sziasztok!

A Holdfogyatkozást még 13, 14 éves koromban írtam. Ugyan akkoriban átnéztem én is és mások is többször de sajnos maradtak benne helyesírási és logikai hibák. Amiket egyszer mindenképpen ki fogok javítani. Tudom jól hogy a történetre ráférne egy újraírás a fogalmazása és az elöbb említett logikai hibák miatt. Itt példának okáért gondolnék arra hogy a főszereplőnk néha változtatja a magasságát. Amennyiben ilyen és ehhez hasonló hibákkal találkoztok azt kérlek jelezzétek vagy itt kommentben vagy pedig privátban és amit lehetőségem van javítom. Azoknak akik már jeleztek ilyen hibákat innen is köszönöm. Már egy ideje gondolkodok rajta hogy egyszer leveszem a történetet és újraírom. Csak még azt nem tudom hogy azaz egyszer pontosan mikor lesz. De addig is nagyon köszönöm hogy még ezek mellett a hibák mellet is elolvassátok a történetet.

Viszont lenne egy kérdésem is. Van néhány megírt novellám még abból az időből amikor a Holdfogyatkozást írtam. Kis betekintések az előzéményekbe. Szintén esélyes helyesírási hibákkal és logikai buktatókkal. Arra lennék kíváncsi hogy még így is érdekelne e titekt? Vagy már ne eröltessem tovább?

Nagyon szépen köszönöm hogy elolvastátok ezt a kis figyelmeztetés szerűséget.

Köszönöm:

Allison 

HoldfogyatkozásWhere stories live. Discover now