Sikerült megírnom két fejezetet is. Remélem ez is tetszeni fog nektek. Sajnálom hogy mindig ilyen sokat kell várni a részekre. Megígérném hogy jövőre sűrűbben lesznek részek csak hogy nem vagyok benne biztos hogy sikerülne magam tartami hozzá.
BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENIKEN!!!!!
Sok puszi: Alli
Holdfogyatkozás
24.Fejezet
Egy titok kiderül
Hátamat az ajtónak vetettem és mély levegőt vettem. Elment. Legalábbis remélem. A többiek nincsenek itthon, mivel Scott falkagyűlést hívott össze. Csak egy dolgot nem értek. Azt mondták James a mágusfarkasra vadászik. De én ne... te szent isten. É... én... vagy... vagyok... a... mág... mágus... mágusfarkas. Na, ez lesokkolt. Pedig sejtettem, hogy ezért vannak a rémálmaim. Mégis sokként ért, hogy tényleg én vagyok az. Az erkélyajtót reteszre zártam és elmentem lefeküdni. Órákon keresztül csak forgolódtam. Bár ki tudna nyugodtan aludni, ha kiderül, hogy ő a mágusfarkas? Végül nagy nehezen el tudtam aludni. Alig aludtam három órát és megszólalt az ébresztőm. Morogva végezetem el a reggeli teendőimet. Felvettem egy rózsaszín nadrágot egy fekete-fehér kockás inget és a jól megszokott bakancsom. A hajamat csak simán kifésültem és a középső tincset egy hullámcsattal a fejem tetejére erősítettem. Ma Beccával és Rosival mentem vásárolni. Már nagyon vártam, hogy végre szombat legyen. És ma az van. Lebaktattam az étkezőbe. Aztán indultunk is Los Angeles-be. Öt óra utazás után meg is érkeztünk. Megtalálva a város legnagyobb plázáját bevetettük magunkat a butikok sokasága közé. A vásárolgatásra még Becca szoktatott rá. Azóta megszállott ruhabolond vagyok. Egész délelőtt vásárolgattunk. Már majdnem meg feledkeztem a mágusfarkasos hülyeségről. De csak majdnem, ez az egész követett, mint a sötét árnyék. Hazafelé úton szakadt az eső. Ha minden igaz képes vagyok varázsolni nem? Hát akkor próbájuk ki. Behunytam a szemem és erősen arra koncentráltam, hogy álljon az eső. Amikor kinyitottam a szemem: láss csodát! Elállt az eső. Szóval tényleg én vagyok az. Meg kéne tanulnom néhány bűbájt! De otthon még utána kell néznem ennek a legendának. Mert valami furcsa előérzetem van ezzel a dologgal kapcsoltban. Rebecca vezetési stílusának hála három óra alatt hazaértünk (odafele Rosi vezetet ezért volt öt óra). Haza érve vacsi után rögtön megtaláltam az ágyamat mivel nagyon fáradt voltam. A két lány lehúzta az energia szintem. Gyorsan elaludtam. Álmomban egy középkorbéli kis fakalyibában voltam. A házban Moira volt és egy körülbelül vele egy idős fiú. Volt az egész helynek egy mágikus kisugárzása. Láttam, hogy a srác magyaráz valamit Moirának. De hang nem volt. De nem is kellet hang, rá jöttem ki a srác. Még Kate mondta anno, hogy Merlin leszármazottja a mágusfarkas tanítója. Az-az ő Merlin, ha minden igaz. Te szent... Merlin a leghíresebb mágus a világon, én pedig láthatom, még ha csak látomásba is. Nagy durranásra ébredtem. A hangok a nappaliból jönnek. Felvettem a pizsamámra egy inget és lementem megnézni honnan jönnek a hangok. Ahogy beléptem a nappaliba már csak azt láttam, hogy a Berserker az ablakon át távozik. Remek! Már sehol sem lehet nyugodtan az ember. Aiden csak intetett, hogy menyek fel nyugodtan. Visszamentem, de aludni már nem tudtam. Így inkább bekapcsoltam a laptopom és beütöttem a keresőbe hogy a „Mágusfarkas legendája". Keresgélni kezdtem csak azt nem tudom, hogy mit. Míg meg nem láttam egy mondatot. „A mágusfarkas a farkasok húga. Minden farkas és vérfarkas tiszteli és védi őt!" Most akkor mi a franc van? Jó nekem ebből ennyi elég mára, és lecsaptam a laptopom tetejét. Egész vasárnap a többiekkel dumáltam, hogy eltereljem a figyelmem a legendáról. De sajnos a hétvége is egyszer elmúlik. Hétfő reggel még a szokásosnál is nehezebb volt. Csak nagy nehezen végeztem el a teendőimet. Hosszas válogatás után felvettem egy szürke inget, koptatott farmert és az elmaradhatatlan bakancsot. Felkaptam a táskámat ás lerohantam az étkezőbe. A gyors reggeli után már mentem is Rosival a suliba. Láttam, hogy valami baja van. Szerintem sejthet valamit. De ha sejt is nem tudhatja meg. Úgy döntöttem egyelőre senkinek sem mondom el. Láttam a vöröskén hogy nagyon aggódik valami miatt. Azt már tudom, hogy ő és Alex titkolnak valamit. Már csak az a kérdés mit! De igazából nem érdekel, nem állok neki nyomozni, mint a lányregényekben.
KAMU SEDANG MEMBACA
Holdfogyatkozás
Fiksi PenggemarÉvek teltek el mióta eljöttünk otthonról. De most tíz év után vissza tértem, én is és a testvéreim is. A múltat jó lenne elfelejteni, de nem fogom mert a múlt a részem az alkotta a jelenem. A személyiségem is ettől függ. Ez alkotta meg hogy ki vagyo...