Sziasztok! Itt az új fejezet! Puszi: Alli!
Holdfogyatkozás
6.Fejezet
A buli
Leparkoltam a házunk előtt és bementem a házba. Aiden Ethan és Derek a nappaliban „Beszélgettek" (inkább mondható veszekedésnek). Lora és Kali pedig a vacsorát készítették. Cora pedig az étkezőben a pasijával Kollal skype-olt. Letettem a táskámat a nappaliban. Utána bementem a konyhába és Kali mellé léptem.
· Szia Kali! – öleltem meg a nevelőanyámat.
· Szia, Lora!- öleltem meg a nővéremet is.
· Mit szeretnél hugi? – nézett rám gyanakvóan a nővérkrém.
· Lesz egy buli! Lydia Martin tóparti házában és minden osztálytársam elmegy. Mivel ritka alkalom hogy a gólyákat meghívják egy buliba! Ezért nem lehetne, hogy mondjuk én is elmenjek? Hajnali kettő előtt hazaérek, esküszöm! Csak beszélgetni akarok a barátnőimmel és igen, vannak ketten is. Emili és Nina. Na, akkor mehetek? - hadartam nekik egy levegővel. Kali már majdnem rábólintott, amikor megszólalt Aiden...
· Szerintem meg nem a kiscsajok miatt akarsz menni! Hanem a szőkeség miatt hogy is hívják... Liam! - szólt közbe, mire Kali kérdőn nézett rám.
· Téves, ő egy másik csajjal megy! – mondtam.
· És mégis kivel? – kérdezte Derek bekapcsolódva a vitába.
· Egy harmadikassal! A neve Kira! – mondtam.
· Csak nem féltékenységet érzek a hangodban hugi? – kapcsolódót be Cora is.
· Mért lennék féltékeny, amikor a srác arra se méltatott, hogy szóljon, buli lesz! – Mondtam sértetten.
· Hát, ha nem ő, akkor ki szólt? –kérdezte Aid csevegő hangnemre váltva.
· Mason! – mondtam ki a nevét.
· Akkor nincs probléma! – szólt közbe most már Eth.
· Mért ne lenne, két srác is hajt a húgunkra! – mondta Aiden. Ez lehetetlen, miért hiszi azt, hogy testőrre van szükségem. Pedig tudja, hogyha baj van ő az első, akit hívok.
· Mason kétlem! Mert képzeld el tesó, hogy nem én egyedül vagyok meleg az iskolában. Mert ő is meleg. – Eth ezen kijelentésére halottam, ahogy a többiek álla kopog a padlón.
· Tudjátok mit, alkut ajánlok! Aid és Eth is eljön a buliba és figyelhetnek rám! – fejtetem ki a véleményem.
· Jó! – bólintottak rá mind. Így felmentem és elkészültem. Semmi különlegeset nem vettem fel. Csak egy fekete miniszoknyát, piros inget, a délelőtt hordott, bőrdzsekit és egy rockercsizmát. A hajamat begöndörítettem így loknikban omlott a vállamra. Sminkeltem. Miután elkészültem lementem a földszintre, felvetem a kocsi kulcsom és elindultam a tóparti házhoz. Az ikrek pedig jöttek utánam. A házhoz érve már messziről halottam a zenét. Mikor leállítottam a kocsit, és ahogy ki akartam szállni Aid majdnem lekaszálta az ajtót. Ezért kapott tőlem egy meg semmisítő pillantást. Ezek után elindultam befelé. Szereztem egy pohár piát és úgy járkáltam össze-vissza. Egyszer csak megláttam Emilit közeledni.
· Szia, Niki! – jött oda hozzám ő és Nina.
· Hali! – köszönt a szőke lány.
KAMU SEDANG MEMBACA
Holdfogyatkozás
Fiksi PenggemarÉvek teltek el mióta eljöttünk otthonról. De most tíz év után vissza tértem, én is és a testvéreim is. A múltat jó lenne elfelejteni, de nem fogom mert a múlt a részem az alkotta a jelenem. A személyiségem is ettől függ. Ez alkotta meg hogy ki vagyo...