16. Fejezet

491 18 2
                                    


Holdfogyatkozás

16.Fejezet

Régi barát, új ellenség

· Szia, Niki! Beszélnem kell veletek! – mondta.

· Kate...

· Beszélnünk kell! – mondta és a csuklómnál fogva a napaliba rángatott. – Niki hívd fel Allisont hogy jöjjön ide! De azt is mond meg neki, hogy nem támadni jöttem. – mondta Kate. Amikor ezt az üzenetet átadtam Alli a túloldalon majdnem elájult. De mondta, hogy húsz perc és mindenki itt lesz. Ami így is lett. Érdeklődve ültük körül a vérjaguárt.

· Szóval azt szeretném mondani... - de Scott nem hagyja, hogy befejezze.

· Meg kéne várni Jacksont! – mondja.

· Nem! Pont erről van szó! Néhány napja a főnököm megjelent, hogy kapok egy társat. Amikor ember voltam még Cris mutatta be. Rá gyanakodtunk, amikor egy új béta volt a városba. De ezt a történetet már mind ismeritek. Még Mexikóban hallottam, hogy Derek átváltoztatta, aztán vérfarkas helyett kanima lett. Szóval a főnököm azt mondta, hogy ő lesz a beépített emberünk a falkában. Tudom, hogy nem hisztek nekem, de ez az igazság, elárultak titeket. Nem muszáj hinni nekem, de én már nem akarok többet ártani. Már csak azt akarom, hogy Cris és Allison egy nap megbocsássák a szörnyű tetteimet. El akarom mondani, hogy nem én, vagyok a fő gonosz, engem is és a vadászokat is csak irányítják. – mondta és felállt és halottuk az ajtó csapódását.

· Oké, ez furcsa volt. De vajon mit akart ezzel? – szólalt meg először Stiles.

· Nem tudom, hihetünk-e neki. – mondja Lydia.

· Én hiszek! – mondtuk Alexszel szinkronban. Aztán elég furán néztük egymásra. Én tényleg bízok benne az álmaim miatt. – Mr. Argent, maga mit gondol? – kérdezi Alex Allison apukáját. Hisz csak az ő húgáról van szó.

· Nyugodtan hívjatok csak Crisnek! Az a véleményem hogy a húgom sok szörnyűséget csinált, de most igazat mondott. Habár ez korántsem biztos, de azért jó lesz fél szemetekkel Jacksonra figyelni. – én bízok benne, ahogy a bátyja és Alex is.

· Én fogalmam sincs miért, de meg bízok benne. – Scott szavain mindenki meg lepődött.

Mivel már esteledett anya mindenkit haza zavart, mert holnap suli. De anya vacsora közben mondta, hogy örülne ha Rosit elvinném a suliba addig, amíg nincs kocsija. Ezután felmentem a szobámba és lefeküdtem. De csoda módjára reggel kialudtan ébredtem. Mivel tudom, hogy ma reggel érkezik a nővérem egoista vámpír pasija. Ezért direkt előbbre állítottam az ébresztőmet. Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet és felvettem egy fekete csőnadrágot, egy fehér trikót, egy rózsaszín tornacsukát és egy ugyancsak rózsaszín sálat. A hajamat simán felcopfoztam, utána sminkeltem. A földszinten csapódott az ajtó így gyorsan lementem. Lent megéreztem az egoista vámpírunk szagát.

· Szia, Kol! –vágom fejbe egy díszpárnával.

· Hé, hé! A hajam! Becca szólj, rá tönkre teszi a hajam! – hú hogy ez mennyire hiányzott! Amióta elköltöztünk nem ütögethettem a páva fejét.

· Páva vérszívó!

· Bolhás! – szokás szerint veszekszünk.

· Elég legyen, a vitából a végén az egész házat felveritek. – szól ránk Becca.

HoldfogyatkozásTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang