Sziasztok! Sajnálom hogy múlt héten nem volt rész, de teljesen elúsztam. A gépemet bekapcsolni sem volt időm írni meg csak a füzet hátuljába. Szóval nagyon sajnálom és ezentúl megpróbálom tartani a határidőket.
Puszi: Alli!
Holdfogyatkozás
13.Fejezet
Suli, Kate, Rémálmok
„Ekkor elkezdett zúgni a fülem a szemem előtt pedig fekete pontok jelentek meg. Mikor kitisztult a kép, már kicsengettek és Liam vonszolt ki valahogy a teremből az udvarra. De a levegőben megéreztem Kate szagát. Megint."
Megpróbáltam szólni a fiúnak, hogy Kate veszély van. De egy árva hang sem jött ki a torkomon. Amikor újra feleszméltem már a lelátónál voltunk. Ahogy körülnéztem megláttam a McCall falkát név szerint.: Allison, Lydia, Kira, Erica, Isaac, Boyd, Stiles, Scott, Malia. Az ikrekkel és Alexszel kiegészülve. Mindegyikük szemében az aggodalom csillogott. Scott szólalt meg először.
· Srácok jelen pillanatban az lenne a legjobb, ha mindenki hazamenne. Mivel semmi jót nem érzek azzal kapcsolatban, hogy Kate a suli körül van valahol. Felhívtam anyát azt mondta szerez nekünk igazolást a kórházban. Szóval miután becsengettek mindenki bemegy a cuccáért és hazamegy.
Erre egyöntetű bólogatás volt a válasz. Miután összeszedtem a cuccaimat és elindultam a kocsim felé, valaki mellém ugrott. Mire akkorát síkitok hogy a „támadóm" majdnem hátraesett a meglepetéstől.
· Oh, Alex te meg mégis mit csinálsz! – kérdeztem a földön ücsörgő fiút.
· Hát csak az akartam megkérdezni, hogy nem mehetnék veled haza? Úgyis egy helyen lakunk és semmi kedvem gyalogolni. – mondta és boci szemekkel nézett rám.
· Jó pattanj be! – beültünk és elindultunk haza. Körülbelül az út negyede telt el mikor megszólalt.
· Amúgy ki az Kate?
· Kate Argent! Allison nagynénje. Három éve meghalt, pontosabban azt hittük meghalt. De e helyett vérjaguárrá vált és most bosszút akar állni McCall-ékon és rajtunk. – meséltem el annyit-amennyit tudtam.
· Hogy vér micsoda? – kiakadtak a szemei.
· Jaguár! – mondtam fuldokolva röhögéstől. A házba érve még mindig a kérdésén röhögtem. Szegény így első ránézésre nem nagyon járatos a farkas mitológiában.
· Hát ti? – dugta ki a fejét a konyhából Lora.
· Kate a suli körül körözött ezért Scott hazaküldött mindenkit. Az anyukája meg ugye a kórházba dolgozik, így majd szerez nekünk a mai napra igazolást. – magyaráztam el a nővéremnek.
· Hogy nektek milyen átkozott nagy szerencsétek van! – szólalt meg mögöttem egy mély rekedtes hang.
· Szia, Derek! Hát, akinek jut, annak jut! – tök jó hogy két hétig nem volt suli és most az első óra után hazaküldtek minket. Ebből a nézetből örülök Kate-nek. Hisz miatta vertük szét a sulit és miatta kellet ma is hazajönnünk.
· Sziasztok! – jöttek be az ikrek is az étkezőbe.
· Ti is? Ez most komoly suliba járni luxus?
· Hát nagy mázlink van a sulival, az egyszer biztos! – mondta Ethan.
· És meddig lesztek megint itthon? – kérdezte a konyhából kilépő Cora.
YOU ARE READING
Holdfogyatkozás
FanfictionÉvek teltek el mióta eljöttünk otthonról. De most tíz év után vissza tértem, én is és a testvéreim is. A múltat jó lenne elfelejteni, de nem fogom mert a múlt a részem az alkotta a jelenem. A személyiségem is ettől függ. Ez alkotta meg hogy ki vagyo...