20. Fejezet

442 23 5
                                    

Sziasztok! Bocsánat hogy ilyen későn hoztam az új fejeztet. De csak sikerült remélem tetszik. Csillagozzatok és komizzstok ha tetszik.

Puszi! Alli

Holdfogyatkozás

20. Fejezet

Különles történet, és egy régi ismerős

· Srácok, egy bérgyilkos van a városban. És ránk vadászik... - mondta Stiles.

· Hogy mi van? – akadtak fenn a szemeim.

· Több embert is megöltek. Ugyan úgy.

· És honnan tudod, hogy bérgyilkos és nem csak egy sima sorozat gyilkos?

· Hát... őhm... erre nem is gondoltam.

· És hogy haltak meg?

· Kitépték a torkukat és egy csepp vérük sem volt! – mi a...?

· Vámpír. – suttogtam.

· Hogy mi...?

· Vámpír, a tettesűnk egy VÁMPÍR! – a két fiú kigúvadt szemmel nézett rám.

Én pedig elindultam infóra. Az óra hamar eltelt. A következő órám Irodalom volt. Óra végére már nagyon untam magam. A tanár csak magyarázott és magyarázott. Segélykérőn néztem a mellettem már majdnem alvó Aidenre. De így jobban megnézve lehet, hogy már alszik. Ekkor... kopp... egy kréta pattant le a homlokáról. Legalább nem csak engem dobálnak meg a tanárok.

· Köszönöm, hogy megtisztelsz minket a figyelmeddel. – förmedt rá a tanár.

Már csak két hét és téli szünet. Persze nagy gőzzel keresik, hogy ki verte szét a sulit... MEGINT! Eszünk ágában sincs feladni magunkat. Miért? Mert megkérdeznék, hogy miért tettük. Azt meg csak nem mondhatjuk, hogy egy csapat Berserkerrel harcoltunk, mert a végén még az Echoen (dili) házban kötnénk ki. Az meg nem mutat jól a főiskolai felvételiben. Ekkor megszólalt a szabadság hangja... a... CSENGŐ! Én pedig felkeltem és a bátyámat is kihúztam a teremből. Mindketten mentünk a következő óránkra, ami ellenkező irányba volt. Ami az én esetemben Spanyol volt. Még be se fordultam a sarkon mikor valami keménybe ütköztem és padlót fogtam. Ahogy felnéztem a valamire vagy inkább valakire a szemeim kikerekedtek... Damon. Kol bátya Damon Salvatore, vámpír. De mit keres itt...?

· Hogy vagy ordaska? – kérdezet gúnytól csöpögős hangon. Már azon voltam, hogy tökön rúgom.

· Jó! Köszönöm kérdésed. És te pióca? – kölcsön beszólás visszajár.

· Látom, a nyelved még mindig fel van vágva!

· Látom még mindig olyan bunkó vagy, mint mikor eljöttünk! – és indultam tovább. Ő nagysága pedig jött utánam. – Damon kopj le! Órára kell mennem!

· Jó én lekopok, csak mond meg a címeteket. Beszélni akarok az öcsikémmel. De a címet nem mondta meg!

· Wolf life 234

· És hogy találjak oda?

· GPS? – és bementem a spanyol terembe, ott hagyva a bosszankodó vámpírt. És leültem Mason mellé. Utálom a Spanyolt. A tanár bejött és az óra elkezdődött. Még szerencse hogy Masonnak be nem áll a szája. Meg is halnék unalmamban, az szent. Igaz, ezért kívülről fújom azt, hogy melyik csapat milyen versenyt nyert, meg hogy Liaméknak mikor lesz meccsük, hogy mikor kinél milyen buli lesz. Ez a jó abban, ha fiú a padtársad, be nem áll a szája. És persze mindig engem csesznek le vagy dobálnak meg krétával. Matektanárnő is mindig megdobál. Pedig ott is mindig Liam – per pillanat Seth – beszél.

HoldfogyatkozásWhere stories live. Discover now