17. Fejezet

483 20 2
                                    

Sziasztok! Bocsi. Tudom hogy manapság össze vissza vannak részek. Soha nem sikerül időre elkészülnöm velük vagy ha mégis akkor meg felrakni felejtem el. Szóval bocsi.

Alli

Holdfogyatkozás

17.Fejezet

Zavaros dolgok

Reggel hulla fáradtan másztam be a fürdőmbe. Amikor megláttam magam a tükörben majdnem szívrohamot kaptam. A tükörből egy táskás szemű kialvatlan én bámult vissza. Gyorsan beálltam a forró víz alá, hogy valamennyire felébredjek. Ma este lesz a Halloweeni buli, amire hála Liamnak bejutottunk. Gyorsan visszamentem a szobámba és felvettem egy rózsaszín csőnadrágot, egy fehér pólót, egy fekete cipőt és egy a bőrdzsekit. Sminkeltem és kibontottam a hajam. Felvettem a táskámat és mentem reggelizni. Reggeli közben a kiderült, hogy az ikrek behozzák Beccát, Kolt és Corát. Utána Rosi-val elindultunk suliba. A parkolóban a szokásos kis csapat várt minket. Aztán mindenki elindult az órájára. Én az ikrekkel és Liammal indultam meg a gazdaságtan terem felé. Az óra unalmasan telt. Utána bioszunk volt. Amit sikeresen átdumáltam Emivel. Aztán még volt egy Infóm és egy irodalmam ebédig. Ebédnél Stiles mondta, hogy összevont tesink lesz utolsó két órában. Meg azt, hogy terepfutás lesz. Aztán még volt egy spanyolom tesiig. A tesi jó volt végig a lányokkal dumáltam. Aztán mindenki haza ment készülődni a bulira. Még volt négy órám elkészülni így leültem kajálni Rosival. Aztán nekiláttam a készülődésnek. A hajamat begöndörítettem sminkeltem és felvettem a tegnap vett ruhákat. És már indultam is a földszintre ahol a többiek már csak rám vártak. Aztán elindultunk a buliba. A parkolóba érve már alig hallottam valamit az üvöltő zenétől. A kis tömegünk már várt minket a parkolóban. Amint beértünk én rögtön letámadtam a piás pultot. Tudom, hogy még csak tizenöt vagyok, de a vérfarkasok nem rúgnak be, az alkohol nem fog rajtunk, sajnos. Ekkor a semmiből bukkant fel Liam mellettem.

· Hali! Niki nincs kedved táncolni? – mosolygott rám.

· De van! – mondtam, erre elkezdett a táncparkett közepe felé húzni. Vagy egy órán keresztül táncoltunk. Aztán szereztünk egy kis piát és kimentünk.

· Niki, Scott agyon üt, ha megtudja, hogy berúgtam.

· Azért biztos nem mivel a vérfarkasok nem tudnak berúgni, nem fog rajtunk az alkohol.

· Ez komoly? Jó én már voltam részeg és nem fog hiányozni! De Stiles azt mondta te született farkas vagy így soha nem tudsz berúgni? –hadarta a kérdést.

· Nem bizony! Örök józanságra vagyok ítélve. – felpattantam és elkezdtem visszahúzni az épület felé. Ahogy kinyitottam az ajtót egyenesen Jacksonnak mentem.

· Bocsi!- mosolyogtam rá.

· Á, semmi! – legyintett és tovább ment.

· Niki! – szólalt meg Liam már az épületben.

· Igen?

· Kérlek, kerüld el Jacksont. Scott azt mondta kerüljük, de azért a fél szemük rajta legyen, a másik fele meg Kimberlyn.

· Rendben akkor kerülöm őket, jó?

· Igen! Jó! –mosolygott és ismét táncparkett közepe felé húzott. Olyan éjfél felé mindenki úgy döntött haza tántorog, mivel holnap suli. A parkolóban vártam Rosit, mikor egy hatalmas csattanást halottam. Így gyorsan odarohantam. Egy srácot láttam a jobb lábában egy nyíllal.

HoldfogyatkozásTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang