12. Fejezet

631 26 0
                                    

Sziasztok! Péntek lévén itt az új fejezet. Remélem tetszeni fog! Csillagozzatok és kommenteljetek ha tetszik!

Puszi: Alli!


Holdfogyatkozás

12. Fejezet

Zűrzavar

Szia, Niki! – mondta

Alex?

· Niki ki az? Megjött Kira? – kérdezte Aiden, de nem tudtam válaszolni. Amint megláttam a srácot, az arcomra fagyott a vigyor. – Niki mi történt? Ki a csávó?

· Nem tudom! – de a hangom inkább tükrözött félelmet, mintsem nemtörődömséget.

· Alexander vagyok! – nyújtott kezet a bátyám felé.

· Aiden! – szerintem a bátyám sejti azt, hogy a sráccal valami nem klappol.

· Nem ismertek egy bizonyos Niki Halet? – kérdezte mire összenéztünk Aiddel.

· Miért is? – ne baszki, Aid feje egy lufihoz hasonló, gyanítom, mindjárt robban.

· Mert beszélnem kell vele sürgősen. – látszik a szemében a félelem szikrája.

· Én vagyok Niki Hale, szóval miért keresel? – nagyon idegesít, hogy nem mondja el, miért jött.

· Azt négy szemközt szeretném megmondani! – valamiben sántikál.

· Na, azt már nem kispajtás! Vagy itt helyben megmondod, mit akarsz a húgomtól, vagy elmész a jó messzire. Megértetted szépfiú? – a gyanúm beigazolódott, Aiden robbant. Erre a nagy hangzavarra mindenki kidugta a fejét. De egyetlen egy dolog tűnt fel nekem az, hogy Kali nem lepődött meg Alex érkezésén.

· Oh, istenem, Aiden így kell fogadni a családunk egyik barátját? Alex gyere be és ne foglalkozz Aidennel. – szóval a család barátja mi? A nevelőanyám tud valamit. Már csak az a kérdés mit. Kira pedig pont ezt a pillanatot választotta a megérkezésre. Így már a teljes McCall falka és a családunk ült le Kalival szemben az előbbiekre magyarázatott követelve.

· Emberek ő itt Alex. Ő egy mágus és a mai naptól fogva egy ideig a városban fog lakni. Mivel a családunk barátja ezért az itt tartózkodását a mi házunkban fogja tölteni. – jelentette ki Deaucalion. Ez egyre csak jobb lesz.

„Aiden szemszögéből"

Scott már majdnem teljes falkája a házunkban lebzsel. Már csak a vérrókát várjuk. Mikor újra csengetnek, Niki rohan ajtót nyitni és aztán semmi. Így jobbnak látom utánamenni.

· Niki ki az? Megjött Kira? – de az ajtóban nem a róka, hanem egy srác ált. Akinek a képe már most nem szimpi. De ami végkép betette a kaput az a húgom arcán ülő félelem volt. - Nix mi történt? Ki a csávó?- ezután kiosztottam a srácot. Erre a nagy ordibálásra mindenki kijött.

Miután a fiút elküldtem melegebb éghajlatra, az én egyetlen drága jó édesanyám közölte, hogy a családunk barátja és hogy nálunk fog lakni. Hát nem remek? De egyet tudok, ha csak csúnyán néz Nixre én kicsinálom. Lehet, hogy nem néznék ki belőlem az emberek, de Niki a kishúgom, ha nem is vérszerinti, de úgy tekintek rá és a többiekre is. Ha valaki bántaná, én azt ki csinálnám. Mivel nekem ők a családom. Scotték egész nap itt voltak. Ennek eredményeként most már én is összehaverkodtam velük. De azért a szöszit még szemmel tartom. Niki szerintem eddigi életébe nem pletykált annyit, mint ma Lydiaval és a többiekkel. A srác, mint időközbe kiderült Alex egyre normálisabbak tűnik. Habár van benne valami furcsa. Csak azt nem tudom, hogy mi.

HoldfogyatkozásWhere stories live. Discover now