14. Fejezet

632 22 3
                                    

Sziasztok! Itt az új fejezet, bár ezt látjátok. Mindegy is jó olvasást. Ez megint egy helyes mondatra sikerült. De nem is dumálok itt össze vissza. Ha sikerült elnyernem a részel a tetszésedet akkor csillagoz és kommentelj. Szóval csak a szokásos sablon szöveg.

Puszi és ölelés: Alli! 


Holdfogyatkozás

14.Fejezet

Egy titok félig kiderül, és már újabb kerül a helyére


Edzés után hazamentünk, vacsoráztunk aztán még beszélgettünk egy kicsit. Végül Kali elküldött minket aludni mivel 21:32 volt. A szobámba felmentem onnan pedig egyenesen a fürdőbe. Jól esett a forró víz a bőrömnek. Közbe eszembe jutott, hogy már majdnem három hónapja itt lakunk. Ez a pár hónap olyan gyorsan elrepült és annyi minden történt. Hisz azért jöttünk ide, hogy itt tanuljak, és hogy elkapjuk a családunk gyilkosait. És Kate itt van, mi pedig elkapjuk. Hogy féltem az itteni falkától, akik mostanra a legjobb barátim. Találkoztam Liammal megismertem Masont, Emilit és Ninát. Ez az egész város egy természetfeletti paradicsom. Megráztam a fejem és kiszálltam a zuhany alól és bedőltem az ágyamba. Már fél álomba voltam mikor valaki kopogott az ajtómon. Egy morgás után kivánszorogtam és kitéptem az ajtómat.

· Aiden mit akarsz este 11 órákkor? – mi a francot akar ez itt éjnek évadján!

· Hát csak azt akartam kérdezni, hogy! Őhm... hogy... szerinted... izé... őhm. Vedd, úgy hogy itt se voltam. – rohant be a szobájába.

 Hu, ez fura volt, gondoltam miközben visszadőltem a pihe-puha ágyikómba. Az álmok világa rögtön magába szippantott. De csodával határos módon semmilyen mágus farkasos álmom sem volt. Így reggel hosszú idő óta először kipihenten ébredtem. A reggeli teendőim elvégzése után felvettem egy csőfarmert, egy szürke trikót rá pedig egy fekete félvállas pulcsit.

 A reggeli teendőim elvégzése után felvettem egy csőfarmert, egy szürke trikót rá pedig egy fekete félvállas pulcsit

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

A hajamat erős copfba fogtam utána pedig sminkeltem. Miután mindennel végeztem lementem reggelizni. Nagy mázlimra holnap szombat és mennek Alexnek autót venni. Így nem nekem kell majd őt fuvaroznom a suliba. Mivel ma még nincs kocsija így ismét én viszem a suliba. Egyszer csak megszólal...

· Amúgy mit álmodtál a múltkor mikor éjjel találkoztunk? – a francba elmondjam neki vagy nem kéne, lehet, hogy őrültnek nézne, ha elmondanám, hogy egy ezer éves vérfarkas legendával álmodok mostanában.

· Nem emlékszem már! – nem tudhatja, meg hogy a mágus farkasról álmodok szinte minden éjjel.· Hazudsz! – mondta egyszerűen.

· Nem igaz! – na, jó tényleg hazudok, de ezt ő nem tudhatja.

· De, hallom a gondolataid, és nyugi nem nézlek bolondnak!

HoldfogyatkozásTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon