(Newerzone macerasından 3 gün sonra Marco kraliyet arşivlerinden aldığı kitapları incelemeye başlamıştır)
Marco, offf, bundan da birşey çıkmadı.
Artık vaz mı geç sen acaba? Birşey çıkmayacağı çok bariz. Yani senin gördüğün şeyleri görüyorum ve 3 gündür sadece kitap görüyorum. Anılarınada bakmasam sıkıntıdan patlayacağım. Bak senin yaşadığın durum fazla eşsiz. Bununla ilgili birşey bulamazsın.
Marco, eşsizlik fazla olabilen birşey değildir. Sen hani benim zekama sahiptin.
Senin zekana sahip olmam kullanacağım anlamına gelmiyor.
Marco, hayır ama bu lafından anladığım kadarıyla buna gerçekten ihtiyacın var ama bir konuda haklısın bu olayın ne olduğunu Evil Marco bana söylemediği sürece büyük ihtimalle bulamam. O, bu konuda bilgi sahibi olan tek kişi. Bir saniye, sen dönüştüğümde bana ne olduğunu bilmiyorsun değil mi?
Hayır sadece görebiliyorum o kadar ama problem büyük ihtimalle senin sihrinde yada onun bağlı olduğu şeyde.
Marco, sihrimde mi? Bu ne demek oluyor?
Açıkcası emin değilim ama Butterfly Formunda tıpkı Mewgenliğin gibi senin kontrolün olmadan bir şeyler yapıyor ve Mewgenliğin sihrin ile alakalıydı.
Marco,(biraz düşünür)aslında bu mantıklı ama diğer teoriyi de düşünmeliyiz. O konuda ne demiştin?
Yada sihrin bağlı olduğu yer ile ilgili dedim. Yani KANLI AY'la ilgili.
Marco, Kanlı Ay'a bu kadar vurgu yapman gereksizdi ama buda mantıklı. Belkide Kanlı Ay'ın bana verdiği gücü kaldıramıyorumdur.
Senin ne kadar zayıf olduğunu bilen biri olarak bunun büyük bir olasılık olduğunu söylemem gerek.
Marco, illa benimle dalga geçeceksin değil mi? Sanki senin, benim içimde olmanı ben ayarlamışım gibi.
Hey! Farkında değilsin diye söylüyorum senin hala hayatta olmanın sebebi benim içinde olmam. Ben kendime geldiğimden beri, daha yarım yıl bile geçmedi ama şimdiden hayatını defalarca kez kurtarmak zorunda kaldım.
Marco, sanki bunu beni sevdiğin için yaptın. Ben ölürsem sende ölürsün.
Ve sen, beni öldürmeye çok niyetlisin. Bazen kendini öldüreceksin diye korkuyorum.
Marco, bilgin olsun diye söylüyorum son zamanlarda bunu düşünmüyor değilim.
Bu bir blöftü değil mi? Senin düşüncelerine nadiren dikkatimi vermiyorum da.
Marco, düşüncelerin, duygularım, anılarım, zekam, fikirlerim, gördüklerim hepsine erişebiliyor olman gerçekten çok, çok kötü.
Sen bekle, bu sadece bir başlangıç daha nelere nelere erişebileceğim ben.
Marco, seni-(uzun bir iç çeker) bak, bana bir iyilik yapıp bu olaylar bitene kadar konuşmaman mümkün mü acaba? En azından piskolojimi bozmazsın.
Bunu pek istemesemde şu kendini öldürme olayından yalan yok biraz korktum. Bu yüzden elimden geldiğince az konuşucam.
Marco, güzel bu durumda bende şu ömür çürüten ve saçma Mewni dilinde yazılmış olan kitaplara dönebilirim.
(Bunu söyledikten bir saniye sonra telefonu çalar)
Marco, oh be! Bunu söyleyeceğime inanamıyorum ama lütfen bu bir sihirli macera olsun. (Arayanın Star olduğunu görür) pekala bu kesinlikle bir sihirli macera olucak.(telefonu açar) dur tahmin edeyim bir sihirli macera değil mi?
Star, aslında pek sayılmaz. Sanırım Nachos'la ilgili bir sorun var.
Marco, NE?
Star, Tom ve Ryder'a onu Hekapoo'nun evine bırakmalarını istemiştin ya.
Marco, evet yoksa kaza mı yapmışlar? Ryder sürmeyi biliyorum demişti.
Star, zaten biliyormuş ama sorun bu değil. Ryder'ın söylediğine göre Nachos hastalanmış.
Marco,(sormaya korkarak) peki bu nasıl bir hastalıkmış?
Star, sanırım Deaten adında bir hastalıkmış.
Marco, DEAKEN! Hemen oraya geliyorum.
(Boyut makası ile yanlarına gelir)
Marco, bu ne zaman oldu?
Ryder, buraya doğru gelirken fark ettim. Büyük ihtimalle şu çiçeği ararken hastalandı.
C&D, o sarmaşıklardan bulmamız çok zor oldu ama buna değecek. Hayvana yazık olucak ama bu gerekli birşey. Ne kadarda üzücü oysa ki çok tatlı bir ejdersikletti.
Marco, bana bunu söylemediniz! Tam 3 gün boyunca bunu sakladınız.
Star, sende benden birşeyler gizledin Marco.
Marco, ve sende bana aynı şeyi yapmak istedin öyle mi?
Star, hayır. Ben sandım ki biz, bunu sana söylemeden halledebiliriz ama öyle olmadı. Üzgünüm tamam mı?
Marco, Star bende üzgünüm. Yine aşırı tepki gösterdim. Sanırım sizin gerçekten bana sakinleşmemi söylemeniz gerekiyor ama tedavileri gerçekten uyguladınız mı?
Ryder, Nachos hiçbirine tepki vermedi dostum.
C&D, onu tabiki de iyiliştirebilirdim. Hastalığının seviyesi çok düşükdü ama bazen fedakarlık yapmak gerekir.
Marco, tüm yöntemleri denedin mi?
Ryder, hemde hepsini.
Marco, Çok garip Nachos daha öncede buna yakalanmıştı.
C&D, NE??????
Marco, Onun türü Newerzone'da ki sarmaşıklardan birine karşı çok hassas ama farklı yöntemlerle tedavi edilebiliyorlar. Nachos'da daha önce bu yöntemlerden biri sayesinde kurtulmuştu. Neden şimdi işe yaramamış olsun ki?
C&D, lanet olsun. Eğer tedavileri uygulamadığım anlaşılırsa herşey mahvolur.
Ryder, han-hangi tedavi işe yaradı?
Marco, şu bitki karışımları ile yapılandı. Çok iyi hatırlıyorum. Newerzone maceram bitmeye çok yakınken bununla uğraşmıştık.
Ryder, o halde bir kontrol edeyim belkide bir malzemeyi yanlış kullanmışımdır.
C&D, ne yapıcam ben? Eğer bu başarısız bir aşama olursa resmen kendi benliğime bir hakaret olur. O günden sonra hiçbir şeyi yanlış yapmayacağıma dair kendime bir söz vermiştim. Bunu bozulmasına izin veremem. Ben kendimi kusursuz biri yapmak için herşeyimi feda ettim. Düşün G- yani Cipher düşün.... BULDUM!
Ryder, sanırım sorunun ne olduğunu çözdüm. Nachos sarmaşık yüzünden bu hale gelmedi.
Marco, nasıl yani?
Ryder, sen orada hiç sarmaşık gördün mü?
Marco, hayır.
Ryder, aynen öyle ve sadece sen değil kimse görmedi.
C&D, bunu akıl etmem çok iyi oldu. Biraz riskli bir doğaçlama yapmam gerekicek ama bunu başarabileceğimden eminim.
Marco, o zaman buna ne sebep oldu?
Ryder, kraliçe ile savastığımızı hatırlıyor musun? Babamın bir kitabına göre kraliçenin diğer ejdersiklet üzerinde bazı etkileri varmış. Buda O etkilerden biri olmalı dostum.
Marco, peki düzeltemez miyiz?
Ryder, üzgunüm ama bu imkansız birşey.
Marco,(aglamaklı bir şekilde)yani Nachos cidden ölücek mi?
Ryder, bir saniye aslında onu kurtarmanın bir yolu olabilir ama bu hiç hoşuna gitmeyecek birşey.
Marco, Nachos'u kurtarmak için her şeyi yapmaya hazırım. Sadece ne yapmam gerektiğini şöyle yeter.
Ryder, hatırlarsan içinde ki şeytan sen ne kadar kötü zarar görürsen gör seni iyileştiriyordu. Belkide aynısını Nachos içinde yapabilir.
Marco, ama ona dönüşemem. Kendi büyü gücümle yapsam olmaz mı?
Ryder, onu iyileştirebilmek için çok güçlü sağlık sihri gerekiyor ama hiçbiriniz o kadar güçlü değilsiniz.
Marco, o halde başka şansım kalmadı. M&D, bunu gerçekten yapabilir misin?
Ne yapmaya çalıştığını anladım. Bende bu kısmı gerçekten halletmeyi düşünmediğini sanmıştım.
M&D, ne?
Boşver. Ne var biliyor musun? Aslında bunu yapabilirim ama-
M&D, kontrolü sana vermem gerekiyor.
Olayı çözmüşsün.
M&D, peki o zaman kontrolü al ve onu iyileştir.
(İfrit Marco'nun kontrolü ele geçirdikten sonra)
Marco, herkese merhabalar. Bugün ne kadarda çok kişiyiz böyle. Bu yapacağım şovu çok daha ilginç bir hale getiriyor.
Star, Hadi bir an önce Nachos'a yardım et ve git.
Marco, ne kaba, buna bayıldım ama herşey sırayla, önce bir işi halletmem gerekiyor.
(Bir süre bekler ve bizimkilerin anlayamayacağı birşeyler yapar)
Tom, halletmen gereken iş bu muydu? Sadece olduğun yerde durdun o kadar.
Marco, görünüş aldatıcıdır 'dostum'.
Star, işin bittiyse artık Nachos'u iyileştirebilirsin.
C&D, salaklar, İfrit'in bunu yapabilecek olması bunu yapacağı anlamına gelmiyor.
(İfrit Nachos'u hızlıca iyileştirir)
C&D, NE-NEDEN!!!
(İfrit, yüz ifadesinden Cipher'ın bir açıklama beklediğini anlar)
Marco, bir şeytan ve bir lanet olabilirim ama ayrıca bu çocuğun anılarına sahibim ve bu yaratığın onun için önemininde farkındayım. Bu yüzden kendinizi şanslı sayın. AĞĞĞ hadi ama en azından bana bir süre daha verebilirsin. AĞ, iyi iyi hâlâ kontrol büyük oranda sende ya hemen üstünlük kurmaya başla.(Marco yeniden kontrolü ele alır)
Marco, Nachos! Artık iyisin değil mi dostum?
Jenna, onun konuşamadığını biliyorsun değil mi?
(Nachos kudretlice bağırır)
Marco,(gülerek)ben cevabımı aldım.
Ryder, iyileşmesine çok sevindim. Onu kurtaramasaydık çok üzülürdüm.
C&D, İfrit amacını gerçekleştirdiğine göre sonunda ölüm olup olmaması pekde önemli sayılmaz. Neyse bu işlemde bittiğine göre İfrit kontrolü tamamen ele geçirdiğinde gücü en üst düzeye ulaşacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star vs. forces of evil geçmişin hayaletleri
ActionSihir gitse bile eski bir tehlike yeni bir düşmanla geri gelmeye hazırlanıyordu.