S3: Ara Bölüm 4: İfrit vs. Evil Marco

23 5 0
                                    

(Evil Marco ve İfrit savaşmaya başlamak üzeredir)
Marco, sonunda seninle savaşıcak olmak çok güzel.
Evil Marco, bunu söylediğime inanamıyorum ama hislerimiz karşılıklı
Solaria, sanırım bunu gerçektende yapıyoruz ha.
(Evil Marco Solaria'ya bakarak)merak etme sıra sana ve tabiki Cipher'a da gelicek ama şu anda sizinkinden daha önemli bir işle meşgulüm.
Marco,(sesini çok incelterek) ovvv beni onlardan daha mı önemli buluyorsun yani? Beni utandırmaya başladın.
Kristin, bu işi kavga etmeden çözebiliriz Marco.
Evil Marco, sende biliyorsun değil mi Kristin?!
Kristin, ben şey yani-onlar herşey bittiğinde senin kurtulacağını söylediler. Bu yüzden sana söylemedim.
Evil Marco, yani biliyordun!!!
Kristin,(uzun bir iç çeker) evet biliyordum.
Evil Marco, o halde üzgünüm ama bizim bu işi kavga etmeden bitirmemiz artık imkansız oldu.
Marco,(gülümseyerek) o halde dans başlasın!
(İfrit doğruca Evil Marco'ya saldırır. Evil Marco bu fiziksel saldırıdan kolayca kurtulur ama İfrit'in bu saldırının hemen ardından oluşturduğu patlama sonucu nerdeyse mağaranın dışına sıçrar ama kendini hızlıca toparlar ve İfrit'in oluşturduğu acı tornadosundan mükemmel bir şekilde kaçar. Ardındansa ellerinde ince ve uzun kılıçlar oluşturarak hızlıca İfrit'e vurur. Kılıçlar İfrit'e çarptıkları gibi kırılınca Evil Marco onun sandığından daha güçlü olduğunu anlar ama pozisyonunu değiştirmeyerek tekrar saldırmaya başlar. İfrit ise bu kez ona bu şansı tanımaz ve bulundukları mağaranın zeminini hareket ettirerek bir deprem yaratır. Evil Marco bu hamle sonrasında afallar ve İfrit'e ikinci bir saldırı yapacak zamanı verir. İfrit, Evil Marco'yu yakaladığı gibi onun etrafında zincirler oluşturarak hareket etmesini önler ama Evil Marco, İfrit'in üzerinde bir bulut oluşturduktan sonra ona bir yıldırımın çarpmasını sağlar. İfrit biraz dengesini kaybeder ama hızlıca yeniden acı tornadolarını oluşturur. Bu sefer tam 5 tane tornado oluşur ve Evil Marco'nun olduğu yere doğru ilerler. Bundan sonrada İfrit yerden lav çıkartır ve sürekli olarak patlamalar oluşturur.  Evil Marco bir süre hareket edemese bile en sonunda güçlerini kullanarak zincirlerini kırar ve oluşan lavı yok ettikten sonra mağaranın tepesinde onlarca bulut oluşturarak adeta bir ışık şöleni başlatır  ama bu ışığın kaynağı bulutlardan oluşan yıldırımlar olunca İfrit manzaraya pekde dikkat edemez ve oluşturduğu tüm acı tornadoları yok edililir. Evil Marco bu yıldırımlarla birlikte İfrit'in oluşturduğundan çok daha güçlü bir deprem oluşturarak onun karşılık vermesini önler. Bu saldırıdan hemen sonra oluşturduğu bulutların yıldırımlarının hepsiyle İfrit'e saldırır. İfrit bu saldırıdan olabildiğince kaçsada çok büyük zarar görür ve daha ne olduğunu bile anlamadan Evil Marco başka bir saldırıya başlar. Bu sefer devasa kaya parçaları oluşturduktan sonra bu kayaları birleştirerek adeta bir el yapar. Bu el İfrit'i yakaladıktan sonra onu yavaş yavaş ezmeye başlar. Evil Marco bundan sonra Solaria bakar)
Evil Marco, hazır olsan iyi olur çünkü sıradaki sensin.
(Aniden büyük bir patlama yaşanır)
Marco, cidden bu kadar kolay yenileceğimi düşünmedin değil mi?
(Evil Marco, ona doğru baktığında Butterfly Formuna geçtiğini fark eder ve savaş tekrar başlar. İfrit çok daha agresif bir tutum sergileyerek direk bir lanet ile saldırmaya başlar. Bu saldırı Evil Marco'yu etkilemeye başlayınca kendisine saldırmaya başlar. İfrit'te yerden alevden yapılma duvarlar oluşturarak Evil Marco'nun oluşturduğu bulutları dağıtır ve bu duvarları birlestirerek Evil Marco'nun etrafında bir kafes oluşturur. Ardından işi garantiye almak için  kendi gölgesini bir canavara dönüştürür)
Solaria, hmmm, anlaşılan birkaç yeni numara hazırlamış.
(Evil Marco güçlüklede olsa kendisine saldırmayı durdurur ama alev kafesinden kaçamaz ve kafes onu yavaş yavaş mağaranın iç kısmına savurur. Tam geri saldırmak üzereyken İfrit'in bir canavara dönüşmüş olan gölgesi tarafından darbe alır ve birden bire kendini acı içinde yerde bulur)
İfrit, ne yazık oysa ki daha yeni yeni ısınıyordum. Neyse zaten her güzel şeyin bir sonu vardır.
(Gölgesini kullanarak mağaranın zeminine gerçek anlamda yapışmış olan Evil Marco'yu yumruklamaya başlar ama birkaç yumruk darbesinin ardından gölgenin yumruğu büyük bir enerji patlaması ile birlikte yok edilir. İfrit bu durumu şaşkınlıkla izlerken Butterfly Formuna dönüşmüş olan Evil Marco gölge canavarın geri kalan kısmınıda hiç zorlanmadan yener)
Evil Marco, bu hayatta yapmaman gereken bazı şeyler vardır İfrit ve bunlardan biride beni kızdırmamak ama belli ki senin bundan haberin yokmuş. Neyse ki bu savaşın sonunda bunu herkesden daha iyi bileceksin.
İfrit, ha, sence ben bundan korkar mıyım?
Evil Marco,(alaycı bir şekilde)gizlemeye çalışma.
Marco, ne?
Evil Marco, yüzündeki o sinir bozucu gülüşün gitmesinden belli ki gerçektende bundan korkuyorsun ama merak etme bu kesinlikle yersiz bir korku değil.
Marco,(öfkelenerek)bakalım gerçektende bu lafları destekleyecek kadar güçlü müsün, yoksa sadece bir geveze misin?
Evil Marco, cevabı öğreneceğine pişman olacaksın.
(Evil Marco ellerinden güçlü bir ışın çıkartır. İfrit'te buna bir kalkan oluşturarak cevap verir. Bu kalkan tüm vücudunu korumaktadır)
Evil Marco, o kalkan seni sonsuza kadar korumayacak.
Marco, korumasıda gerekmiyor.
(İfrit yaptığı kalkanın emdiği enerjiyi kullanarak Evil Marco'ya geri saldırır ve kendiside onun yaptığı ışınlardan oluşturur. Evil Marco kanatlarını kullanarak bu saldırılardan oldukça kolay bir şekilde ve yavaşça İfrit'e yaklaşarak ona sihirle güçlendirilmiş bir yumruk atar ama İfrit bu sefer yapılan saldırıyı kaçarak engellemeyi başarır. Bundan sonrada kendisi aynı seviyede bir yumruk ile karşılık verir. Evil Marco aldığı darbeye rağmen  hızlıca karşılık verir ve İfrit'in arkasına geçerek kanatlarına doğru bir sihir yapar. İfrit'in Butterfly Kanatları büyük oranda parçalanırken kendiside istemiz olarak dizlerinin üstüne çöker)
Evil Marco, sonunda ait olduğun yerdesin.
Marco, ha böyle basit birşey beni durduramaz(kanatlarında oluşan parçalanmaları düzeltir)
Evil Marco, amacı her şeyi yok etmek olan birşeye göre fazla iyi bir iyileştiricisin.
Marco, benim yeni amacımın bu olduğu doğru ama bir zamanlar ben sadece yok etmekten ibaret değildim.
Evil Marco, sen ne?(iç çeker)boş ver zırvalıklara ayıracak vaktim yok.
(Evil Marco İfrit'in yaptığı acı tornadosunu oluşturur. İfrit ise gülümseyerek bu tornadoların kendisine yaklaşmasına izin verir)
Marco, gerçekten kendi saldırımın bana zarar vereceğini mı düşünüyorsun?
Evil Marco, aslına bakarsan hayır, düşünmüyorum.
(Oluşturduğu tornadolar birden bire İfrit'e yaklaşmayı bırakarak birleşip bir kasırgaya dönüşürler ve onu kendilerine çekerler. İfrit bunun bir önemi olduğunu düşünmeyerek karşılık vermez ve kasırganın  merkezine kadar çekilir. Ardındansa Evil Marco onun yanına gelir)
Marco, Dahiyane planın bu muydu yani? Resmen acınacak haldesin.
Evil Marco, o zaman beni yenmen çok kolay olucaktır değil mi?
(İfrit tekrar Evil Marco'ya saldırmaya başlar ama hiçbir saldırısını isabet ettiremez)
Marco, bu neden ise yaramıyor?!
Evil Marco, cevabı sana söyleyecek değilim herhalde.
(Evil Marco, İfrit'e ardı ardına oluşturduğu patlamalar ile saldırır ve hepsini tam isabet ettirir. Ardından tekrar İfrit'in arkasına ona başka bir sihir daha yaparak İfrit'i dondurmaya başlar. İfrit bu durumdan kurtulup yumruğunu hiç olmadığı kadar güçlendirerek Evil Marco'ya saldırır ama Evil Marco hareket bile etmemesine rağmen ıskalar. Bunu 10 kereden daha fazla dener ama hepsinde sonuç aynı olur. Üstelik her seferinde daha fazla ıskalamaktadır. Tüm bu saldırılardan yorulduğunu fark eden Evil Marco'da işini bitirmek için onu tekrardan dondurmaya başlar)
Marco, sen bana ne yaptın?
Evil Marco, artık bir önemi kalmadığına göre söyleyebilirim. Üzgünüm ama buraya çekildiğin anda savaş zaten bitmişti.
Marco, NE???
Evil Marco, bak ben sihir gücüyle birlikte doğmadım. Bu yüzden yapabileceğim tek şey fiziksel olarak kendimi dahada güçlendirmekti. Benim en büyük sınavım ise bir kasırgaydı. Benim Mewnimde bir kraliçenin hatası sonucu oluşan büyük bir kasırga bulunuyor. Ablamların sihir güçleri olmasına rağmen kasırganın içindeyken böyle güçlü bir hava akımına karşı duramadıklarını fark edince bende o kasırganın içinden geçerek en üst noktasına ulaşmayı görev edindim ve daha sonra birşey fark ettim.
Marco, bundan banane?
Evil Marco, sabırsızlanma. Bir gün onların yapamadığını yapıp bu kasırganın onun içindeyken en tepesine kadar yükseldim. Hemde uçma yeteneğim bile olmadan çünkü az öncede dediğim gibi ben birşey fark ettim. Bu şey ritimdi
Marco, ritim mi? Sen neden bahsediyorsun.
Evil Marco, bak şeytan böyle bir hava akımının olduğu yerde ne kadar güçlü olursan ol ritmin değişir. Yaptığın saldırılardan tut hareket etmenin bile belli bir düzeni daha doğrusu ritmi vardır ama burada oluşan hava akımı kişinin ritmini değiştiriyor. Buda senin düzgün bir şekilde saldıramamana sebep oluyor.
Marco, bu çok saçma. Eğer 'ritmi' bozuyorsa senide etkilemeliydi.
Evil Marco, ben asla bozuyor demedim, değiştiriyor dedim.
Marco, fark ne?
Evil Marco, çünkü bu hayatta ki her değişime  olduğu gibi bunada uyum sağlamak mümkün. Eğer bu akıma karşı çıkıp onun yeni oluşturduğu ritmi çözemezsen işin biter ama bunu başarmak seni kasırganın en üstüne çıkarır. Ayrıca bu akıma ne kadar fazla karşı çıkarsan ritim o kadar fazla değişir ve dediğim gibi bunu güç ile alakası yok. İstersen şu an sahip olduğun gücün 10 katına sahip ol yinede ritmin değişir. Ha bu arada benim geldiğim yerde buna akım etkisi denir
Marco,....
Evil Marco, bu senin gibi bir yaratık için imkansız olduğu için zaten en başından beri kazanamazdın ama itiraf etmem gerek çok iyi dayandın.
(İfrit tamamen donar ve bu kavga sona erer)
Evil Marco&Düşünceleri, kim bir zamanlar sihir yapamazken başardığım birşeyin bana böyle bir etkisi olabileceğini tahmin ederdi ki? Neyse hemen sevinmemeliyim. Sonuçta onlardan sadece birini yendim.
Solaria&Düşünceleri, İfrit'in kaybetmesini hiç beklemiyordum. Bu iş daha fazla uzayacak gibi gözüküyor ama belkide buna gerek kalmaz.
Evil Marco, pekala sıradaki gelsin.
Solaria, sana sırayla saldıracağımızı düşünmüyorsun değil mi?
Evil Marco, sanırım böyle bir naifliği beklememem gerekiyordu.
Solaria, ne var biliyor musun, bu işi başka bir şekilde çözebiliriz.
Evil Marco, yaptığınız herşeyden sonra mı? Düşündüğüm kadar zeki değilmişsin.
Solaria, bak eğer savaşmaya devam edersek biz kazanırız ve sen yok olursun ama bunun yerine sadece gidebilirsin ha ne dersin?
Evil Marco&Düşünceleri aslında bu çok mantıklı. Sonuçta onların hepsini yenemeyeceğim kesinleşti. Er yada geç yaptığım kasırga yok olucak. Bu bana güçlenip geri dönmek içinde bir şans verir ama Solaria neden böyle bir şey yapsın ki?
Evil Marco, peki senin bundan kazancın ne olucak?
Solaria, hiç birşey sadece(üzülerek) biz arkadaştık ve artık olamayacağımızı bilsemde bu en azından daha güzel bir şekilde bitebilir.
(Evil Marco bir süre Solaria'ya kuşkulu gözlerle baktıktan sonra hiç birşey söylemeden oradan ayrılır. Solaria ise başka bir kavgadan kurtulamanın ve planlarının başarıyla ilerlemesinin verdiği rahatlıkla Evil Marco'nun gidişini izler)

Star vs. forces of evil geçmişin hayaletleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin