S3: Bölüm 21: Birleş Ya Da Öl

25 3 0
                                    

(Marco ve River ayrı ayrı yaratığa saldırırlar ama bir türlü sonuç alamazlar. Evil Marco ise bir türlü onlara görünmeden yeterli hasarı veremez)

Marco: River burada tamamen normal bir kişi gibisin. Ona karşı savaşamazsın.

River: burası benim ailemin sahip olduğu en önemli yerlerden biri Marco. Bu savaştan kaçmam beklenemez.

Marco: ah tabi ya! Sanada kendime yaptığım sihri yapabilirim. Böylece bu olaydan etkilenmeden saldırabilirsin.

River: bunu neden daha önce düşünmedin.

Marco: senin bir canavar tarafından öldürülmen hakkında endişeleniyordum.

(Evil Marco o sırada yaratıkla savaştığı ve yaratık onu hissedebildiği için River'a sihir yapacak zamanı bulamaz)

Marco: ağ, neden işe yaramıyor. Bu geçen sefer yaptığımda işe yaramıştı.

River: yani kendine sihir yapınca başarabiliyorsun ama söz konusu başkası olunca bunu yapamıyorsun öyle mi?

Marco: şimdi gerçekten bunu mu tartışacağız yani?

River: ben sadece gerçekleri söyledim Marco.

Marco: pekala yeter artık. Seni hep alttan almaya çalıştım ama artık sınırıma ulaştım. Seni üzdüğüm için üzgünüm ve aramızda ki bağı yok ettiğim içinde ama ben bunu hak etmedim. İşin temelinde tek yaptığım şey aşık olduğum kız ile beraber olmak ve onu böyle bir konuda kıramamaktı. Bu konuda bir suçlu arıyorsan Star ya da beni düşünme. Kendini düşün. Kendi kızın neden senden böyle birşeyi sakladı diye düşün.

River: bunu zaten düşünmediğimi mi sanıyorsun. Bunu her gün düşünüyorum. Senin Star ile birlikte olman ile hiçbir sıkıntım yok. Senin nasıl biri olduğunu ve en önemlisi onu asla incitmek istemeyeceğini biliyorum. İkinizin beraber olması sorun değil ama ben bunu en iyi karşılayacak kişiydim. Buna rağmen benden gizlemeyi seçti. Bana böyle önemli bir  konuda güvenmedi.

Marco: River ben şey-

River: ve sende güvenmedin. Yani Star'ı bir yere kadar anlayabilirim ama seni anlayamıyorum. Onun kararına uyduğunu biliyorum ama bu kararı hiç sorguladın mı? Neden Star kendisine en çok güvenenlerden böyle birşey saklıyor diye yani?

Marco: hayır ama ben-

River: sana olan öfkem bu yüzdendi çünkü bir baba olarak başarısız olduğumu gösteriyor bu. Kızımın güvenini kazanamadım demek oluyor.

(Bu sırada Evil Marco daha fazla yaratığı oyalayamaz ve River ve Marco'ya doğru bir saldırı yaşanır. Marco kendisini ve River'ı korumak için bir kalkan oluşturur ama yaratık bu kalkanı kolayca parçalar)

Marco: ağ, bu şey fazla güçlü. Kristin bunu nasıl yakalamış ki?

River: o bir Butterfly sonuçta. Üstelik içlerindeki en iyilerden biri. Daha azı beklenemezdi.

(yaratık River'ın üzerinde durduğu platformu yok eder ve Marco'ya kuyruğu ile vurarak onu uzaklaştırır. Bu sırada Evil Marco olaya dahil olmak için yaratığı bir kez daha saldırır ve dikkatini dağıtır. Böylece Marco sihri bir kere daha yapacak zamanı bulur ve bu kez işe yarar)

River: işe yaradı mı? Ama nasıl?

Marco: gördüğün gibi gücümü başkaları içinde kullanabiliyorum.

Marco&Düşünceleri: vay be gerçektende işe yaradı! Sanırım bu işte daha iyi bir hale geliyorum.

(yaratık tekrardan onlara doğru döner ve dilini tüm gücüyle savurur. Bu yapışkan dil yüzünden ikiside yakalanır)

Star vs. forces of evil geçmişin hayaletleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin