S3: Bölüm 18: Korkular

21 2 0
                                    

(Star'ın söylemesi üzerine bizim ekip hızlıca Mewni kalesine geri dönerler ama oraya vardıklarında hepsi nefes nefesedir)

Tom: bir yerlere koşarak gitmeyi acilen bırakmamız gerekiyor. Resmen bittim ben. Üstelik ben bir şeytanım.

Evil Marco: (sakin bir şekilde) ben şahsen o kadarda yorulmadım. Üstelik size haksızlık olmasın diye Butterfly bile olmadım ki Tom'un güçlerini kullandığını düşünürsek bu biraz saçma. Gerçi ben daha önce bundan çok ama çok daha uzun mesafeleri kat ettim. Yani bu koşu benim için çokda zor değil.

Jenna: (hafif sinir olarak) senin için ne kadar mutlu oldum anlatamam. Ne yazık ki hepimiz koşmaya senin kadar hazırlıklı olamıyoruz.

Marco: konumuza dönersek Star artık neden buraya geri döndüğümüzü anlatır mısın?

Star: bunu onlara sor, bana değil Marco.

Moon: (biraz öfkeli bir şekilde) sana Marco'ya haber verme demiştim Star.

Marco: ha? Bu ne demek?

Moon: (uzun bir iç çeker) pekala madem buradasın sanırım artık sana bunu söylemek zorundayız. Bak hemen telâşlanmanı filan istemiyorum. Yani ortada zaten daha bir kesinlik bile yok.

Marco: pekala artık cidden korkmaya başladım. Burda neler oluyor?

Moom&Düşünceleri: harika onu dahada telaşlandırdım. Birini sakinleştirmek konusunda gerçekten çalışmam gerek.

Moon: muhafızlardan bir kaçı savaş sona erdikten sonra Solaria'yı oluşan molozlarda birşey ararken görmüşler. Ardından birkaç enkazı kaldırdıktan sonra şey oradan birini aldığını görmüşler.

Marco: NE!?!?!?

Moon: ortada kesinlikle kesin birşey yok. Sadece bunu gördüklerini iddia ediyorlar hepsi bu. Yanlış görmüş yada direk yalan söylüyorda olabilirler.

Evil Marco: muhafızlar madem onu görmüş, neden ona saldırmamışlar yada bize haber vermemişler.

Moon: Ne yazık ki hızlıca muhafız alımı yapınca bu oluyor. Ne yapmaları gerektiğini pek fazla bilmiyorlar. Hatta iyimser olmayı bırakırsak bazıları doğru dürüst silah kullanmayı bile bilmiyorlar. Solaria tarafından öldürülmedikleri için şanşlıyız diyebiliriz ki daha gerçekten karşılaştıklarından bile emin değiliz.

Marco: benim şey gitmem gerek. Kusra bakmayın.

Star: Marco-

Marco: peşimden gelme. Yani Lütfen. Biraz yalnız kalmak istiyorum.

Tom: veeeee en başa döndük.

Jenna: çok az bile olsa kazandığımıza inanmak sevindiriciydi.

Tom: katılıyorum.

Evil Marco: siz ikiniz yardımcı olmuyorsunuz. Solaria'yı gören muhafızlar ile konuşmak istiyorum. Doğruyu söyleyip söylemedikleri bizim için çok önemli.

Eclipsa: aslında gerçek şu ki muhafızlar Solaria'yı filan görmedi. Moon ve ben gördük.

Moon: hatta biraz savaştık bile ama ne yazık ki kaçmayı başardı.

Evil Marco: bu durumda geri döndüğü kesinleşmiş oldu. Ağ, neden hep bu tarz şeyler yaşanıyor!

Moon: şu anda sakinliğimizi korumamız gerek. Unutmayın telâşlanmak hiç birşeyi çözmeyecek.

Evil Marco: biliyorum biliyorum. Sadece bu pekde mantıklı gelmiyor. Yani hala nasıl hayatta olabilir ki? Marco onun yaşamını sürdürebileceği bir vücut görevi görüyordu. Bu durumda Marco olmadan yaşayamaması gerekmiyor mu?

Star vs. forces of evil geçmişin hayaletleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin