S3: Bölüm 10: Noktis ve Cloud

24 4 0
                                    

(Star ve Evil Marco'da geçitten geçtikten hemen sonra oldukça dar bir tünele varırlar)

Evil Marco: burası oldukça ıssız bir yere benziyor.

Star: evet ama belli ki bu tünel doğal olarak yapılmamış. Baksana yapay olduğu çok bariz.

Evil Marco: evet buda Solaria, Dipper ve Cıpher'ın yaptırdığı yerlerden biri olmadığı anlamına geliyor. Yani onların planları için yaptırdığı yerlerin birkaç tanesinde yaşamış biri olarak oralarla burasının uzaktan yakından bir alakası olmadığını söyleyebilirim. Oralar sanki birer ev gibi hissettiriyorlardı.

Star: öve öve bitiremediğine göre oldukça güzel bir iş ortaya çıkmış olmalı.

Evil Marco: biraz fazla övdüğümü kabul ediyorum ama inan bana bunu hak eden yerlerdi.

Star: neyse hadi şu canavarı bulalım.

(Oldukça dikkatli bir şekilde tünelden ilerlemeye başlarlar ve kısa bir süre sonra bir kapı görürler)

Evil Marco: bundan emin misin?

Star: en kötü ne olabilir ki?

Evil Marco: ölebilirsin, ele geçirilirsin, bir canavar tarafından canlı canlı yenirsin yada daha kötüsü bir-

Star: sormadım say Evil.

Evil Marco: tamam Evil Marco isminin fazla uzun olduğunu düşünmüş olabilirsin ama sadece Evil demek pekde hoş değil. Yani Marco demek istememeni anlayabilirim ama artık kötü biri olduğumda söylenemez.

Star: artık içeri girebilir miyiz?

Evil Marco: (iç çeker) peki hadi başlayalım.

(Evil Marco bir sihir yaparak kapıyı parçalar hızlıca içeride bulunanlara bir buz sihri yapar)

Evil Marco: kimse herhangi bir hareket yapmasın! Aksi taktirde sonucuna ben karışmam.

Buffrog: Star ve Marco sizin burda ne işiniz var?

Star: Buffrog!!! Asıl senin burda ne işin var?!

Buffrog: şey size anlatırdım ama önce şu ayağımı buzdan kurtarmam gerek.

Star: Evil Marco şu sorunu çözsen sorun olur mu?

Evil Marco: Star seninle bir saniyeliğine konuşabilir miyiz lütfen?

Star: ta-tamam.

(Canavarların yanından ayrılıp konuşmaya başlarlar)

Evil Marco: o canavara güvenebileceğimizden emin misin Star?

Star: Buffrog'tan mı bahsediyorsun?

Evil Marco: evet.

Star: tabiki ona güvenebiliriz. O harika biridir.

Evil Marco: harika mı? Benim gerçekliğimde o yüz binlerce Mewniliyi sırf eğlence için öldüren onların çocuklarını onlar hala canlı iken yiyen tüm canavarları örgütleyerek canavar ve Mewnili barışını tam dört kez engelleyen nerdeyse annemi yani Mewni Kraliçesini öldüren biri o.

Star: vay be sizin gerçekliğinizde Buffrog, Toffe'den betermiş ama burası farklı bir gerçeklik. Buffrog burada harika bir canavar ve mükemmel bir baba. Ona canımı bile emanet edebilirim.

Evil Marco: iyi o halde sana güveniyorum ama buna pişman olmazsam iyi olur Star.

(Evil Marco oluşturduğu tüm buzu yok eder)

Evil Marco: şimdi direk sadede geleceğim. Biz burada heykel yapabilen bir canavarı arıyoruz. Onu buraya girerken gördük. Eğer hemen kendini göstermezse onu bulduğumda çok daha az insaf göstereceğim.

Star vs. forces of evil geçmişin hayaletleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin