June
-Látom ti már meg is ismerkedtetek egymással. - nézett Will Jade-re és Lando-ra.
-Így van, a kis főnök asszony már tájékoztatott mindenről. - mosolygott Lando.
-Jól van Norris tőled nem is vártunk többet. - kezdte el húzni Carlos.
-Na jól van fiúk nyugalom!- csitította le őket Will.
-A lányok nem csak a közösségi médiát fogják kezeleni. - mondta sejtelmesen
Itt már nekünk is kezdett érdekessé válni a dolog, hiszen erről mi sem tudtunk.
-Ők lesznek a személyi trénereitek is, mindig veletek lesznek a verseny hétvégéken. Mondhatni a lányok lesznek a ti mindeneseitek, persze csak a jóízlés határain belül.-avatott be minket.
-De jó, imádunk Will! - ölelgettünk.
-Itt az ideje, hogy mindenki menjen a dolgára. - sürgetett minket.Carlossal az ebédlőnek kialakított kis teraszra mentünk beszélgetni. A gondolattól, hogy kettesben leszek vele a szívem kiugrott a helyéről.
Carlos egy igazi úriember, minden ajtót kinyitott előttem és a székemet is kihúzta.
-Úgy lásztik rengeteg időt fogunk együtt tölteni szeretnélek egs kicsit jobban megismerni, persze csak ha nincs ellenedre. - mondta miközben végig mosolygott.
-Persze, hogy nincs. Nos 22 éves vagyok az egyetemen kommunikációt és médiát tanultam. Londonban születtünk Jaddel, de Budapestre költöztünk, mikor három hónaposak voltunk így kettős állampolgárságúak vagyunk.
-Értem, nagyon jól hangzik. Miért költöztetek el Londonból? - kíváncsiskodott.
-Az apám elhagyott, minket két nappal az előtt, hogy megszülettünk volna, így a anya nem akart ott maradni hiszen minden arra a férgere emlékeztette. A nagymamám, pedig világ életemben Budapesten élt így jött Budapest.
-Soha sem értettem, hogy lehet egy ember ekkora szemét, hogy magára hagyjon egy kismamát, de nem is kell kismamának lennie ez unblock rohadt nagy szemétség. - mondta komolyan.
Látszott rajta, hogy komolyan belegondolt a helyzetünkbe.
-Szerencsére anya hamar találkozott a mostani férjével, aki nevére vett minket és felnevelt.
-Örülök, hogy végül jól alakult. Bocsánat, hogy így faggatlak, de ezt muszáj megkérdeznem. Mi van közted és Will között? - kérdezte kíváncsian.
Ezen a kérdésen muszáj volt nevetnem.
- Will a bátyám csak neki Adams a vezetékneve, mint anyának.
-Oo, már értem. - látszott rajta, hogy megkönnyebbült.
YOU ARE READING
Maradj velem
RomanceJune és Jade 22 éves ikerpár. Ők azok a tipikus ikrek, akik mindenben egyetértenek, mindketten óriási Forma 1 drukkerek bár ezt inkább a bátyjuknak köszönhetik, aki négy éves kora óta minden futamot megnézett. Nem véletlen, hogy ő a híres McLaren cs...