June
Miután Jade megemlítette, hogy ne felejtsünk el védekezni Carlos-al eszembe jutott, hogy tegnap eszébe sem jutott, hogy bármit is használjon, bár lehetséges, hogy azért mert nem számított arra, hogy lefekszünk egymással és nem járkál óvszerrel a zsebében , de az is megeshet, hogy arra vár, hogy én fogamzásgátlókkal tömjem a szervezetem. Nos ez pedig soha az életben nem fog megtörténni hiszen nem akarom tönkre tenni a saját és a jövendõbeli gyermekem/gyermekeim életét. Ezt muszáj lesz valahogy megbeszélnem vele. Írtam is neki, hogy a parkolóban a kocsi elõtt várok rá. Nagy szerencsémre hamar megérkezett nagy vigyorral az arcán.
Annyira jól néz ki, haja ismét össze-vissza állt, barna, hûséges kutya szemeivel engem fürkészett, szerintem észrevette, hogy kétségek gyötörnek.
-Mi a baj?- tört a lényegre rögtön.
-Semmi csak valami aggaszt, gyere szálljunk be és elmondom.-próbáltam menteni a helyzetet és felkészülni, arra, amit mondani készülök.
-Rendben.-felelte kurtán.
-Na jó ez nagyon hülyén fog hangzani, de muszáj megkérdeznem.-vezettem fel.
-Mond nyugodtan.-biztatott egy kedves mosollyal.
Vettem egy mély levegőt és elkezdtem.
-Tegnap, ha nem szólok, hogy álljunk le akkor. -itt kellett egy kisebb szünetet tartanom.
-Igen?-kérdezett vissza kíváncsian.
-Akkor mivel védekeztél volna?- fejeztem be gyorsan.
-June.-mondta elgondolkozva.
-Kérlek válaszolj!- néztem a szemébe mélyen.
-Őszintén szólva nem járkálok a zsebemben óvszerrel és tegnap nem hittem volna, hogy megtörténik szóval... valószínûleg semmivel.-mondta.
-Értem, szóval nem várod el, hogy tablettákat szedjek?-kérdeztem vissza.
-Dehogyis, nem errõl szó sincs.- mondta komolyan.
-Ne haragudj, de nekem ez nagyon fontos.- feleltem szintén komolyan.
-Semmi gond örülök, hogy tisztáztuk.-mosolyodott el kedvesen majd nyomott el puszit a homlokomra.
-Egyébként nagyon ügyes voltál büszke vagyok rád.- mosolyodtam el.
-Igyekeztem kegyed kegyeiben járni.-felelte mosolyogva.
-Igazán megtisztelõ.-röhögtem el magam.
-És apukád mit szólt a reggeli búcsúnkhoz?-váltottam témát.
-Nem röpdösött az örömtõl elhiheted, bár nem tudom mi baja van veled, azért mert egyszer félrenyeltél valamit- és itt kissé elgondolkozott. -te jó ég June nem mondod komolyan, hogy azért nyeltél félre mert szüzet kértem enni.-mondta különös hangsúllyal.
-Öhm' de azért?- mondtam kérdõ hangsúllyal, bár kijelentés volt.
-Ennyire tartasz tőle?-kérdezte komolyan.
-Most mondjam azt, hogy nem?-kérdeztem vissza zavartan.
-Én várok rád.-közölte egyszerűen miközben a térdemre tette kezét.
-Köszönöm.-mondtam majd rákulcsoltam ujjaim az övére.
CZYTASZ
Maradj velem
RomansJune és Jade 22 éves ikerpár. Ők azok a tipikus ikrek, akik mindenben egyetértenek, mindketten óriási Forma 1 drukkerek bár ezt inkább a bátyjuknak köszönhetik, aki négy éves kora óta minden futamot megnézett. Nem véletlen, hogy ő a híres McLaren cs...