Lando
Reggel, mikor felkeltem hatalmas hiányérzetem támadt, nem kellet sok idő míg rájöttem, hogy Jade Peletier hiányzik az ágyamból. Nem csak az ágyamnak hiányzik, hanem nekem is, mert azóta nem beszéltem vele mióta tegnap felszállt a gépünk Bristol-ban. Így elhatároztam, hogy meglátogatom a szobájában, még biztos ott van, mert még elég korán van.
Gyorsan elkészültem, aztán felhívtam a recepciót, megkérdeztem, merre találom, az elején akadékoskodtak, de aztán sikerült meglágyítanom a recepciós hölgy szívét.
Bekopogtam az ajtaján, meglepően sokáig tartott mire ajtót nyitott. Pizsamában volt és teljesen kócos volt a haja. Istenem, de gyönyörű gondoltam magamban.
-Csak nem felébresztettelek?-érdeklődtem mosolyogva.
-Ennyire borzalmasan nézek ki?-kérdezte miközben ő is mosolygott.
A mosolya, amiért beleszerettem, vagyis inkább az egyik dolog, amiért beleszerettem.
-Nem, így is gyönyörű vagy.-bókoltam, mert tudom, hogy ilyenkor annyira édes fejet vág. Nem tudja hova tenni és kissé összezavarodik, de mégis örül neki.
-Öhm' köszönöm. Te is jól nézel ki.-tessékelt be az ajtón.
-Héj Jade.-szóltam utána, mert megindult a terasz felé.
-Igen?-nézett vissza gyönyörű két színű szemeivel.
-Hiányoztál.-léptem hozzá közelebb és megcsókoltam, amit ő vadul viszonzott.
Nem bírtam fékezni magam és felkaptam, Jade pedig a derekam köré fonta a lábait, megindultam vele az ágy felé, majd lefektettem rá én pedig felé feküdtem.
-Ne most nem lehet.-gurult ki alólam.
-Mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-A fő probléma, ami ebben most megakadályoz az.-vett egy mély levegőt.
-Igen?-próbáltam kihúzni belőle a választ.
-Khm' pirosnapos napok.-nézett rám miközben zavartan karba tette a kezét.
-Micsoda?-kérdeztem értetlenkedve.
-Lando, drágám két húgod van.-mondta mosolyogva.
-Ooo.-esett le a tantusz
-És mi a másik ok?-érdeklődtem.
-Azaz, hogy 10 percen belül le kell mennem, mert Will-el és June-al talákozok lent.-mondta kissé idegesen.
-Jó, hogy mondod, nekem is mennem kell. Csodálatos sajtótájékoztató vár rám.-forgattam a szemem.
-Ha kettőnkről kérdeznek, mit mondasz?-kérdezte.
-Mit szeretnél, mit mondjak?
-Nem tudom, szerintem ne mondj semmit.-vonta meg a vállát.
-Oké, akkor úgy válaszolok, hogy nem mondok semmit.-mondtam majd adtam neki egy homlok puszit.
Jade gyorsan elkészült aztán együtt lementünk az étterembe, megöleltem Jade-et majd ismét külön váltak útjaink.
YOU ARE READING
Maradj velem
RomanceJune és Jade 22 éves ikerpár. Ők azok a tipikus ikrek, akik mindenben egyetértenek, mindketten óriási Forma 1 drukkerek bár ezt inkább a bátyjuknak köszönhetik, aki négy éves kora óta minden futamot megnézett. Nem véletlen, hogy ő a híres McLaren cs...